[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 13:22

Verschrikkelijk Joyce, heel veel sterkte toegewenst... :(

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 14:31

Jeetje joyce! Ik ben er stil van! Wat verschikkelijk klote zeg! Heel veel sterkte!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 15:11

Joyce... Vreselijk.. Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte.❤️ Hopelijk kun je wat kracht bij je paardjes opdoen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 16:48

Heerlijk dat je de mogelijkheid hebt om zo op locatie te trainen Michelle. En gefeliciteerd met je nette punten, super zeg +:)+

Jeetje wat een pech Joyce (Raven). Beterschap voor het peerdekind. Hoe staat het met de verhuizing naar Drenthe?

Welkom Pinky.

Klinkt als een heerlijke dagbesteding met het mensekind en de paardekinders Yildiz! En wauw, Nour lijkt echt op z'n paps zeg! Knapperd <3 Yul weet wel op het juiste moment de knop van de camera in te drukken zeg :D

Hey Tienke! Je mannen worden ineens groot en volwassen zeg! Wel balen dat het de lyme weer op komt spelen, wat een *** ziekte is het ook....

Hihi leuk is dat verkleuren van die jonkies Joyce :)

Wat een verhaal Esmee! En wat fijn dat je zo warm werd onthaald op je nieuwe stal. Zo prettig dat zulke mensen nog bestaan. Je kan het juridisch loket eens bellen om het een en ander te horen hoe je ervoor staat. Is gratis :)

Je bent een gelukkig mens met zo'm mooie kudde Roma! Stuk voor stuk beauty's. Ik duim voor een mooie volle zus voor Amir :)

Jeetje Eline weer een verhuizing in het vooruitzicht. Klinkt wel super. Hopen dat dit nu eindelijk jullie vaste stek is waar Mish en jullie het naar je zin gaan hebben! Succes morgen! En wauw, die omgeving :):) :oo

Jeetje Joyce, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte voor jullie en jouw familie komende tijd :(:) Je kan altijd even voorbij vliegen hier om je hart te luchten!

Hier alles z'n gangetje. Benen zijn behoorlijk dik, maar had ook niet anders verwacht. Meneer is stontirritant. Gisteravond tijdens onze twee-maal-daagse-10-minuten-stappen keerde ik om en kwamen er mensen uit het bos die achter hem liepen. Jawel, ACHTER HEM LIEPEN ~~}> Hij vond dat genoeg reden om z'n staart op z'n rug te leggen, zichzelf 15cm groter te maken en als een paraderende en erg hard blazende aansteller mij over de weg te slepen 8)7 Mensen die wij inhaalden keken nogal vreemd op, vooral om het geluid wat dat beest maakte, pffff..... Voor straf pest ik hem nu iedere ochtend met een gigaaaaantische naald met een spuit met 25 cc antibiotica ~~}> :Y)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 21:32

Oh Joyce, ik weet niet goed wat te zeggen, heb er geen woorden voor... Héél veel sterkte in deze moeilijke periode...

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 21:43

Heel veel sterkte Joyce voor jouw en je familie.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:54

Jeetje Joyce wat komt er allemaal over jullie heen in een keer... wat verschrikkelijk. Ik denk al de halve dag na wat ik in hemelsnaam moet zeggen maar ik weet het echt niet. Gewoon heel veel sterkte in elk geval en we leven met je mee :+:

Mish is verhuisd. Ging top. +:)+
We moesten eerst door het dorp en uiteraard waren ze daar op het fietspad waar we liepen bezig met allerlei landbouwmachines en waren ze er vlak naast aan het bouwen en een pad aan het openbreken. Begon dus lekker stresserig :') Daar waren we gelukkig zo uit en daarna hebben ze het top gedaan. We deden vet voorzichtig bij het bruggetje over de snelweg en bij het spoor (kwam uiteraard net een trein langs), maar daar deed Mish dan weer niks op uit := gewoon met de oortjes erop doorsjouwen.

Afbeelding

Afbeelding

Op de nieuwe stal eerst in de wei gegooid. Daar toonde Mish uiteraard wel een echte arabier te zijn. Ik stomverbaasd: dat doet ze anders nou nooit :') Staart op de rug en showdrafje. Tot ze het gras ontdekten dan, toen was het hoppa, neus erin en eten.

Afbeelding

Daarna de stallen in orde gemaakt en gezorgd dat ze daarin konden, en ze na een paar uurtjes dan ook maar verplaatst, zodat we ook even konden zien hoe dat ging. Dikke paniek toen ze elkaar niet zagen jonge :') tot ze doorhadden dat als ze hun hoofd naar buiten staken ze elkaar konden zien. Toen was het ook meteen goed :=

Afbeelding

Afbeelding

Morgenochtend maar eens kijken hoe het ze nu vergaat! Ben zo blij dat het dikke maatjes zijn samen, ze hebben zoveel steun aan elkaar!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:36

Meiden bedankt voor al jullie lieve reacties. Vandaag is de dag....maandag moet ik zelf naar het zoekenhuis. 'Gelukkig' slepen de paardjes rn hondjes mij er goed doorheen. Wil asal ook weer lekker oppakken om zo toch afleiding te hebben

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:51

Joyce heel veel sterkte, en als je een luisterend oor nodig bent pb en ook messenger staan voor je open ( ookal ben ik nu wel in blijde verwachting , 2 jaar geleden heb ik hetzelfde gehad en heb ik ook miskraam gehad, welke wij ook te horen kregen bij de 1e echo, dus leef met je mee) en ook vreselijk dat jullie ook nog met het verlies van je neefje in deze tijd erbovenop hebben iets teveel wat op je bord komt :(:)

Nicky zo te horen heeft Dayem er zelf wat minder last van en tsja dikke benen is natuurlijk niet gek en vind de schrammen eerlijk gezegd wel meevallen, snap eerlijk gezegd de antibiotica nu ook niet ( krijg beetje het idee dat hij dit ook nogal vaak krijgt en een teveel van dat soort dingen is ook niet goed, heb zelf ook brokkenpiloot staan maar ga niet telkens antibiotica toedienen, verzorg de wonden en hou t goed in de gaten)

Katja Yildiz en Tieneke jullie staan weer verdient bij uitgelicht, kat wat een stoere oma en wat een kanjer, tieneke je mannetjes worden ook steeds meer volwassenen, yildiz knapperd en gaaf zo tegenover pappa wauw

Roma gave stallen
Eline fijn dat de verhuis goed ging en hihi Mish heeft heuse wisselkaken en nu op naar een geweldige tijd met mooie wandelingen en ritten daar.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:06

Brenda, hij heeft nog nooit antibiotica gekregen. Het is allemaal oppervlakkig (eentje wat dieper maar niet helemaal door) maar hij heeft tegen smerige buizen aangelegen. Dierenarts wilde dit risico ook niet nemen, better safe than sorry...

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:06

Joyce, heel erg veel sterkte met jullie verlies! Y;( Ik heb hier geen woorden voor, kan alleen maar meegeven dat ik het heel erg vind voor jullie :(:)

Nicky, hij vindt het vast ook vervelend dat hij helemaal niks mag :) Z'n karakter is hij gelukkig nog lang niet kwijt :j

Eline, fijn dat de verhuis goed gegaan is +:)+

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:38

Joyce, geen woorden voor. Las het gisteren hier maar wist en weet nog steeds niet wat ik nou moet zeggen. Wat een ontzettende ellende in een keer. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies Y;(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:00

Joyce heel veel sterkte vandaag en alle dagen die gaan komen. Word je maandag ook nog es gecuretteerd? Echt ontzettend naar... M'n Mailbox staat voor je open weet hoe het is. ;(
Sterkte meis en zorg goed voor jezelf en elkaar❤️

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:34

Ahhh Joyce wat erg... ;(
Wat een rotnieuws allemaal. :(:)
Heel veel sterkte lieverd, we denken aan je.❤️

Mish en Olina lijken het naar hun zin te hebben! :j
Ze ziet er wel ontspannen uit tijdens de wandeling.
Fijn dat ze nu lekker op het gras kan ivm haar diastaseproblem.

Yil, wat een toffe foto's, echt goed gedaan van Yul! +:)+
Jullie zijn echt een mooie combi. :+:

Nicky, Dayem is wel een brokkenpiloot zeg.. :roll:

Tien, sterkte met je gedoe, stomme lyme.. _-:(
Ik zag wat foto's van je prachtige mannen op fb, hier moet ik nog even kijken!

Gezellig hoor Michelle dat je veel post, is alleen maar leuk!
Jullie zien er superleuk uit samen! :))
Gefeli met je punten en prijs. *D

Mooie foto's allemaal Roma!
Prachtige knolletjes heb je staan. :D

Jaja, jarig vandaag! :)) :)F Y)(^)
Gister was Martijn jarig en hebben we een hele leuke dag gehad, zijn naar Duitsland geweest, hebben gemidgetgolft, gewandeld en lekker gegeten, superleuk ijsrestaurant gevonden waar we een overheerlijk toetje hebben gegeten! :9
En ik wil natuurlijk op mijn verjaardag het liefste: paardrijden! :D
Dus dat ga ik straks doen en vanaaf even naar de zeehondjes kijken en lekker een visje eten ergens.
En voor mijn verjaardag heb ik een actioncam gekregen! *\o/*

Oja, welkom pinky!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:45

Allereerst wil ik zeggen, Joyce meis wat afschuwelijk beide verhalen, ik wens jou en de hele familie en betrokkenen heel veel sterkte :(:)

Michelle wat een gave filmpjes van Jet steeds! Ze wordt alleen maar mooier en gespierder :j goed bezig met de dressuur ook :D

Tiene wat vervelend van je gezondheid, ik hoop echt dat jij je gauw wat fitter voelt

Leuk schimmeltje heb je Joyce :D

Wat een verhaal zeg over Vegas.. Hopelijk loopt dat met een sisser af. Gelukkig ging de verhuizing goed.

Wauw wat een gave foto's van nour en wat is zn paps ook knap zeg!

Spannend met Mausi alweer en wat zijn je jongelingen toch knap :):)

Veel plezier op je nieuwe stal Eline! Verhuizing ziet er goed uit. Mish wordt steeds chiquer!

Ik ben weer thuis, was een leuke week :j merk wel dat ik me psychisch en lichamelijk nog steeds niet helemaal 100 voel

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:11

en wilde deze nog even delen, beetje spelen beetje opvoeden en een boel liefde

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:27

Katja, rustig an en lekker bijkomen! Heb je nog wat vrije dagen over? Kun je foto's gaan uitzoeken! <<)

Nicky, arme Dayem die loopt ook in 7 sloten tegelijk he? En dan ook nog n attitude hebben hihi! := Helaas voor hem doktor Nicky in aantocht! ~~}>

Fijn dat de verhuizing goed verlopen is Eline! Ze is zo meteen verkeersmak! Mis een foto van d'r showdraf?! >;)
Wat krijgt/heeft z'n mooie slanke hals! <3
Ziet er uit als n fijne stek! Weet je, soms is t even zoeken maar uiteindelijk heb je dan toch n te gekke stalling. En overal is het iets, al weet ik nu zelf even niet wat bij ons, volkomen tevreden! :D

Bren, hoe gaat het met jou? Nog steeds helemaal klachtvrij? +:)+

Andere Eline, hoe gaat het met jou en je paardje? Met die vergiftiging hoe evolueert zich dat? Ik hoop echt dat t goed gaat!

Nogmaals proficiat Jarig Jetje! Wat grappig dat jullie eigenlijk zo kort na elkaar jarig zijn, elk jaar samen feessie!!! Y)(^)
Lekker gevierd dus? Hoe was je bursdayritje?! :)
Laat die actieshots maar kommeeeee :):)

Tie vandaag niet gereden. Vond haar gisteren niet fijn lopen (smid waarschuwde er al voor en heeft haar expres niet te kort bekapt) want alle ijzers er nu af.
Nyhla is nog steeds gruwelijk mooi en ik zou jaar zó graag willen showen... ;(
Maar goed, ze staat heppy met mama op de wei met haar twee vriendinnetjes (en derde op komst). Ok mooi.
Yazahra heeft ook n nieuwe vriendin. Omdat de jaarlingen zijn omgeweid staan ze nu naast n senior merrie. En mevrouw vond t daar wel gezellig dus is onder of erover gekomen en bij de merrie gaan staan. Beetje link dus draad is verwijderd en ze klucht heeft nu een oppas! :D

Zojuist trouwens echt super getraind met Nour! Heb de tips en oefeningen van Juan geïntergreerd in m'n eigen oefeningen en jeeeeee wat pakt m'n ventje t goed op! Voor de eerste x n heuse steady lope op beide zijdes. N lope waarin je jezelf verliest, kon zo wel uuuuuuren doorgaan, dát gevoel! Meteen daarna ook afgesloten, was goed voor vandaag. Luvvvv mai bjoetifol horsie! <3

Sorry nog even Nour spam, doet ie af en toe zo stoer en helemaal hengsterigenalles :D ... can't help ourselves, moeten we toch keihard om m lachen... :')
En dan dat beteuterde gezicht _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 24-07-15 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:41

Haha, Kat, hij staat er zo lekker droog bij! :D

Yil, lekker dat de training werkt bij Nour! :))
Knap ie is hè??
Gezellig een oppasmoeder erbij!
Tie eerst even wennen aan de blote voeten, komt vast goed.

Fu liep eergister niet helemaal happy, maar ik denk dat hij spierpijn had, met de buitenrit had hij nogal uitsloverig lopen doen.
Dus ik ben er vandaag weer op gegaan, dat ging gelukkig prima, wel nog even iets rustiger aan gedaan voor de zekerheid.
En daarna nog even naar buiten gegaan, heeft Martijn wat foto's gemaakt!
Zitten wel mooie bij, deze had ik al op fb gezet, ga de andere nog later uitzoeken.
Afbeelding

Straks naar de texas grill, we wilden eigenlijk zeehondjes kijken, maar het weer werkt niet mee.
Daarna lekker film kijken, we vermaken ons wel! :))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:44

Ooooooh wat een mooie foto!!! Kijk jullie eens trots kijken! Veel plezier! De mannen zijn uit logeren dus hier een bad en daarna lekker uiteten! :D
Fijne avond!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:45

Gefeli Miran :D ja droog he maar ook bere-braaf toch!

wat een gave foto man van jou en Fu, je haar zit erg mooi

Leuk van de oppasdame Yildiz, kan nooit kwaad :D die foto van Nour is echt droog hihi

Ik heb 550 foto's van Ilya ja, oepsie
alleen al van zijn details <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:28

Hihi wat grappig dat jullie Mish zoveel chiquer vinden ogen nu :D Misschien heeft het ermee te maken dat ze voor de eerste of tweede keer in een jaar ofzo weer eens in showstand ging :') Dat doet ze namelijk bijna alleen maar als ze voor het allereerst op een nieuwe stal staat, haha.

Yildiz, geen foto's van de showdraf helaas, maar wel een filmpje. Ze waren toen al bijna tot rust, had m'n mobiel vergeten dus kon niet meteen filmen vanaf het begin := en het is een beetje veraf, de wei is te groot :') maar geeft een idee van de knappe dame.

Wat leuk Katja, van die detailfoto's van Ilya. Doe je dat hoofdzakelijk om de kleurverandering bij te houden? :)

Wat een gaaaave foto van Fu, je hebt de laatste tijd zulke mooie foto's elke keer van jullie, echt tof.

Haha Yanour is wel een binkie he :P Uitlachen houden die arabiertjes nooit zo van he? Zijn ze te trots voor.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:27

Ja, ik vind Mish ook weer een stuk volwassener overkomen, wordt echt een dame!
Jammer dat het filmpje zo ver weg is, want het ziet er goed uit! :))

En Yil, nog lekker uit eten geweest? :9
Wij ook hoor, was heerlijk, ook nog een lekker ijsje erbij!
Nu maar weer een beetje normaal eten. :=

Kat, leuk hoor die foto's van Ilya!
Bij zijn achterbenen boven is hij nog heel zwart.
Ben benieuwd of hij nog meer gaat verkleuren!
Hij is zeker heel braaf, past denk ik ook bij zijn karakter. :j
Voor de foto had ik mijn haar los gedaan, doe ik meestal niet bij de paarden en buiten heb ik altijd een cap op tegenwoordig.

Wat een weertje gisteravond!
Het leek wel alsof er overal opeens meertjes waren! :D
Nog even afwachten hoe het vanmiddag gaat worden.
Morgen gaat Nikita op ponykamp! :):)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 14:05

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:18

Nicky, Haha geweldig verhaal, ik zag je spuit op fb voorbij komen! Schitterend beestje heb je hoor! Hopelijk knapt hij snel op :j

Aleeneh, fijn dat alles rondom de verhuizing gelukt is! Top! En leuk filmpje!! :j

Joyce, alvast heel veel sterkte toegewenst voor morgen.. :(:)

Super leuk topic Miranda! Jullie zijn een geweldig mooi stel samen! Leuk dat NIkita op ponykamp gaat, neemt ze Fuego mee of? Ze wordt al groot trouwens, kan haar als klein meisje van de foto's nog wel herinneren.

leuk filmpje Katja, fijn dat je nu weer optimaal van Ilya hebt kunnen genieten. Hoe lang blijft hij in de Eifel? Hij heeft leuke verkleuringen over zijn hele lijfje.

Nour spam, no problem, hij is echt onwijs gaaf Yildiz! Hij ziet er ook erg aaibaar uit, kom hem echt een keer in real life bewonderen hoor!! *\o/*

Nou wij zijn zojuist terug van wedstrijd.. grr.. Jet was vrijdag bij de les al niet te houden, zodra ik aanspoorde sprong ze over in galop.. bij het minste geringste spanning.. Overgang, ho maar! Nu moesten we wel in twee vreemde ringen maar ze was gewoon veelste gestressd.. :Y) ezeltje soms hoor! Morgen maar weer eens het bos in, ff helemaal niks.. misschien is het haar ook wel even teveel.. Eerste proef 182 punten, 1 wp en tweede was echt 3 x niks.. 168 punten. :') tut.. -O-

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:21

Afbeelding

Nog ff een fotootje van vandaag, ik leg mijn been veelste ver naar voren, waarom? geen idee.. hummm... Ook moet ik meer achterover gaan zitten.. maar Jet was zo druk, op een of andere manier ga ik dan juist wat naar voren zitten ipv rechtop.. Ook loopt ze soms achter de teugel, hier ook te zien..

Ook de stap is een drama bij ons, Jet vind het ontzettend moeilijk om een constante normale stap aan te houden, dribbel dribbel draf... of ho moet ik nou stilstaan. maar niet daar tussen.. Iemand tips? Best lastig hoor dressuren.. :') denk ik vraag het liever hier dan in zo'n open topic op bokt.. dan weet ik het wel :+ :7