https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7756_n.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Dat is ook de reden waarom ik niet graag op een grote pension stal sta
Toen wij met Djuun op de vorige stal kwamen had ik ook het idee dat de helft dacht dat het ons eerste paard was, dat geeft op zich niet, maar dan komen ze met, goed bedoelde, dat zeker!, tips waar ik totaal niet achter staMaar soms ook echt suffe dingen. Vele daar zetten niet vaak hun paard los, Djuun stond, als het kon, elke dag in het bakje, ze was toen 2,5 jaar. Nu vind ik dat voor elk paard een must, maar zeker voor 'n jong paard, dus op den duur had het flink gesneeuwd, niemand die ze paard nog buiten durfde te zetten, maar Djuun zonder ijzer, hop in de bak gegooid. We stonden er toen echt nog niet zo lang, zegt een van mijn stalgenoten: "pas maar op dat die z'n benen niet breekt"
Nee, laten we vooral onze paarden opsluiten in een glazen kooitje
En al dat gelul op grote stallenIk zal maar niet openbaar zeggen wat er voorgevallen was op de dag dat we besloten hadden naar onze nieuwe stal te gaan
Denk dat er bij Ersiel nog stoom uit d'r oren komt, heb ze nog nooit zo pist gezien
Beetje dom om te banketstaaf over iemand, terwijl dat persoon net om de hoek staat
Wat geen je Dos nu Annika? Ik zou inderdaad niet luisteren naar het advies om meer brok te geven