Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Umoyax is ook zo onverschillig, die interesseert het allemaal helemaal niks. Alleen ik moet in de buurt blijven óf echt weg gaan, anders gaat ie staan gillen naar me
Haha

Vind rocky's altijd sowieso gaaf hoor.. Lijkt me een hele goede combinatie van bouw en karakters, spannend!
bedankt voor de leuke reacties alvast
Letizia schreef:Ik zal maar niet openbaar zeggen wat er voorgevallen was op de dag dat we besloten hadden naar onze nieuwe stal te gaanDenk dat er bij Ersiel nog stoom uit d'r oren komt, heb ze nog nooit zo pist gezien
Beetje dom om te banketstaaf over iemand, terwijl dat persoon net om de hoek staat

Ik heb wel eens kruising Arab/Rocky gezien geloof ik (ergens op een Amerikaanse site geloof ik), maar vond dat best een geslaagde combi hoor 
Ik vind de Quarab ook nog steeds een hele gave kruising
wat leuk dat je op dr hebt gezeten zeg 
Kon dr amper fatsoenlijk opzadelen
Elke keer als ik wilde singelen, ging ze staan pissen
Vroeg mezelf af waar ik in vredesnaam aan ging beginnen
Maarrrr!!! Ze liep als een zonnetje
Echt zoooo fijn gereden
Haha! 
Ja helemaal mijn smaak 
Mochten we ooit gaan fokken

En er is ook 50% kans dat het veulen schimmel wordt.
en ook bij mij thuis staat zijn zoon Quest gemoedelijk naast Reem wel met draad ertussen hoor maar denk van het zomer als Reem niet hengstig is dat ik ze toch ook eens samen laat lopen, Quest heeft op dit moment ook een heuse minikudde aangezien ik A.F Mayumanah(Mana) ook tijdelijk op stal heb die al direct in katzwijm voor hem viel haha(ik zei al arme Sier je vrouwtje wil vreemdgaan met je zoon) maar ook nu gedraagt Quest zich netjes en we zijn hier heel blij mee wij willen onze hengsten een zo sociaal mogelijk als kan bestaan geven en willen en dat kunnen wij op stal ook niet ze afzonderen

, konden ook niet echt warmrijden dus dit was ook lekker voor de fun rondtouren voor de foto's en Reem vind het gewoon leuk om dr beentjes uit te slaan haha