Ik vroeg me wel eens af wat geisha doet als ik er niet ben..
Omg, hartverzakking!
Haha, ze moest even laten zien dat ze een AV is
. Ze heeft 5 minuten zo rond geraced en gebokt in het zand (gelukkig!) Haha en dan die hoofden van die paarden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze heeft 5 minuten zo rond geraced en gebokt in het zand (gelukkig!) Haha en dan die hoofden van die paarden!
2 paar zusjes, 2 paarden, 2 fietsen, halverwege wisselen 

Erg netjes imo
.

. Ik neem nu al zoveel medicatie en ik word steeds zieker. Met mijn hart gaat het ook absoluut niet goed en ik merk dat ik minder 'helder' in mijn hoofd ben ook, ik kan me maar met heel veel moeite concentreren en soms kan ik bijna niet praten of komen de woorden anders uit mijn mond dan ze in mijn hoofd waren. Ik moet nu weer wekelijks 2x injecties krijgen ook en heb enorme naaldenfobie :/. Mijn bloedwaardes waren ook slecht, moesten binnen de 0-15 zijn en ik had 232... Voelt echt alsof ik stilletjesaan aan het sterven ben. En klinkt mss erg, maar dan zou het tenminste 'gedaan' zijn. Ik hou dit zo echt niet lang meer vol
maaike1994 schreef:Wow wat gaan jullie hard... zomaar 30 pagina's er bij![]()
Hier en daar wel al wat bijgelezen maar nog niet de energie gehad om echt uitgebreid alles bij te lezen en op alles te antwoorden. Mijn gezondheid is de afgelopen 2 weken weer enorm achteruit gegaan en hebben ook enorme financiële tegenslag gehad, dus ben momenteel even helemaal 'leeg'...
Ik heb van enkele bokkers ook nog foto's van hun paarden in Sint-Oedenrode (de zaterdag), ik probeer ze zo snel mogelijk op pc te zetten en te bewerken en dan zet ik ze hier wel? Want ik heb niet iedereen op Facebook denk ik.
, ik zat in de rolstoel en denk dat ik zowat de enige was daar die in een rolstoel zat. Ik ben heel slecht in gezichten, vaak komen mensen op show op me af en beginnen tegen me te praten en dan moet ik heel schaamtelijk vragen wie ze zijn :p. Ik ken iedereen wel van op Facebook, maar dan herken ik hen echt niet in real life :p. Enkel Amy herkende ik
.
, zal ze je ff sturen via FB
.
En succes met de kijker voor Doortje!YildizArabs schreef:Hihi die Geisha! Maf dier!![]()
Euf aan t trainen voor de lambada?!Lekker zon actief spelend veulen! Nour was ook continu aan t crossen en spelen. Zaar heeft dat veel minder, wel crossen maar ze speelt niet echt veel met het andere merrieveulen. Misschien verschil meidjes/jongens?
Beterschap Maaike!
! En succes met de kijker
.
Yusraa heeft er ook zo'n machtige rem op zitten. Die kont kan een Quarter haast jaloers op worden, hihi. Als ik de ambitie (en de kunst) had gehad om haar in reining te trainen was ze nog best geschikt denk ik!

en wat een knap koppie heeft hij