MirandaFuego schreef:Ja, ik vind Mish ook weer een stuk volwassener overkomen, wordt echt een dame!
Jammer dat het filmpje zo ver weg is, want het ziet er goed uit!

Mish is echt een dametje. Wel een hele nattebier vandaag en gisteren, en ze vond zichzelf HEUL zielig. Stond ze daar met d'r beentjes in berggeithouding en d'r koppie zielig laag. Arm ding 
Al_Zawraa schreef:Eline, wat fijn dat het verhuizen goed gegaan is, mooie stallen hebben ze! Zijn ze inmiddels al een klein beetje gewend?
Ja de stallen vallen me niet tegen! Ik heb eerst getwijfeld of ze niet wat aan de krappe kant waren, maar nu ze er in staan vind ik dat eigenlijk best mee vallen. Ze kunnen fijn naar buiten kijken en hebben lekker contact met elkaar.
Volgens mij hebben ze het echt heerlijk samen, het zijn echt maatjes en ze staan lekker de hele dag op de wei te chillen samen, lopen telkens achter elkaar aan en met elkaar mee. Ben zo blij dat ze zo goed met elkaar kunnen, zie ze nooit lelijk naar elkaar doen ofzo.
En dan in de avond lekker naar stal, kunnen ze weer een beetje opdrogen. De stalbaas vond ze heel relaxt en zei dat ze het fijn deden, en die indruk heb ik ook wel.
Blij dus 
Roma, wat een leuke filmpjes van de pony's. Arme Amir had het flink te verduren van Aleeyah
beter maar dat hij nu lekker met Fardani staat, da's wel zo leuk. Ook tof dat Fardani zo'n fijn karakter heeft nu. Wat is Mausi toch ontzettend mooi geworden, die is zo veranderd afgelopen jaartjes, wat een verschil. Ben heel benieuwd wat ze nu weer voor moois op de wereld zet.
Michelle, voor Jet is het toch ook nog een hoop nieuwigheid natuurlijk met die wedstrijden, misschien dat het ook wel scheelt als je gewoon lekker wat ervaring op doet daarin met haar, dan wordt het steeds normaler voor haar.
Wat constante stap betreft... Yildiz geeft al een hele goede tip... en helpt het daarnaast niet om zelf gewoon veel rust uit te stralen? Zelf constante beweging maken in stap (zoals je ook met constant lichtrijden tempocontrole kunt uitoefenen in draf kun je dat ook met het meebewegen in stap), en zelf niet te veel proberen te doen. Ik merk dat ze vaak die rust dan heel fijn overnemen. Werken naar ontspanning in stap. Zowel het halthouden als het aandraven komen voort uit spanning, dus je moet de ontspanning zien te vinden.
Zitlesje bij Paulette is echt een aanrader btw. Mijn houding is ongelooflijk verbeterd met haar lessen.
Yildiz, wat leuk dat het zo goed met Tie gaat! Genieten man!
Eline, wat stoer dat je die menwedstrijd hebt gedaan zeg! Die goede tijden die komen ooit wel joh!
Top gedaan hoor. Fijn dat het weer ook meewerkte. Ik heb stallen uitgemest in de regen, dus ik ben jaloers!