Katja, rustig an en lekker bijkomen! Heb je nog wat vrije dagen over? Kun je foto's gaan uitzoeken!
Nicky, arme Dayem die loopt ook in 7 sloten tegelijk he? En dan ook nog n attitude hebben hihi!
Helaas voor hem doktor Nicky in aantocht!
Fijn dat de verhuizing goed verlopen is Eline! Ze is zo meteen verkeersmak! Mis een foto van d'r showdraf?!
Wat krijgt/heeft z'n mooie slanke hals!
Ziet er uit als n fijne stek! Weet je, soms is t even zoeken maar uiteindelijk heb je dan toch n te gekke stalling. En overal is het iets, al weet ik nu zelf even niet wat bij ons, volkomen tevreden!
Bren, hoe gaat het met jou? Nog steeds helemaal klachtvrij?
Andere Eline, hoe gaat het met jou en je paardje? Met die vergiftiging hoe evolueert zich dat? Ik hoop echt dat t goed gaat!
Nogmaals proficiat Jarig Jetje! Wat grappig dat jullie eigenlijk zo kort na elkaar jarig zijn, elk jaar samen feessie!!!
Lekker gevierd dus? Hoe was je bursdayritje?!
Laat die actieshots maar kommeeeee
Tie vandaag niet gereden. Vond haar gisteren niet fijn lopen (smid waarschuwde er al voor en heeft haar expres niet te kort bekapt) want alle ijzers er nu af.
Nyhla is nog steeds gruwelijk mooi en ik zou jaar zó graag willen showen...
Maar goed, ze staat heppy met mama op de wei met haar twee vriendinnetjes (en derde op komst). Ok mooi.
Yazahra heeft ook n nieuwe vriendin. Omdat de jaarlingen zijn omgeweid staan ze nu naast n senior merrie. En mevrouw vond t daar wel gezellig dus is onder of erover gekomen en bij de merrie gaan staan. Beetje link dus draad is verwijderd en ze klucht heeft nu een oppas!
Zojuist trouwens echt super getraind met Nour! Heb de tips en oefeningen van Juan geïntergreerd in m'n eigen oefeningen en jeeeeee wat pakt m'n ventje t goed op! Voor de eerste x n heuse steady lope op beide zijdes. N lope waarin je jezelf verliest, kon zo wel uuuuuuren doorgaan, dát gevoel! Meteen daarna ook afgesloten, was goed voor vandaag. Luvvvv mai bjoetifol horsie! 
Sorry nog even Nour spam, doet ie af en toe zo stoer en helemaal hengsterigenalles
... can't help ourselves, moeten we toch keihard om m lachen...
En dan dat beteuterde gezicht
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 24-07-15 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt