https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7756_n.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Thanks 
) en was echt genieten met dit weer
Heerlijk dier, toch? 

Hopelijk komt deze week mijn nieuwe dekje binnen en kunnen we 'serieus' gaan rijden!
Wat voor zadel heb jij?
Zou de ijskoningin toch wat gaan ontdooien nu? 

Maar soms ook echt suffe dingen. Vele daar zetten niet vaak hun paard los, Djuun stond, als het kon, elke dag in het bakje, ze was toen 2,5 jaar. Nu vind ik dat voor elk paard een must, maar zeker voor 'n jong paard, dus op den duur had het flink gesneeuwd, niemand die ze paard nog buiten durfde te zetten, maar Djuun zonder ijzer, hop in de bak gegooid. We stonden er toen echt nog niet zo lang, zegt een van mijn stalgenoten: "pas maar op dat die z'n benen niet breekt"
Nee, laten we vooral onze paarden opsluiten in een glazen kooitje 
Ik zal maar niet openbaar zeggen wat er voorgevallen was op de dag dat we besloten hadden naar onze nieuwe stal te gaan
Denk dat er bij Ersiel nog stoom uit d'r oren komt, heb ze nog nooit zo pist gezien
Beetje dom om te banketstaaf over iemand, terwijl dat persoon net om de hoek staat 

Letizia schreef:Dat is ook de reden waarom ik niet graag op een grote pension stal sta
Toen wij met Djuun op de vorige stal kwamen had ik ook het idee dat de helft dacht dat het ons eerste paard was, dat geeft op zich niet, maar dan komen ze met, goed bedoelde, dat zeker!, tips waar ik totaal niet achter staMaar soms ook echt suffe dingen. Vele daar zetten niet vaak hun paard los, Djuun stond, als het kon, elke dag in het bakje, ze was toen 2,5 jaar. Nu vind ik dat voor elk paard een must, maar zeker voor 'n jong paard, dus op den duur had het flink gesneeuwd, niemand die ze paard nog buiten durfde te zetten, maar Djuun zonder ijzer, hop in de bak gegooid. We stonden er toen echt nog niet zo lang, zegt een van mijn stalgenoten: "pas maar op dat die z'n benen niet breekt"
Nee, laten we vooral onze paarden opsluiten in een glazen kooitje
En al dat gelul op grote stallenIk zal maar niet openbaar zeggen wat er voorgevallen was op de dag dat we besloten hadden naar onze nieuwe stal te gaan
Denk dat er bij Ersiel nog stoom uit d'r oren komt, heb ze nog nooit zo pist gezien
Beetje dom om te banketstaaf over iemand, terwijl dat persoon net om de hoek staat
Wat geen je Dos nu Annika? Ik zou inderdaad niet luisteren naar het advies om meer brok te geven
) dus dat scheelt misschien ook. Af en toe wel paar tips/dingetjes maar dat is dan echt puur een advies en meer niet dus dat is niet erg
Maar ik ken het idd hoor.. En dan ben je met een hengst helemaal de sjaak natuurlijk
Zeker omdat ik best makkelijk ben met mn paarden, ze mogen een hoop zelf inbrengen. Aan de andere kant ben ik dan wel weer heel erg strak met regels maar als ze die goed kennen kun je best eens wat ruimte geven, ik heb immers geen robots. Maar dat begrijpen mensen dan niet idd
Inmiddels hebben ze hier gezien wat voor effect het heeft op Umoyax en kijken ze er iets anders tegenaan gelukkig
Maar net als het gevoelige van de Arab, dat kennen mensen vaak ook niet. Als ik dan zeg dat mijn paard terug slaat als je hem onterecht een mep geeft word ik heel raar aangekeken 

Erg hard vooral maar ze liep ook gigantisch te gillen naar Nas. Op zich voor de eerste keer helemaal niet beroerd verder hoor, maar was wel blij dat ik heb gezegd dat Mel het pas gaat doen als ik zeker weet dat het goed gaat want Mel mist ervaring om in te grijpen vóórdat het mis gaat.
Helemaal niet gewend van dr. Toen het er eenmaal effe uit was ging ze weer keurig normaal tempo, maar pffffft. Voorjaar in de bol denk ik.
Helemaal gelukkig dat ik ging poetsen en trutten en oortjes knippen enz, terwijl hij zichzelf daar normaal veel te stoer voor vindt
Aliyah is normaal juist zo relaxed, stond er echt van te kijken
Ze zijn wel heel blij als ze elkaar zien maar kunnen goed zonder elkaar. Aliyah nog wat minder maar die staat hier natuurlijk nog kort en is altijd in de kudde geweest, dus dat komt nog wel
Nas had er in het begin ook echt moeite mee en is nu nog niet 100% onafhankelijk, maar iig genoeg om alleen met haar dingen te ondernemen en dat is toch het voornaamste