Maaike, ik duim heel hard dat je er bovenop komt. Je zou voor minder moedeloos worden... Veel sterkte.
Tammy_, schrikken van Noah! Niet fijn als je je paard zo aantreft. Gelukkig geneest het snel... Vreemd ook dat de paarden elkaar al kenden, goed dat ze niet meer samen moeten.
Annikab, die twijfels kan ik me voorstellen. Je bent er zo trots op en dan ja... Wel een heel leuke foto van de slaapstand-kudde! Ik heb gisteren mijn mannen ook van veraf betrapt terwijl ze beide in het hooi lagen te slapen
Dan smelt je hart toch...
Joysjuh1987, fijn dat je een leuke les had!
Amy, ik begrijp je helemaal. Het moet heel hard pijn doen om te weten dat je alles stilaan voor de laatste keer doet. Bah, echt gewoon k*t.
Gisteren hebben ze op de bouwgrond naast mijn moeder haar huis alle bomen gekapt. Die zijn ooit door mijn grootvader geplant, dus voor mijn moeder was het heel moeilijk om aan te zien. En voor mij nu zo ook wel, alles is zo kaal. De paarden staan achter die grond en nog een paar huizen daarnaast, ze waren gelukkig doodbraaf. Adje was wel wat in shock, die is stokstijf bij de loopstal gaan staan met zijn hoofje bijna op de grond, echt raar. Gelukkig is hij weer de oude.
Ik heb contact kunnen maken met Claudia Brugman, heel fijn. Ze gaat kijken of ze foto's heeft van Fin zijn veulentijd, want hij was het eerste veulen dat ze gefokt heeft. Ik wacht dus vol spanning!
En niet alleen daar wacht ik op... Ik heb net iets in huis per ongeluk gezien wat ik niet had mogen zien. Het zat ook verstopt, maar mijn oog viel er toevallig op. Het was een zakje van een bepaald type winkel, en ik heb erin gekeken en er zat een klein zacht doosje in. Toen ben ik gestopt
Vond het al opvallend dat mijn vriend absoluut vond dat we morgen nog eens uit eten moeten gaan