Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yul weet wel op het juiste moment de knop van de camera in te drukken zeg 

Je kan altijd even voorbij vliegen hier om je hart te luchten!
Hij vond dat genoeg reden om z'n staart op z'n rug te leggen, zichzelf 15cm groter te maken en als een paraderende en erg hard blazende aansteller mij over de weg te slepen
Mensen die wij inhaalden keken nogal vreemd op, vooral om het geluid wat dat beest maakte, pffff..... Voor straf pest ik hem nu iedere ochtend met een gigaaaaantische naald met een spuit met 25 cc antibiotica

Daar waren we gelukkig zo uit en daarna hebben ze het top gedaan. We deden vet voorzichtig bij het bruggetje over de snelweg en bij het spoor (kwam uiteraard net een trein langs), maar daar deed Mish dan weer niks op uit
gewoon met de oortjes erop doorsjouwen.

Staart op de rug en showdrafje. Tot ze het gras ontdekten dan, toen was het hoppa, neus erin en eten.
tot ze doorhadden dat als ze hun hoofd naar buiten staken ze elkaar konden zien. Toen was het ook meteen goed 

goed bezig met de dressuur ook 

merk wel dat ik me psychisch en lichamelijk nog steeds niet helemaal 100 voel
Helaas voor hem doktor Nicky in aantocht!

... can't help ourselves, moeten we toch keihard om m lachen...

ja droog he maar ook bere-braaf toch!
die foto van Nour is echt droog hihi

Misschien heeft het ermee te maken dat ze voor de eerste of tweede keer in een jaar ofzo weer eens in showstand ging
Dat doet ze namelijk bijna alleen maar als ze voor het allereerst op een nieuwe stal staat, haha.
en het is een beetje veraf, de wei is te groot
maar geeft een idee van de knappe dame.
Uitlachen houden die arabiertjes nooit zo van he? Zijn ze te trots voor.
ezeltje soms hoor! Morgen maar weer eens het bos in, ff helemaal niks.. misschien is het haar ook wel even teveel.. Eerste proef 182 punten, 1 wp en tweede was echt 3 x niks.. 168 punten.
tut..

denk ik vraag het liever hier dan in zo'n open topic op bokt.. dan weet ik het wel