Mooie foto van Vos!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
set_elkol schreef:Deken voor Dos lijkt me dan niet verkeerd hoor, ze kan haar energie wel voor andere dingen gebruiken denk ik
Set is inderdaad vies, en op die ene foto erg dik maar ik blijf erbij dat het er echt anders uitziet
Hier was het de hele dag ongeveer lekker droog gisteren
set_elkol schreef:Als je nou dichterbij woonde kon je zo een deken lenen! Ik doe dit jaar geen dekens namelijk, heb er 4 werkeloos liggen. Misschien raar maar ik wil er ook wel eentje opsturen voor de verzendkosten, dan zien we wel hoe die weer terug komt..
oh edit, buikflap heb ik ook niet
set_elkol schreef:haha ja jammer is dat, toch niet helemaal voorbereiden zonder buiksingels verschuift ie teveel denk je? misschien als je een dekensingel achter de schoft/bij de singelplek doet?
Bren79 schreef:Annika gewoon deken met buiksingels gebruiken hoor zorg enkel dat ze niet te los zitten Door en Dos redden zich daar wel mee wij vonden dit eerst ook heel eng maar hoe handig ze ermee zijn(wij waren ook bang dat ze met de benen erin kwamen maar dat valt dus wel mee) wel halen wij de bilkoorden eraf
Wij zijn ook weer lekker bezig om straks in de ring te verschijnen de AVS wedstrijden laten we door de afstand aan ons voorbij gaan en vind het persoonlijk ook veel leuker om goed te scoren tussen de kastelen
Bren79 schreef:Door kan wel vreemd kijken naar Mamma en haar kwijt zijn omdat ze er anders uitziet hou daar wel even rekening mee geeft ook wel hilarische acties trouwens (dit hebben wij destijds met Rose gehad die was mamma kwijt nadat die een vliegendeken op kreeg Rose roepen naar mamma, Mana die reageerde maar Rose die haar wel heel spannend vond haha totdat ze melk wou drinken toen was Mana met haar vliegendeken toch wel haar mamma haha)