Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:45

Tuurlijk glenn laat ik jou weten wat het kost!
Maar adje zei nu, ach jes, kost zowat niks! Dus daar vertrouwe ik dan maar op. ;)

:):) Ik heb zojuist een baantje aangeboden gekregen. En heb m aangenomen! :):)
Ik ga voor vast 1 dag in de week bij wendy werken. *\o/* *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 21:06

Leuk leuk Jes! Gefeliciteerd! Wat worden je taken?

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:29

Mee de paarden trainen, binnen en buiten zetten van de paarden, wendy assisteren en alle andere voorkomende stal werkzaamheden natuurlijk. ;)
Behalve uitmesten, daar heeft ze iemand vast voor. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 21:55

Tof Jes! Tis je van harte gegund! *\o/* Je bent alleen je amateurstatus denk ik kwijt als je paarden van anderen traint? Maar ja, boeien... :P

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:21

Gaaf joh Jes! Dat zijn de betere aanbiedingen! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:40

Ik train geen andermans paarden, ik help wendy de paarden beweging geven. Dus blijf gewoon amateur. ;)

Ja he marije! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:37

Super Jessica, wat een goed nieuws!!! Daar ga je tonnen ervaring opdoen!!! Super veel succes!!!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:41

Thnx Glenn! !
Heb er enorm veel zin in! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:24

Dat kan ik best begrijpen! laat ons updates weten!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 20:50

tuurlijk! ;)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:57

hey jes gefeliciteerd!!! 1 dag vast!! tof! Heb je ook wel verdient met al je enthousiastme!! Gaaf.

En idd bij de NRHA kost je dat niet je amateur status. Beetje vreemd, maar t is zo. Het zijn zeg maar de gaten in de prof wetgeving ;-). Lesgeven en/of paarden direct trainen in opdracht van de klant wordt anders beoordeeld. Maar paarden losrijden, bijrijden onder begeleiding van prof, dus als zijnde assistent mag wel.
Laatst bijgewerkt door CounTree op 03-11-13 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:06

Thnx nancy!
Eindelijk ga ik iets doen wat ik altijd al heb willen doen. Nu krijg ik de kans, al is het maar voor 1 dag in de week. Die laat ik dan ook niet schieten. Want wat is er nu leuker om bij je trainster/coach/vriendin en op een reining stal te helpen. :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:12

Precies jes. Ontzettend leuk en goei voor je ervaring!! En lekker dichtbij ook nog!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:18

Nee Glenn, geen black reining horses, kan ik cyann toch niet aandoen, die rijdt allround! _/-\o_ :D en arme Nirvana ;)

Nee hoor gewoon CounTree Ranch. "Ranch" om zo doende aan te duiden dat het western is.
En CounTree dat is natuurlijk een combi van hubbie of cyann hun achternamen en mijn achternaam (stuk van achternaam maar dan in engels). It's all there in our names ;-)
CounTree is jaren geleden door mijn paps verzonnen. Crea Bea paps, haha ik heb het niet van een vreemde.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 10:23

Nirvana heeft black in de lijnen, dus met een zwarte pyjama misstaat ze niet in de bende ;-)!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:16

Wetsernfriek schreef:
Nirvana heeft black in de lijnen, dus met een zwarte pyjama misstaat ze niet in de bende ;-)!

mvg Glenn

:') +:)+ _O-

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:17

hahaha kijk nanc. Nirvana past er gewoon tussen.

Glenn, hoe gaat het met shameless? Wanneer ging ie nou in training?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:56

Ja Glenn hoe gaat het met shameless idd!! Goeie Jess. Die is toch donderdag j.l. opgehaald??

Trouwens wat wel grappig is....Nirvana heeft wel zwart nl. een zwarte stip naast haar staartimplant en Scarlet die helemaal geen aftekeningen heeft, heeft een witte stip op precies dezelfde plek als nirvana der zwarte stip. En peppy heeft diezelfde wiite stip ook, maar dan gewoon midden op zijn hoofd. :P :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:41

Hahahah dus het moet eigen worden..... spotranch :P

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:39

Donderdag zijn ze hem komen halen is hier echt zo dichtbij! zo de van op, en geen boeh of bah rustig! Eenmaal aangekomen zetten ze hem naast een hengst, ja dan was het bulderen wie is de grootste en sterkste en mooiste hengst!! Hij was gekalmeerd, wou zijn transportgetten uitdoen, vooraan, goed, achteraan, miepte die hengst en sloeg met achterbeen, resultaat shameless wou zelfde doen, maar had mijn been mee, amaai, hij wou niet naar mij slaan, want verschoot echt dat hij mij raakte, ik was echt er niet goed van! nu al wat beter, ziet echt mooi blauw, roos, paars, geel, dus ik ga voor colored ranch haha (nu kan ik terug plooien) tot gisteren lukte dat niet, was hier echt een lachtertje om de boxen en zo te doen, ik was precies opa,!

Daar straks even gaan kijken, hij is echt rustig en kwam onmiddellijk knuffelen!
Ze hadden hem zaterdag eens aan de longe gezet, geen probleem, doek enzo ook niet! ze zagen duidelijk dat ik al wat voorbereidingen had gedaan, ze vertelde daarstraks dat ze dinsdag het zadel gingen proberen en als het goed verliep mss woensdag al eens ophangen! ik ga zaterdag gaan kijken, want ze werken de groentjes in de voormiddag en aangezien ik werk tot 16u eer ik thuis ben of daar 17u!
maar is wel grappig, ik vind die quarters allemaal zo klein, shameless steekt er bovenuit! en hij met zijn mega lange manen vlechten, en ja een arabsnoetje! Benieuwd hoe hij het verder zal doen als westernpony :-)!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

mvg Glenn
ps sublimo heeft ook zo een zwart bruine vlek bovenop zijn achterbil en witte voet, verder niks op hoofd , is grappig, malha witte bles witte voet , en shamless witte stip en verder niks van aftekening ( en heb 3 bruintjes)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 22:07

Oei beterschap Glenn! Maar fijn dat ie nu opgepakt gaat worden. Ik ga, samen met mijn trainster, in januari aan de slag. Gewoon lekker thuis en op ons gemakke.

Hier ook n spotted one! Tie heeft grote zwarte vlek op haar buik. Mag ze ook bij t clubje? :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:19

super dan gaan nour en shameless samen bijna asn het werk. Van mij mag ze zeker bij het clubje ;)
mvg glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 18:30

Dat is geraden ook glenn dat je ons op de hoogte houd. ;)
Ben heel benieuwd en jeetje wat een draakje. Hoe gaat het nu met je been? Alweer wat beter?

Ja hallo, nada heeft geen rare vlekken, ja een witte vlek op haar hoofd haha telt dat ook? :D

Ben vandaag ook nog bij het ziekehuis geweest. Bij de KNO arts.
Alleen gesprek gehad en krijg nu een 2tal onderzoeken. Een hyperventilatie test bij de long-arts en een EEG scan.
Daarbij word ik dus duizelig gemaakt en dit kan best een heftig onderzoek zijn. Gelieve dus ook niet alleen te komen. Onderzoek duurt zo'n 1,5 uur en mag daarna niet zelf naar huis rijden.
Ach ja. We zien het wel weer. :r

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 19:15

Ik heb nog wel een watervaste zwarte stift liggen... :P

Nou lekker dan, lijkt me geen prettig onderzoekje... :(:)
Maar ja, misschien kom je zo weer verder en kan t wat bijdragen. Sterkte!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:00

haha, kan ik die stift ff lenen dan? :D

Thnx, ja we zullen wel weer zien waar het op uit gaat draaien. ;)