[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:35

Haha Yusraa komt qua eten niks te kort, en anders laat ze wel weten dat het etenstijd is :')

Mooie foto van Vos!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:37

Ik had me voor een AVS wedstrijd ingeschreven van de zomer maar die ging niet door wegens te weinig aanmeldingen -O- Komen ze eindelijk eens een keer hier in de regio (en dan nog bij ons op stal ook _O- thuiswedstrijd :)) ) gaat het niet door...

lekkere ziekenboeg hier weer.. :(:) Ik heb alles bijgelezen amar verdeeld over de dag op mn mobiel dus heb niet echt overal nog een reactie op in m'n hoofd :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:39

Hopelijk doen ze het dit jaar ook weer proberen te organiseren.
Heerjansdam, Strijen, st oederode en jou stal Tam is nog leuk aan te rijden voor mij.
Didam ben ik weleens met Barc geweest, pokken eind rijden voor 2 x 7 minuten proef :+

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 09:35

Morguh!

Wat zijn jullie weer hard gegaan! Dus sorry als ik weer het een en ander heb gemist :o

Wat een leuk halster heeft Yus om zeg! Al die kleurtjes :D
ik wil voor Ludo weer een nieuwe.. Met bont :')

Katje, wat een knap paard heb je toch! Varken :') Ach, die van mij is alleen schoner puur omdat ie een deken op heeft, zijn hoofd en hals zitten ook altijd onder het vlas en stront ^) Misschien maar helemaal inpakken die handel :)*

Barcelano, wat k*t op zijn zachtst gezegd...

Ik hoop over een aantal jaar ook wedstrijden te kunnen starten alleen ik heb gene vervoer.. Nog gene rijbewijs en dus zeker geen auto die een trailer kan trekken.

Ludo ging gisteren al beter, zijn been wa weer geslonken zei de stalhouder. Gisteren ook nog gevraagd aan mijn verzorger of ze wou laten weten hoe of wat maar niks meer gehoord. Haar net dus maar even een app gestuurd.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:03

Haha Set lekker smerig, daarom wilde ik nou nooit een schimmel :D Op die ene foto lijkt ze nog dikker dan Ely :=

Mooie foto's van Yus en Vossemans!

Wat was het gister weer smerig weer. Ik kwam 's middags op stal, snel stalletje van Ely gemest en haar alvast naar binnen gehaald. Normaal staat ze niet graag alleen binnen, maar nu ging ze lekker rustig staan eten, ze was er wel klaar voor blijkbaar.

Daarna haalde ik Dos helemaal shakend de wei uit, die kan blijkbaar toch niet zo goed tegen regen icm wind. Doortje had nergens last van, maar die heeft dan ook een berenvacht en genoeg vet :P
Zit te twijfelen of ik dan toch een deken voor Dos moet gaan halen...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:10

Deken voor Dos lijkt me dan niet verkeerd hoor, ze kan haar energie wel voor andere dingen gebruiken denk ik :j
Set is inderdaad vies, en op die ene foto erg dik maar ik blijf erbij dat het er echt anders uitziet :+

Hier was het de hele dag ongeveer lekker droog gisteren :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:16

set_elkol schreef:
Deken voor Dos lijkt me dan niet verkeerd hoor, ze kan haar energie wel voor andere dingen gebruiken denk ik :j
Set is inderdaad vies, en op die ene foto erg dik maar ik blijf erbij dat het er echt anders uitziet :+

Hier was het de hele dag ongeveer lekker droog gisteren :D

Even m'n geldboompje aanspreken dan maar... Ivm springerig veulen durf ik het niet aan om Dos een deken op te doen met buiksingels, dus moet ik er één hebben met een buikflap. En laten die nou niet echt goed tweedehands te krijgen zijn...

Ik heb ook zulke foto's van Ely toen ze nog niet drachtig was, het kan af en toe zo vertekenen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:17

Als je nou dichterbij woonde kon je zo een deken lenen! Ik doe dit jaar geen dekens namelijk, heb er 4 werkeloos liggen. Misschien raar maar ik wil er ook wel eentje opsturen voor de verzendkosten, dan zien we wel hoe die weer terug komt..

oh edit, buikflap heb ik ook niet _O-

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:24

set_elkol schreef:
Als je nou dichterbij woonde kon je zo een deken lenen! Ik doe dit jaar geen dekens namelijk, heb er 4 werkeloos liggen. Misschien raar maar ik wil er ook wel eentje opsturen voor de verzendkosten, dan zien we wel hoe die weer terug komt..

oh edit, buikflap heb ik ook niet _O-

Wat lief!

Ik heb deze zomer een regendeken en 200gr deken voor Dos tweedehands op de kop getikt, maar helaas allebei met buiksingels :( doe ik eens een poging voorbereid te zijn... haha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:26

haha ja jammer is dat, toch niet helemaal voorbereid :D en zonder buiksingels verschuift ie teveel denk je? misschien als je een dekensingel achter de schoft/bij de singelplek doet?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:43

set_elkol schreef:
haha ja jammer is dat, toch niet helemaal voorbereid :D en zonder buiksingels verschuift ie teveel denk je? misschien als je een dekensingel achter de schoft/bij de singelplek doet?

Blijft dat goed zitten dan als het waait?
Heb echt nul komma nul verstand van dekens, Ely heeft ze nooit nodig gehad...

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 10:53

Annika gewoon deken met buiksingels gebruiken hoor zorg enkel dat ze niet te los zitten Door en Dos redden zich daar wel mee wij vonden dit eerst ook heel eng maar hoe handig ze ermee zijn(wij waren ook bang dat ze met de benen erin kwamen maar dat valt dus wel mee) wel halen wij de bilkoorden eraf ;)
Wij zijn ook weer lekker bezig om straks in de ring te verschijnen de AVS wedstrijden laten we door de afstand aan ons voorbij gaan en vind het persoonlijk ook veel leuker om goed te scoren tussen de kastelen :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:01

Bren79 schreef:
Annika gewoon deken met buiksingels gebruiken hoor zorg enkel dat ze niet te los zitten Door en Dos redden zich daar wel mee wij vonden dit eerst ook heel eng maar hoe handig ze ermee zijn(wij waren ook bang dat ze met de benen erin kwamen maar dat valt dus wel mee) wel halen wij de bilkoorden eraf ;)
Wij zijn ook weer lekker bezig om straks in de ring te verschijnen de AVS wedstrijden laten we door de afstand aan ons voorbij gaan en vind het persoonlijk ook veel leuker om goed te scoren tussen de kastelen :D

Ik ga het vanavond eens proberen hoe dat dan zit, bedankt voor de tip!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:25

Door kan wel vreemd kijken naar Mamma en haar kwijt zijn omdat ze er anders uitziet hou daar wel even rekening mee geeft ook wel hilarische acties trouwens (dit hebben wij destijds met Rose gehad die was mamma kwijt nadat die een vliegendeken op kreeg Rose roepen naar mamma, Mana die reageerde maar Rose die haar wel heel spannend vond haha totdat ze melk wou drinken toen was Mana met haar vliegendeken toch wel haar mamma haha)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:35

Bren79 schreef:
Door kan wel vreemd kijken naar Mamma en haar kwijt zijn omdat ze er anders uitziet hou daar wel even rekening mee geeft ook wel hilarische acties trouwens (dit hebben wij destijds met Rose gehad die was mamma kwijt nadat die een vliegendeken op kreeg Rose roepen naar mamma, Mana die reageerde maar Rose die haar wel heel spannend vond haha totdat ze melk wou drinken toen was Mana met haar vliegendeken toch wel haar mamma haha)

Haha herkenbaar, Ely is ook een keer een weidegenoot aangevlogen nadat hij een eczeemdeken op had gekregen, terwijl dat normaal haar beste vriendje was.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:57

Haha stelletje mutsen _O-

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:00

Over de AVS wedstrijden.. Voor wat ik begreep van de commissie wordt al snel de nieuwe agenda bekend. Ik ben wel van plan volgend jaar elke wedstrijd mee te rijden. Overigens wil ik ook naar Ijzerloo en de Arabissimo, dus hoop dat ik dan wellicht een van jullie nog tegenkom :).

Dekens... Princesa staat binnen al onder 300 grams en heeft zeg maar een ultrakorte vacht. Ze is gewoon gezond, maar maakt weinig vacht aan.. Kreeg dit weekend op wedstrijd het compliment dat ik haar zo mooi geschoren had.. Hahaha! Naast haar oren heb ik verder nooit iets bij haar geschoren :). Ik heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat paarden elkaar minder goed herkennen omdat ze een deken op hebben eerlijk gezegd.. Hihi.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:18

Misschien pik ik van de zomer wel wat wedstrijdjes mee voor de ervaring, ligt eraan hoe het beleren gaat :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:35

Je kan altijd HC starten. Dan kan je gewoon aanrommelen en zit er wat minder druk achter :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 13:11

Moguh
@miranda ja zeker handig zon man alleen manlief heeft zelf aardig hoog gesprongen en zijn ouders hadden een paarden bedrijf dus ookal ben ik super tevreden zijn er altijd puntjes die de volgende x beter kunnen
@jessica erg leuk die AVS Wedstrijden helaas mogen wij daar niet aan meedoen, hier alleen KNHS wedstrijden
@annika wat schattig een dekentje voor Dos

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:21

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:26

ja ik zag hem al := vind de reden een beetje... apart :+

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:28

Idd erg apart! Maar ga het volgen, nieuwsgierigheid wint het natuurlijk weer..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:02

Ja die ken ik uit het dikke buiken, vind het best leuk :) zou best leuk uit kunnen pakken denk ik.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:12

@ Lilskie: is er morgen nog vrijspringen? *\o/*