... moet je wel een lasapparaat hebben... denk niet dat solderen volstaat
Dat is waar, mijn vader heeft zo'n ding, en die last de ringen weer aan elkaar (Doe ik niet, ben zo technisch als blikvoer, dan steek ik m'n halster in de fik )
ik zal me eerst even voorstellen, ik ben samantha 18 jaar oud, ik ben gefacineerd door het Arabische volbloed, wat dan ook mijn hobby is samen met mijn chinchillas
ik ben wel al begonnen met 2 showhalsters! een met verspringende weitas knoop en een met 3 vlechten aan elkaar genaaid. alleen had ik een vraagje, je ziet bij veel showhalsters nog een soort "touw" extra bij de keel, maken jullie deze ook zelf? zoja met welke techniek dan? want ik heb het geprobeerd op te zoeken maar ik kan het niet vinden..
Een keelriem . Ik maak het meestal niet aan mijn halsters, maar zodra ik een keer tijd kan vinden om aan een 'set' te beginnen doe ik het wel. Ik ga dat dan gewoon héél strak vlechten .
ik wist het woord even niet, ik dacht dat het anders heete ik vond het er opzich best stoer uitzien, ik ga het misschien bij mijn volgende halster proberen hm goed idee ja, want zo rond vlechten zal niet voor mij weggelegt zijn denk ik..
Rond vlechten lijkt me inderdaad ook heel moeilijk! Ik denk als je flink wat draden neemt, en heel sterk en strak vlecht, dat hij ook wel een beetje 'rond' wordt En anders moet je hem even een beetje in een ronde vorm drukken
hoi, Aan alle knutselfrutsels en creabea's..... Ik heb een vraag.......[en houd er rekening mee dat ik blonT ben aub nog uit een potje ook ]
Hoe heten de ringen aan een sier halster waar de neusriem en het kop/bakstuk aanzit en die niet alleen rond zijn maar ook een aparte opening hebben voor die neus en kop/bakstuk.......snap ie um??? Ze zitten ook aan de betere gewone halsters maar dan zijn ze groter! Hoop dat jullie m'n vraag kunnen beantwoorden! B.V.D. gr,sas.
ja, zeker als ze van ver moeten komen. Ik woon wel in België, dat valt dan weer tegen, maar toen ik die van Balder heb overgekocht, was de verzendingskost niet zodanig dat ik het er zou voor laten hoor. Ik lig nu een beetje stil, 't is slecht weer en ik geraak toch niet bij paardjes - wintervel is trouwens niet zo mooi voor een showhalster - dus ik ben niet haastig met nieuwe ringen te kopen. Maar mocht je er willen bestellen, vraag ik er allicht ook wel een paar.