Misschien dan toch maar voor een wat fijnere kijken, of praxis inderdaad(krijg ik ook nog werknemerskorting ook
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
) band meegenomen, komt zo een foto 

)

JENNx schreef:De uitslag van de sleutelringtest: KLIKK
Wie er hier ooit nog eens sleutelringen durft te gebruiken, heb ik bij deze gewaarschuwd.
En ik heb ze niet direct aan de bakstukken zitten maar aan de neusketting, vast aan dichtgelaste stevige ringen, maar ik zal zien wat voor sleutelringen het zijn. 

Ik vertrouw ze echt voor geen meter! Ook niet de extra sterke huppeldepupsjes, die duurder zijn dan de normale. Het komt allemaal op hetzelfde neer: ze zijn niet dicht, en dus altijd met een flinke ruk los te trekken. Onderschat de kracht van een paard a.u.b. NIET.
leuk voor foto's bijv.)
. Als ik een kettingneusriem maak, knipt mijn vader de ring een klein beetje open, ketting erdoor proppen, en dan last mijn vader dat met een las-apparaat weer aan mekaar. Kost een beetje moeite en inspanning (Voor m'n vader
), maar dat vind ik een stuk veiliger dan sleutelringen. Als een mens die al uit mekaar kan trekken, dan moet dat voor een paard van 600 kilo een makkie zijn! 

Jalenka_Kiya schreef:Babje heel leuk maar ik heb geen idee waar je die kunt kopen.
) vanaf ongeveer € 3,-... moet je dus alleen nog ff de haaietandjes o.i.d. eraan zetten
.
maar het is wel erg leuk om te doen hoor