[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 17:10

Michelle, haha, Fu mee op kamp, dat kan ik Nikita niet aandoen!
Als ik in de buitenbak hier 50 meter verderop rij (waar hij zelfs een tijdje op pension heeft gestaan)is hij al helemaal in de stress en is hij niet meer normaal te rijden. :')
En anders zou het ook niks zijn, staat de pon alleen.

Jammer dat Jet ook wat stress had..maar het went vast wel.
Je been kan makkelijk een momentopname zijn hoor, volgende keer even in de gaten houden. :j

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 17:50

Alles bij iedereen nog heel na de storm van gisteren?

Eline, wat fijn dat het verhuizen goed gegaan is, mooie stallen hebben ze! Zijn ze inmiddels al een klein beetje gewend?

Joyce, fijn dat de paardjes en hondjes je er een klein beetje doorheen kunnen slepen in deze zware tijd. Heel veel sterkte, ook morgen weer :(:)

Yildiz, wat jammer dat Tie weer niet helemaal lekker liep, maar ja, dat kan gebeuren na de hoefsmid, hoop dat ze snel weer beter loopt!
Oh oh, ondeugende Yazahra, zomaar zelf haar eigen vriendinnetjes aan het uitkiezen :') Ja, dan kan je ze maar beter direct bij elkaar zetten :)
En dat beteuterde gezicht van Nour, geweldig :')

Miranda, wat een prachtige foto's van jou en Fu <3 En ik vind Zosja zo leuk :)

Michelle, jammer dat Jet zo'n last had van stress :(:) Maar iig nog 1 winstpunt, dus niet helemaal voor niks heen gegaan. Ik kan je helaas niet helpen met tips om de stap te verbeteren, alleen heel veel oefenen denk ik. Stapt ze in het bos wel gewoon, of is het ook daar een probleem?

Wij hadden gisterochtend het geluk dat het hier nog best mooi weer was, dus nog even wat foto's gemaakt van Mausi met haar dikke buik. En natuurlijk moest ze even showen dat je ook als je 10 maanden drachtig bent nog enorm kan bewegen! _/-\o_

[ITP] Mausi 10 maanden drachtig, bewegen kunnen we nog steeds!

Afbeelding

Wat is ze toch volwassen en mooi geworden in de laatste 1,5 jaar <3

Afbeelding

En nog een paar van Aleeyah, helaas had ik niet echt mijn dag qua foto's, maar ze zijn wel oké.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanochtend heb ik Amir afgespeend. Ik wilde hem eerst samen met Aleeyah zetten, maar zij deed zo lelijk naar hem (het is al net zo'n bitch als haar moeder :x ), dus ik heb Fardani erbij gezet, en daar is hij nu vriendjes mee aan het worden. Ben nu toch wel blij dat Fardani gecastreerd is, hij is nu echt de grote, lieve oppas <3
Ik ben wat filmpjes aan het uploaden, die zal ik er straks nog even opzetten!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:25

Amir en Aleeyah, kleine bitch :o

Amir, met Fardani en Aleeyah, en in achtervolging op een haas :D

Amir met Fardani, zo blij dat ze het zo goed doen samen :)
Al zag ik net op de camera dat Amir bij hem wou drinken, daar was Fardani het toch niet mee eens :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 19:35

Geen wifi op t moment dus kan de filmpjes helaas niet afspelen, maar tof te lezen dat Amir goed met Fardani gaat! Leuk zon big "brother".

Mies, niet te kritisch hoor op jezelf zijn! Vind t er fijn uitzien en je rijdt Jet vriendelijk. Wat betreft je zit, misschien is zitlesje bij Paulette iets? Heeft voor mij heel veel gedaan, al verval ik nu helaas ook weer in oude patronen, working on that! |o
Tempocontrole is ook iets wat bij Nour nog big issue is. Motto voor mij is: make the wrong thing hard and the right thing easy (oefening van Irene) Dus stappen en we gaan draven, ok maar dan gaan we wel zulke moeilijke dingen in draf doen dat het misschien handiger is te gaan stappen? Dus ga ik bv circle 8 doen met stelling naar buiten, in draf. Hebben die bieren zo door dat t misschien handiger is om te gaan stappen. En dan natuurlijk meteen je release geven in hand maar ook zit (de transform/open je zit die ik weer van Krista heb geleerd) en braaaaaaf! Ook rijd ik op Juans advies gruwelijk veel tempo- en gangwisselingen. Zodat hij op mij gaat wachten ipv eigen initiatief te nemen. Maar echt heeeeel veel wisselingen om de zeg 10 sec: stap-draf-halt-draf-galop-stap-halthouden en back up etc.

Vanochtend gruwelijk vroeg Tie geladen en naar Nour gereden om daar lekker rondje bossen te doen. Mooie gelijkmatige paden dus daar even goed d'r draf kunnen beoordelen. En.... Steady it is!!! :):) Was dus toch even wennen zonder beslag. Tie genoot met volle teugen!

Afbeelding

Daarna grote wisseltruc gedaan en Nour gereden terwijl moeders toekeek (nou ja z'n paddock benutte om z'n hooi op te eten, heerlijk te rollen en z'n hooi verder op te eten :roll: ). Maar goed, Nour deed ook nu weer mega z'n best en heb echt weer super getraind!
Ik denk dat papa en mama altijd maar moeten komen kijken dan gaat t stukken beter.... :')

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:46

Miranda klinkt als een heel leuke dag! :D En gave foto met Fuego!

Katja, inderdaad lekker even bijkomen :) Leuk beeldmateriaal hoor! :D

Yildiz, Nour blijft heel leuk dus je mag spammen zoveel je wil :p
Fijn dat je Tie vanmorgen lekker hebt kunnen rijden!

Eline leuk filmpje :) Ze kunnen het wel goed met elkaar vinden hé? :)

Michelle balen van je wedstrijd, maar je had toch nog een wp :)

Roma wat een leuke foto's van Mausi en Aleeyah :) En leuk dat Amir nou bij Fardani staat :j

Ik heb vandaag mijn eerste officiële menwedstrijd gereden! Geen super tijd, maar wel een foutloos rondje en dat was al meer dan ik op gehoopt had +:)+
Eigenlijk was mijn doel gewoon om de wedstrijd te rijden en geen uitsluiting te krijgen, dus ik ben natuurlijk heel erg tevreden!
Ik had even getwijfeld om hem af te zeggen, want ik moest er om halfvijf voor uit mijn bed en was bang dat we weer noodweer zouden krijgen, maar we hebben de hele dag lekker zon gehad :D Erg geslaagd dagje!

pinky_river

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:48

Vandaag onwijs lekker gereden, en hij liep weer super.
Mijn houding is echt bagger, ben ik mee aan het werk :')

Afbeelding
Afbeelding
We zijn ook vrij actief met vrjheidsdressuur :j
Kan binnekort ook wat fotos laten maken van er naast
Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:00

MirandaFuego schreef:
Ja, ik vind Mish ook weer een stuk volwassener overkomen, wordt echt een dame!
Jammer dat het filmpje zo ver weg is, want het ziet er goed uit! :))

:') Mish is echt een dametje. Wel een hele nattebier vandaag en gisteren, en ze vond zichzelf HEUL zielig. Stond ze daar met d'r beentjes in berggeithouding en d'r koppie zielig laag. Arm ding :=

Al_Zawraa schreef:
Eline, wat fijn dat het verhuizen goed gegaan is, mooie stallen hebben ze! Zijn ze inmiddels al een klein beetje gewend?

Ja de stallen vallen me niet tegen! Ik heb eerst getwijfeld of ze niet wat aan de krappe kant waren, maar nu ze er in staan vind ik dat eigenlijk best mee vallen. Ze kunnen fijn naar buiten kijken en hebben lekker contact met elkaar.

Volgens mij hebben ze het echt heerlijk samen, het zijn echt maatjes en ze staan lekker de hele dag op de wei te chillen samen, lopen telkens achter elkaar aan en met elkaar mee. Ben zo blij dat ze zo goed met elkaar kunnen, zie ze nooit lelijk naar elkaar doen ofzo.
En dan in de avond lekker naar stal, kunnen ze weer een beetje opdrogen. De stalbaas vond ze heel relaxt en zei dat ze het fijn deden, en die indruk heb ik ook wel.
Blij dus :D

Roma, wat een leuke filmpjes van de pony's. Arme Amir had het flink te verduren van Aleeyah :') beter maar dat hij nu lekker met Fardani staat, da's wel zo leuk. Ook tof dat Fardani zo'n fijn karakter heeft nu. Wat is Mausi toch ontzettend mooi geworden, die is zo veranderd afgelopen jaartjes, wat een verschil. Ben heel benieuwd wat ze nu weer voor moois op de wereld zet.

Michelle, voor Jet is het toch ook nog een hoop nieuwigheid natuurlijk met die wedstrijden, misschien dat het ook wel scheelt als je gewoon lekker wat ervaring op doet daarin met haar, dan wordt het steeds normaler voor haar.
Wat constante stap betreft... Yildiz geeft al een hele goede tip... en helpt het daarnaast niet om zelf gewoon veel rust uit te stralen? Zelf constante beweging maken in stap (zoals je ook met constant lichtrijden tempocontrole kunt uitoefenen in draf kun je dat ook met het meebewegen in stap), en zelf niet te veel proberen te doen. Ik merk dat ze vaak die rust dan heel fijn overnemen. Werken naar ontspanning in stap. Zowel het halthouden als het aandraven komen voort uit spanning, dus je moet de ontspanning zien te vinden.
Zitlesje bij Paulette is echt een aanrader btw. Mijn houding is ongelooflijk verbeterd met haar lessen.

Yildiz, wat leuk dat het zo goed met Tie gaat! Genieten man!

Eline, wat stoer dat je die menwedstrijd hebt gedaan zeg! Die goede tijden die komen ooit wel joh! :D Top gedaan hoor. Fijn dat het weer ook meewerkte. Ik heb stallen uitgemest in de regen, dus ik ben jaloers!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 17:07

Heb de filmpjes inmiddels gezien Roma! Hihi Aleeyah! Merries moeten ook gewoon beetje bitchy zijn, zéker tav brutale mannen! :P
Had ik al gezegd dat ik echt weg van d'r ben?! <3
En wat is Mausi toch prachtig volwassen! Prachtige uitstraling! ❤️

Wat gaaf Eline! Zijn er ook pics gemaakt van de wedstrijd? En wat boeit die tijd, een foutloos rondje whoehoe! *\o/* Was t enkelspan of dubbelspan? En hoe gaat het met je kanjer?

Leuk Pinky die vrijheidsdressuur onder de man...uh... Vrouw! :D

Fijn Eline dat de stal goed bevalt en de paardjes ook al lekker op hun gemak zijn. Die showdraf!!! Zou bijna zeggen verhuis eens wat vaker en film!!! :P

Djiez, het lijkt hier wel herfst! >;) Op zich niet zo heel erg aangezien ik vandaag en morgen nog moet werken en dan eindelijk vakantie heb!!!! *\o/*
Maar jee, woei bijna weg met Tie vandaag rondje polder.
En Nour was net n varken: helemaal nat en bemodderd, grrr net nu er morgen kijkers komen. |o
Dus helaas voor meneer, hij is weer opgekuist en staat weer in z'n regenpak. En nu maar hopen dat hij beetje schoon, een heeeeel klein beetje schoon wil blijven... _-:(
Oh en voor de niet FBers: deze kreeg ik vandaag van de trotse fokker van Tie toegestuurd: drieluik van Menes, Yamesco en Tie, drie generaties op n rij! Ben er erg blij mee!❤️

Afbeelding

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:34

Miranda, Och dat wist ik helemaal niet van Fu haha! Dankjewel voor je berichtje, ga het inderdaad in de gaten houden, was wel vermeld in ieder geval op m'n uitslagformulier hihi.

Fijn dat het afspenen van Amir goed ging Roma en dat hij nu vriendjes met Fardani is! Hij ziet er goed uit en de dikke buik van je knappe merrie ook. Ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen! Leuke filmpjes ook! :)

Yildiz, ik weet het, slechte eigenschap hihi, ik ben zo kritisch he.. echt erg. Vanavond ga ik maar eens weer t bos in, ff ontspanning voor ons beiden. Kort lontje momenteel ook, druk met werken wegens ziekte etc. maar laatste weekje, en dan vakantie! :) Misschien inderdaad een lesje bij Paulette volgen, wel ga ik de volgende les ook een zitles nemen bij mijn instructrice aan de longe. Ben benieuwd, best spannend. En bedankt voor je tips, ga ik zeker opvolgen, stap is namelijk vooral gespannen als ik van draf naar stap etc. ga. Lang stappen is geen probleem. Fijn dat je weer heerlijk met Tie bezig bent! Top! :j Prachtig drieluik trouwens Yildiz, wat lijken ze toch ongelooflijk veel op elkaar, erven goed door!

Eline, ja klopt, mag eigenlijk niet zeuren haha! :Y) Wat leuk dat je voor het eerst mee hebt gedaan aan een menwedstrijd en dat je foutloos gereden hebt, top! Fijn als alles goed gaat en dan ook nog zon hebt!

Leuke foto's Pinky, gaaf dat hij de spaanse pas al zo goed doet!

Aleeneh, klopt helemaal, ik verwacht misschien teveel, eerst inderdaad gewoon ervaring op doen, kan alleen maar beter worden uiteindelijk natuurlijk :') Ik hoopte wel dat ik genoeg rust uitstraal maar misschien ombewust dat ik dat niet doe.. ik denk er ook teveel over na denk ik.. als ik ga stappen denk ik steeds, oei niet aan de buik met mijn benen, niet te veel aan de voorkant.. :') :+ Dankjewel!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:16

Ja haha Michelle, stap is te langzaam, dan kun je te veel nadenken! :D
Fu is juist goed in de stap dus daar heb ik geen werk aan, maar galop is een drama. :')
Maar gewoon telkens de ontspanning opzoeken, probeer ik ook te doen, want al neem je les, je moet het toch thuis blijven volhouden!

Leuk Yil die foto's op een rij, heel mooi om zo te zien! :))
Succes met de kijkers vandaag, hopelijk is ie nog een beetje netjes, maar ik denk dat ze daar wel doorheen kunnen kijken, mooi is mooi, met modder of zonder.
Fijn dat Tie helemaal oké is! +:)+

Pinky, leuk hoor!
Je houding vind ik niks mis mee, beetje lief zijn voor jezelf!
En knap dat hij zo hoog gaat met zijn voorbeen!

Mooie foto's Roma, mooie paardjes!
En Aleeyah is echt een bitch, arme Amir! :(:)
Maar ze is wel mooi! :D

Eline, wat leuk, je eerste menwedstrijd!
En hoe gaat het nou met de gezondheid van Sem, helemaal weer oké?

Aleeneh, fijn dat het allemaal al zo snel gewend gewend is, kunnen jullie eindelijk ook een beetje zonder gedoe genieten. :j

Zo, gelukkig weer een beetje droog tussendoor!
Ik had de paarden al thuis gehad met dat achterlijke weer..
Hebben gelijk heel veel hooi gevreten. :+
Maar nu staan ze weer blij op de wei.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:05

Jaaaaa de pannen er NU NU op gegooid en VAkaaaaansie!!!! *\o/* *\%/* :D
Pfffff, wat n stressdag zeg, 6 uur Nour uit de wei geplukt, gevoerd op stal gezet en toch goed idee van mezelf (al zeg ik t zelf :P ) om die deken om te gooien, de rest was zand! :oo Maar goed met n borstel, bodyshine en ultra finishing Touch komt n mens binnen no time gruwelijk ver dus meneer was opgekuist!
Naar huis, douchen en op weg naar de eerste crisis op m'n werk (want uiteraard is dat nodig die allerlaatste dag |o ).
Goed compromis gesloten en terug naar Nour, waren super toffe kijkers (I like the Belgen!) en Nour heeft zich prima getoond.
Daarna hop door naar kantoor poging gedaan tot bijwerken en nog overleg. Net m'n laatste zaken bijgewerkt en jeeeeee voetjes omhoog hoorrrr!
Morgen lekker paardendagje gepland, met Nour aan de gang, Tie rit en s middags is ook Jazzy weer de klos.
En vrijdag....zo erg dan gaan we twee weken weg... Alles is in principe geregeld maar heb altijd zon moeite m'n dieren over te dragen, mis ze ook zo... Hebben jullie dat ook?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:18

Laatste dag op 't werk is altijd zo.. :') gelukkig nu vrij!!
En alles gelukt met Nour, top!
YildizArabs schreef:
En vrijdag...zo erg....dan gaan we twee weken weg... Alles is in principe geregeld maar heb altijd zon moeite m'n dieren over te dragen, mis ze ook zo... Hebben jullie dat ook?

Haha, "zo erg" :D
Ja wij gaan daarom bijna nooit weg, vind het te lastig om goede vervanging te vinden..maar als dat er wel is kan ik het ook wel prima van me af zetten. :j
Lekker genieten joh, de beessies redden het wel!

Het is wel mooi weer voor foto's, had deze net gemaakt met mijn mobiel!

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:38

Oeh nou echt gaaf met die spiegeling in die plas! :wow: Hopelijk morgen ook nog beetje weer, wil ook nog wat plaatjes schieten.

Ja heb top vervanging, kan niet anders zeggen! Normaal altijd lastig en voel me ook best bezwaard dan mensen te vragen, maar dit jaar werd t gewoon aangeboden, echt top! Nour is natuurlijk best lastig ivm dekafspraken maar alles loopt gewoon netjes door en wordt voor gezorgd, heel blij mee! En ook de poezels fijne thuisoppas! Lieve mensen in m'n omgeving, tof! ❤️
En idd loslaten, maar jee na krap n week ga ik over ze dromen lol! :o

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 14:18

Nou dat zijn wel mooie dromen dan! :D
Is ook wel logisch, het is een belangrijk deel van je leven wat je opeens achterlaat. :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:49

Sorry was even wat afwezig, drukdruk!

Wauw wat is Mausi toch bloedmooi! <3 en wat wit al!

Aleeyah schimmelt ook al lekker verder, en dat eerste filmpje :oo wat een bitch!

met die haas _/-\o_ Amir is een grapjas, wel fijn dat het goed gaat samen met Fardani!

Fijn dat Tie goed draaft!

Leuk Eline dat het mennen goed ging :D

Yildiz dat drieluik is echt bijzonder mooi! Heel leuk om te zien.

Hele fijne vakantie ook toe gewenst! Snap dat de paarden achterlaten je aan het hart gaat :o

Wat een prachtige foto van Fu en Zos! Zosje lijkt heel groot zo :D

Ik ben afgelopen maandag bij Euforio van Annika geweest om met een fotografe hem op de plaat te zetten als kraamcadeau, wat een gave zwarte bink is dat zeg! <3

en vandaag weer 'even' op en neer naar Ilya, haha. Nikki de Kerf ging mee en ik ben erg benieuwd naar de foto's, die verschijnen hier in de toekomst wel!

En nu ben ik nog moe-er dan ik al was :Y)
Ilya was ook net bekapt vanmorgen en erg braaf geweest. Ik heb hem zelf nog even lopen pesten met opvoeding en hij is zo braaf!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 06:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 07:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kennen jullie dit puppie nog? Ze wordt 16 sep ook alweer 2!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:29

Prachtige fotos Katja! Benieuwd naar de rest!
Was Annika blij met je cadeau?! Vast wel! :D

Door!!!! Hoe gaat het met haar? En met jou?

Gisteren helaas weinig tijd dus doe t nog wel eens over want de pics doen de meisjes weinig recht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding jaja met toestemming :P

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:48

Met Door gaat het goed hoor. Ze woont sinds deze maand in Rhenen waardoor ik veel vaker langs kan gaan.
Ze past ook heel goed in deze kudde en de inburgering met de andere paarden is probleemloos verlopen.
En ik ben aan vakantie toe :P
Verder lees ik hier af en toe mee maar heb niet zoveel te melden verder.
Zag wel dat Ilya het heerlijk heeft bij Lisette!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 23:00

Goed te horen en kun je haar lekker vaak bezoeken! :)
Er is toch Altijd wel iets te melden?! :P ;)

Morgenochtend laatste keer voeren en dan uit de ether, tenzij we wifi hebben hihi!'

Ff oproepje, was t eigenlijk al vergeten maar had tijdje terug Nyhla opgegeven voor de AHT baby contest!
Zou toch top zijn als ieniemienie fokker uit NL met een tweede generatie eigen fok (uit n merrie die ik al vanaf dat ze in de buik zit een band heb) met wat stemmen te eindigen?
Dus bij deze een oproepje, als je haar leuk vindt, klik op de foto en like :D
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =bookmarks

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:42

Ilya woont inderdaad geweldig mooi bij Lisette :D dankzij hun goede zorgen!

Wauw Yildiz ik scrolde snel en dacht meteen wauw, vooral due laatste foto! is dat mams? :~ oh ik zie het al met toestemming, knappe dame!

wat wordt Door groot :)) leuk om die ondeugd weer te zien.

Michelle, ik hoorde gister toevallig pas dat de leider van Ilya's kudde, een ruin waar ik het erg goed mee kan vinden, de halfbroer is van Jet :j

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:02

Miranda, wat kun jij toch leuke creatieve foto's maken. Leuk zo, die foto's van Fu en Zosja bij het water!

Yildiz, raar is dat he om op vakantie te gaan. Wij zijn laatst ook weggeweest, en dan is het toch moeilijk hoor om je paardjes achter te laten in andermans zorgen. Helemaal omdat Mish toen net de dierenarts bij zich gehad had en er nog van alles moest gebeuren. De antibiotica heb ik helemaal niet zelf kunnen geven bijvoorbeeld. Maakte me ontzettend zorgen maar gelukkig waren ze ook echt in supergoede handen. Onze bijrijdster was er bovendien elke dag, dus die had er ook een oogje op :)
En dan ben je weg.... en dan moet je ze een paar weken missen -O-

Katja, wat heeft Nikki mooie foto's gemaakt zeg. Regende het op de foto's? Omdat ik allemaal van die stipjes zie := Maar prachtige sfeerplaatjes en hij heeft het er zooo goed! Paardenparadijsje.

Oooh wat leuk om Doortje voorbij te zien komen, wat is ze moooi! Ze wordt al zo'n grote meid en ze heeft zo'n mooi koppie met van die heldere oogjes. Vind haar echt leuk. Jij bent zo te zien ook nog steeds heel blij met haar :D

Yildiz, wat is Jazz mooooiiiii zeg, knappe mama. En schitterende foto. Ik heb voor je gestemd hoor!

Wij zijn zooo aan het genieten van onze poownies op de nieuwe stal :D Ze staan van 's ochtends vroeg tot een uur of 9 's avonds lekker op de wei met z'n tweetjes. Jut en Jul, haha.

Afbeelding

En dan moet ik even verliefd naar d'r mooie koppie kijken en een foto'tje knippen :P

Afbeelding

We zijn bij Olina de parkeerstand weer even opnieuw aan het bevestigen en we vonden dat een mooi moment om die ook eens bij Mish aan te leren :') dus hup, Mish ook even een borsteltje er overheen met touw over de hals. Kwartje moest wel even vallen maar uiteindelijk deed ze dat best goed!

Afbeelding

Mish vond er maar het hare van.... :') :')

Afbeelding

Toen nog maar eens lekker gaan genieten van onze fantastische buitenrijmogelijkheden. Ik denk dat ik dit voorlopig nog niet zat ben hoor!! Het is zooo mooi hier, d'r komt echt geen eind aan, je kunt uren door de bossen rijden met van die brede paden waar je de fiets ook bij mee kan slepen, dus ik denk dat het nog even duurt voordat we weer heel fanatiek gaan dressuren in de bak :=

Afbeelding

En dan laten we ze vervolgens weer zo achter op stal... twee van die blije koppen.

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 22:18

Ooh lekker genieten eline! Mish wordt volwassen :D

Het regende inderdaad, op de computer in het groot kan je de regen prachtig zien, geeft juist extra sfeer.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:41

Hoi allen, hier ben ik ook weer eens :wave: Ik heb me een beetje afzijdig gehouden van dit topic (wel alles meegelezen), omdat ik het niet helemaal passend vond om, met alles wat Joyce heeft meegemaakt, leuk te gaan vertellen over Enzo... Heel veel sterkte, Joyce, voor jou en je familie :(:)
En nu ga ik een enorme bijleespost maken!

Fijn dat je nieuwe trailer goed bevalt, Yildiz!
Mooie foto's van je jongste paardenkind! Yazahra ziet er ook sjiek uit!
Ik ben heel benieuwd naar je hengstenkeuze voor Tie volgend jaar!
Klinkt als een topdagje bij Juan Murillo!
Fijne vakantie, geniet ervan! En ja, ik herken het hoor, hoe moeilijk het is om je beestjes over te dragen, hoe goed je het ook voor ze geregeld hebt!

Slokdarmverstoppingen zijn altijd rot, Roma, Ely heeft er ook een tijd last van gehad. Na een bezoekje van een osteopaat was het wonderbaarlijk over.
Mausi ziet er goed uit, ben heel benieuwd naar haar veulen!
Je stal ziet er goed uit, top dat je vader het zo leuk vind om je stal op te knappen!
Mooie foto's van je kudde! Fijn dat het afspenen van Amir uiteindelijk goed ging.

Lekker fanatiek bezig, Miranda! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Mooie foto's van jou en Dibah, Gelske, je hebt haar lekker aan het lopen! Ook Sil doet goed haar best zo te zien! En je veulies zien er ook goed uit!

Leuk dat jullie vrijheidsdressuur weer opgepakt hebben, Nicky, Ely heb ik daar nooit enthousiast voor gekregen. Ook fijn dat jullie lekker gelest hebben, al was het alleen maar in stap.
Rot dat Dayem in het draad is gerold, het zit jullie ook echt even niet mee!

Je dames zien er goed uit, Katja! Ilya is een echte jaarling, wat staat ie daar toch mooi! Heerlijk, zo'n bezoekje aan je kleine man! En dan nog een keer met Nikki de Kerf, wat een gave foto's!

Mooi nieuw showhalster heb je gekocht, Joyce! En je paarden zien er goed uit!

Heftig van Raven, Joyce!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, Brenda! Leuke verrassing, bijzonder dat je niks had gemerkt! Gewoon aangeven bij je verloskundige dat je opziet tegen de bevalling, heb ik ook gedaan. En heel cliche: hoe lastig mijn bevalling ook was, het was het allemaal waard <3 Nu nog even lekker genieten van je groeiende buikje en alle bewegingen!
Gefeliciteerd met de verkoop van Quest, fijn nieuw huis heb je voor hem gevonden!

Jullie zijn ook knap in dressuuroutfit, Michelle! Carita ziet er ook top uit voor haar leeftijd!

Gefeliciteerd met de dracht, Esme! Heftig verhaal van Vegas en wat fijn dat je nieuwe stal meteen liet zien dat het fijne mensen zijn!

Welkom, pinky_river!

Rot van je gezondheid, Tieneke!

Heftig dat jullie toch weer naar een andere stal zijn verhuisd, maar zo te lezen is het wel een goede beslissing geweest en staan jullie dames top, Aleeneh!

Fijn dat je menwedstrijd goed ging, Eline!

Hee lieve Door, wat wordt ze al groot en wat lijkt ze opeens meer volwassen, Saskia! Als ik weer naar Veenendaal ga, kom ik een keer bij haar nieuwe plekje kijken!

Zo, ik ben weer bij :D
Hier gaat alles z'n gangetje eigenlijk, ik begin steeds meer te wennen aan m'n nieuwe leven als mama. Enzo doet het heel goed, groeit goed, eet goed, slaapt goed!

Bij Ely is de paddock opnieuw aangelegd, is op de foto's echt supermooi geworden, ik hoop snel weer eens die kant op te kunnen! Ze lijkt het echt heel fijn te hebben daar en mijn vriendin en haar man zijn helemaal weg van haar, dus dat is helemaal top!

Euforio doet het ook goed. De opfok houdt me gelukkig heel goed op de hoogte met foto's, filmpjes en belletjes. Helaas heeft ie wel wat mok, maar dat behandelen ze. Kraamcadeau van Katja was echt een mega-verrassing, dat ze helemaal naar Breukelen is gereden! Ik heb al een paar foto's gezien en die zijn echt prachtig!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:29

Fijn dat alles zo goed gaat Annika!
Super dat Enzo alles volgens plan doet. +:)+
En nu willen we natuurlijk heel snel de foto's zien van je zwarte monster!!

Eleeneh, wat tof dat je daar zo mooi kunt rijden! :))
Heerlijk dat je nu ook zo'n fijne stal hebt.

Kat, wat staat Ilya er toch mooi bij daar!
Straks wil ie niet meer terug! :P
Mooie foto's. :))

Door woont nu in de dierentuin! :D
Ze ziet er goed uit!

Hier deze week niet fanatiek geweest met de paarden..maar met klussen!
Nikita was op ponykamp en als verrassing hebben we haar kamer opgeknapt.
Dus ze was heel verrast toen ze terug kwam, ze is er gelukkig blij mee!
Moeten nog wat dingetjes gebeuren maar zo ziet het er nu uit:
Afbeelding
Op ponykamp heeft ze het ook erg leuk gehad, was jammer genoeg alleen niet zo'n heel mooi weer. :roll: