Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snel weer opknappen allemaal
(lekker relevant) 
Ik was er van Biscuit ook zeker een half jaar van overtuigd dat hij doof moest zijn, maar hij bleek gewoon bomproof geboren
Hoop iig dat het allemaal een beetje meevalt!
Tsja en toch trainen idd.. Blehh.
Balen zeg!
Hotel is op 500m van het Expo centre (tenminste, ik hoop dat we bij de in- en niet de uitgang zitten
) heb er zin in!!!
Kanjer. Terug naar stal ook weer showen en stuiteren (je kan maar trots zijn op jezelf
).
. Ik ben vrijwel het meest eigenwijze vrouwelijke schepsel dat er is en heb wel een kerel nodig die een beetje van een uitdaging houdt
. Hihi.
lilskie schreef:Ik wil ook sneeuwfoto's met Princesa! Ga deze winter toch eens een serieuze poging wagen om dit voor elkaar te krijgen. Ben altijd zo bang dat ze uitglijden met zo'n bevroren ondergrond..of ben ik gewoon een piepdoos?
Meiden...dankjulliewel voor jullie medeleven wat betreft het snoepje van de week... Maareh, een man die qua werk al een uitdaging afslaat... Die kan mij dus echt niet hebben. Ik ben vrijwel het meest eigenwijze vrouwelijke schepsel dat er is en heb wel een kerel nodig die een beetje van een uitdaging houdt
. Hihi.

. Ze ziet er nog steeds zo lekker relaxed uit
!
ach ze kan lekker paard zijn, 24/7 op het land, dan is ze maar vies
en nog steeds zonder deken! En nog steeds met klein buikje, trots op Slettie.
Wat voor kleuren kan het veulen van Set eigenlijk allemaal krijgen? Gezien de aparte kleur van paps? 
en ik vind het ook heerlijk hoef me ook minder druk te maken als ze altijd lekker buiten is!