[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 09:02

Het is Piranha wipe 'n spray, gekocht bij Danielle van arabimport. Kost wel 35 euro per fles, maar de beesten blijven echt weg, Fin en Adje komen echt tot rust nu. Er zit lanoline in dus het blijft plakken in de vacht, geeft mooie glans en verdampt dus ook niet zoals andere sprays.

Ben gewoon erg moe en probeer mijn ritme terug op poten te krijgen, dus ik ga vroeger slapen waardoor ik natuurlijk tijd voor andere zaken inlever. Mijn haar begint ook weer wat uit te vallen, maar ik hoop dat dat gewoon toevallig is of zo... De pijn is wel ok, enkel als ik naar de show of zo ga, loop ik 2-3 dagen alsof ik 90 ben :+ En met die hartprobleempjes van laatst probeer ik nog maar eens gas terug te nemen...

Maar verder alles ok :D :+

Oh, veel plezier! Hoop je toch ooit zelf op show op Nour te zien, jullie zijn zo gaaf samen!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:11

Haha die Amir, wat een boef! Stallen zien er goed uit!

Prachtige foto's van je kleine dametje Gelske!

Wat een gaaf filmpje Michelle! :~

Gefeliciteerd met de dracht Esme!

Heerlijk filmpje Miranda, wat kijk je BLIJ! :D

Creatieve actie Victoria! Ik kan ook niet meedoen :D Succes!

Had de foto's al op FB gezien Katja, maar wat een prachtige omgeving en aandoenlijke foto's met je oma!! <3 Zoefzoef oma van de berg _O-

Haai Tieneke! Fijn dat Fin goed reageert op die spray!
En beterschap met jezelf :(:)

Pff, het zit ook niet mee hé Nicky, hoe gaat het met de wonden?

Beterschap met Raven!

Welkom 'pinky_river' :)

Veulen valt uit elkaar! :+ Ik wil morgen even de camera meenemen om goede foto's te maken, hopelijk schijnt het zonnetje!

Afbeelding

Afbeelding

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:04

Hoi allemaal even een telefoon post laptop werkt nog steeds niet mee..

Heerlijk zo met je oma, Katja geweldig en je knappe ventje! Heerlijk ding blijft het.

Tiene wat een super foto's zijn het zeg en die blooperfoto! <3 balen dat het even niet zo lekker gaat..

Michelle super foto's en filmpjes komen ervoorbij van je knappe dame! Leuk om te zien!

Fijn dat je weer mag opbouwen Yildiz en dat tie weer helemaal goed loopt!

Joyce? Toch wat is je kleine dame lekker aan het veranderen toverballetje!

Helaas hier een minder leuke update..
Gisteravond om half 11 in paniek opgebeld door een stalgenootje dat Vegas op haar merrie had gezeten met het verhaal dat haar merrie uit gebroken was (lees door de boxdeur, buitendeur en hek van de stenenpaddock) en Vegas zou over het hek van de bak op die paddock zijn gesprongen... Terwijl hij om 5 uur naar buiten zou gaan na veel gezever van hun kant.. En hij ging pas half 10 in de avond dus daar was ik al flink pissig om en toen dat... Terwijl ik een uur daarvoor verteld had dat ik as vrijdag zou verhuizen en Vegas zou dat ineens gedaan hebben.

Merrie haar deken zat helemaal onder het bloed maar her was niet van haar... Naar Vegas hadden ze niet gekeken en de eigenaren waren niet van plan geweest om mij te bellen hierover...

Dus ik hop naar stal heel z'n Achterbenen open en z'n hoofd onder het bloed? Geen idee waarom... Dus vanmorgen met de nieuwe stal overlegd en die hebben gezegd we hangen de trailer aan en komen je halen.

Hup zonder pardon beide paarden naast elkaar op de trailer alle zooi in de auto erbij n we zijn vertrokken. Fijn dat er dus nog wel goede mensen bestaan die voor een ander klaar staan. Net terug van stal en ze staan er heerlijk bij, geweldig! Helemaal happy en relax. Beste keuze ooit!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:06

Jep, Joyce :D

Volgens mij is de update nog niet helemaal afgeschreven, maar jeetje... dat klinkt akelig!
Oh nu wel! Wat een gedoe zeg, staan ze nu wel rustig? En was Vegas gewond?

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:12

Ja nu staan ze super rustig ben me kapot geschrokken, trof een zielig hoopje ellende aan... :'( heel z'n hoofd onder het bloed dus dacht wat heel ergs. Maar daar vond ik niets maar denk dat het een bloedneus was omdat heel z'n mond etc ook onder zaten. Het zijn vooral wat schaafwonden op z'n borst en Achterbenen en 1 flinke snee/scheur op de binnenkant van zn been richting zn lies dus onmogelijk dat dat van een hek kan zijn op die plek heb daarvoor voor de zekerheid de dierenarts om advies gevraagd maar hechten was niet nodig kon hij vanaf een duidelijke foto beoordelen maar goed in de gaten houden... Vandaag was hij al meer zichzelf en vond het helemaal leuk op de nieuwe stal. Hoop alleen dat de verhuizing geen risico is voor het vruchtje van baya...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:30

Ik kan mij voorstellen datje geschrokken bent! Komt er nog een staartje achteraan, of is het verder afgedaan?

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:32

Nouja ik weet et niet heb een kennis geraadpleegd die advocate is maar helaas amper een poot om op te staan gezien ik geen stal overeenkomst heb hoeven tekenen maar ze zullen wel met het echte verhaal opde proppen moeten komen anders kan ik op dat vlak wel stappen ondernemen.. Dus even alles laten bezinken en dan verder kijken.. Gelukkig is alles uiteindelijk meegevallen en zal hij geen blijvende schade overhouden maar wat er dan ook gebeurd is zou nooit mogen hebben gebeuren... :/

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:25

Jee Esme, wat heftig! :oo Echt heel naar! Buiten de gelukkig lichte verwondingen weet je of hij haar echt heeft gedekt? Want dat zou dan ook nog eens n behoorlijk staartje kunnen krijgen. Denk alleen al aan je CEM en EVA die weer opnieuw moeten of is ie uitgedekt voor dit seizoen?
Echt heel naar.... -O-

Werkt dat spul ook als ze gaan zweten Tieneke? Want zoiets heb ik nog niet gevonden. Mijn zelfgemaakte meuk werkt tot dusver het beste, net als de duurdere merken maar dan voor paar euro de liter. Maar als ze zweten is t klaar. Ik ben nu aan het experimenteren met een nog goedkopere variant: simpel mondwater, 1,95€ de liter (zonder alcohol!) overal te koop. Ruikt lekker en werkt ook goed.

Joyce, mijn veulen IS al uit elkaar gevallen! :+ Leuk he dat verharen krijg je in ene weer een nieuw paardje! :D

Vandaag heerlijk paardendagje samen met mijn zoon Yul die t zo heerlijk vindt bij de paarden! Alles naar de smid geweest, ook Nyhla d'r eerste keer die bij de eerste voorhoef liet merken dat ze dus écht wel weet wat ze níet wil, maar schaapmak de andere drie liet doen. TT tussen de jaarlingen op t land gedaan en die deed t super (met een emmer muesli is t natuurlijk al snel goed, net d'r moeder lol)
En ja Tiene, daar heb ik Nour wel voor gefokt dus we zijn hard aan de gang.
Zowel bij mijn eigen trainer als vandaag (en dat gaat ook met regelmaat gebeuren aangezien hij slechts 40 min met de trailer van mij vandaan blijkt te zitten) bij J uan M urillo.
Ge-wel-di-ge middag gehad! Warm onthaal, een vers opgestrooide stal in de tussentijd voor Nour tegenover z'n papa! Normaal reageert Nour, zeker op vreemde plek, wel behoorlijk op andere hengsten maar.... Geen woord! Daddy is watching!

Afbeelding

Had m al eventjes niet gezien maar hij blijft zo een imposante kerel. Yul vond m ook geweldig!

En na lekker bijgepraat te hebben aan de gang! Was best pittig moet ik zeggen, merk dat ik echt dingen weer moet afleren en dat er, uiteraard met zon gup, nog heel veel werk aan de winkel is. Maar Juan zag t al meteen: We are a couple! En zo voel ik dat ook, kan die nog zo jolig doen

Afbeelding

en lig ik weer in n deuk, samen geconcentreerd bezig,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

we horen echt heel erg bij elkaar en met hem kan ik de wereld aan! The sky is the limit! Dát gevoel.... <3

Afbeelding

Afbeelding

In de tussentijd moeten we er samen hard voor werken dus met veel huiswerk aan de gang thuis, filmen en in augustus weer terug om verder te leren.
Heel inspirerend!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:28

Wauw, wat een gave foto's! <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:31

Zal t doorgeven: heb Yul m'n camera ik handen gegeven :D

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:52

Geweldige foto's Yildiz! Lijkt me ontzettend gaaf z'n les, wie weet over een tijdje.. <3 heerlijke papa heeft Nour zeg!

Maar nee het is niet zeker of hij haar echt gedekt heeft.. En zowel zal dit zeker een staartje gaan krijgen.. Maar we gaan et zien... Even afwachten.

Hij is in principe ook uitgedekt dit seizoen.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:11

Katja, wat een leuke foto's van Ilya en je oma, echt om te koesteren!
Wat fijn ook dat Ilya je direct weer herkende en wat is hij toch leuk! Tot wanneer blijft hij ook alweer weg?

Nicky, wat balen van Dayem, wat een pech hebben jullie toch!

Michelle, dat is wel fijn, dat jullie daar voor een klein bedrag lekker kunnen trainen. Het scheelt zo veel als ze zich vertrouwd op het terrein voelen! Leuk filmpje ook, je hebt haar fijn aan het lopen.

Joyce, fijn dat Raven geen medicijnen meer hoeft, maar wat naar dat hij nog steeds zo kreupel loopt! Ik ga voor jullie duimen dat hij toch snel weer op gaat knappen. :(:)

Welkom pinky!

Tiene, wat vervelend dat het met je gezondheid weer niet zo goed gaat, denk wel om jezelf hoor!
Je mannen zien er wel weer geweldig uit! Die spray klinkt goed, gelukkig hebben we hier niet zoveel last van steekbeesten.

Mooie Azi aan het verharen!

Jeetje Esmé, wat enorm schrikken moet dat zijn geweest! Ook balen dat je niet weet wat er exact gebeurt is. Ga je hem nog op dingen laten testen, CEM bijv?

Yildiz, dat klinkt weer als een geweldig leuk, gezellig en leerzaam dagje! Vind het altijd zo leuk om te horen wat jij allemaal onderneemt, je doet zoveel met je paarden! En wat een talent die Yul, hij heeft mooie foto's gemaakt!

Zo, hier de laatste 100 pakjes hooi binnen (voor nu iig, misschien eind van de winter nog wat).

Vandaag nog een paar (telefoon)foto's van Mausi gemaakt, ze begint nu echt langzaamaan te veranderen, haar banden worden al aardig slap zo te zien. Nog een goede maand dan mag het éindelijk komen :D

Gezellig met Aleeyah.
Afbeelding

Afbeelding

En met vriendje (wanneer het Mausi uitkomt :+ ) Fardani.
Afbeelding

En hier nog een paar foto's van Amir, hij had weinig zin om op de foto te gaan helaas, maar toch nog een paar mooie plaatjes weten te maken :) Ik blijf wel verliefd op hem, hij is zo chique <3 (hopelijk volgend jaar een vol zusje..)
Zijn laatste paar daagjes bij mama, vrijdag of zaterdag ga ik hem afspenen.

Beetje jammer dat deze niet helemaal scherp is, maar hij staat er wel mooi op <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteravond nog even lekker een rondje met Fardani gelopen/hardgelopen, heerlijk vind hij het. Hij is ook al best wel verkeersmak, vind eigenlijk niks eng :)

En vandaag was mijn neefje er ook nog even, dus hij moest op Aziza 'rijden' :D Dus een paar rondjes met hem over het land gehobbeld zonder zadel of hoofdstel om, die merrie is echt haar gewicht in goud waard <3
En Denzel is helemaal gek van haar, hij gaat de volgende keer op 'proefles' zegt ie :D

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:48

Jee, dat wordt nu echt aftellen! Erg benieuwd!

Je kereltje is zo knap <3 hoop echt op n vol zusje, Fingers crossed! +:)+

En Fardani.... Voor je t weet rij je op m weg de straat op. Vind hem ook zo tof en nog altijd toch wel jammer dat ie geruind is (snap t wel maar toch... |o ) vind t zo een stoere kerel en ik weet zeker dat ie onder het zadel gaat knallen!

En ja Arabs en kids... <3

pinky_river

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:58

Nee dat omschakelen viel wel mee, we gaan ruim 2/3 keer per jaar naar italie. Daar wonen vrienden van ons die een mooi koppeltje arabieren hebben staan, heb daar altijd gereden en was ook helemaal verliefd. Het zit ook in de planning van mijn ouders om over een paar jaar naar italie te verkassen :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:07

@Katja, wat is Ilya toch een leukerd en wat doet hij het fijn met je oma. Hij is volgens mij echt ontzettend voorzichtig met haar, of niet? En wat een topoma heb jij dat ze met je naar de Eifel gaat. Hoe hebben jullie het daar? Leuk om je zo verliefd te horen :D

@Michelle, wat leuk dat je hier weer meekletst. Jet heb ik altijd al een prachtige merrie gevonden. Wat leuk dat ze de dressuur nu ook zo goed oppikt, dat misstaat haar ook zeker niet. Had wel meegekregen dat ze drachtig was, maar niet meer dat ze een veulen gehad heeft, wat leuk dat ze heeft kunnen genieten van het moederschap, maar ik kan me voorstellen dat het best lastig is om weer van het veulen te scheiden.

@Ravenjoyce: Poeh, wat een verhaal met Raven zeg, heftig hoor. Hopelijk knapt hij weer helemaal op, ik zal voor je duimen.

@Pinky_river: Hoe heet jij/hoe mogen we je noemen? :D Ben gewend iedereen bij de voornaam te noemen. Wat leuk dat je je hier komt melden, ik was je topic laatst al tegengekomen. Mooi AVtje heb je.

@Tieneke: Ik had je topicje al gezien voordat je hem hier had gepost joh :D Wat een superleuke knullen heb je toch, ik kan zooo genieten van je topicjes over hen <3 Ze zijn zo speels en zo'n geweldige combi samen. Wat groeien ze toch mooi uit. Adje is al zooo wit!

@Yusraajoyce :') : Je kleine is lekker aan het verharen zeg! Die wordt vast hartstikke knap als de veulenvacht eraf komt. Ik wacht je foto's met spanning af! :D

@Esme: Jeeeetje wat een verhaal heb jij weer meegemaakt zeg. Wat een topstal dat ze je meteen zijn komen halen, daar heb je zeker weten fijne mensen aan, dat is al meteen duidelijk. Poeh, je mag blij zijn dat je daar meteen weg kon. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met Vegas z'n wonden... wat daar gebeurd is zal waarschijnlijk altijd een raadsel blijven....
Wat fijn dat ze nu zo'n lekker plekkie hebben zeg! Als ze er meteen al zo goed staan dan komt het meestal wel in orde :)

@Yildiz: Wauw wat een gave foto's heb je daar. Ik ben nog steeds zo gek van Nour, dat is zoooo mijn soort paard. Vind 'm fantastisch <3 Kan het blijven zeggen. Z'n vader mag er ook wel wezen zeg.
Ben blij voor je dat jullie zo'n goede match zijn en dat je zo super met hem kan rijden.
Leuk dat je je hobby zo kan delen met Yul.

@Roma: Wat supertof dat Aziza zo leuk kinderpony wil spelen. Leuke foto's post je allemaal. Fardani is steeds mooier aan het worden, kan niet wachten van je verslagjes als je straks echt lekker met hem op pad kan :D
Amir is trouwens gaaf joh, wat een binkie is dat.

-O-
Hier gemengd nieuws. Weet niet of ik het goed nieuws of slecht nieuws moet noemen, maar we gaan toch naar een andere stal. Morgen vertrekken we.

We wisten al een poosje niet zo goed meer wat we er mee aanmoesten, maar er is het een en ander voorgevallen waardoor we echt niet meer met de andere pensionklant daar door 1 deur konden. We voelden ons bezwaard om überhaupt nog naar stal te komen. Gezien zij bijna altijd daar was, was elkaar vermijden ook geen optie, en we hebben dus de keus gemaakt om dan maar op te stappen.

Nieuwe stal is maar de helft van de afstand fietsen, echt superchill :D Bak is altijd vrij (stonden hier altijd paarden in, dus je kon maar op beperkte tijden rijden), en er zijn minimaal 2 pensionklanten daar die western rijden dus ik voel me nu al op mijn gemak om straks met mijn westernzooi aan te komen zetten :D Daar keken ze me op de andere stal nog wel raar om aan, vonden ze niks. De paarden krijgen een heel mooi groot weiland en ze zijn nu hard bezig om voor ons de stallen te witten enzo dat alles er mooi uit ziet als ze er heen komen. Ik denk dat het echt superfijn gaat worden daar.

Morgen vertrekken we dus. Het is maar 8 km, dus we hebben besloten Mish de stress van de trailer te besparen. We gaan met Olina rijdend en met Mish aan de hand als handpaard. Dat kent ze en dat doet ze heel braaf, dus hopelijk ziet ze het verhuizen op die manier gewoon als een mooi avontuur :)
Gezien haar recente gezondheidsklachten wilde ik haar de trailerstress niet aandoen... liefst was ik helemaal niet verhuisd voor haar, maar het is niet anders.

Spannend dus morgen :):)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:24

Eventjes weer bijlezen... *D

Yildiz, dankjewel! Ik ben op het moment zeer tevreden over hoe ze haar lichaam nu gebruikt. We trainen mooi verder op deze manier *\o/* Wat een gave foto's heb je weer geplaatst en wauw, hij is echt een evenbeeld van zijn vader zeg! Prachtig! :o <3 Leuk dat Yul met je mee was en plaatjes geschoten heeft.

Pinky, welkom :j

Tieneke, balen van je gezondheid.. Wel ontzettend leuke foto's in je topic! Ik ben fan van adje, gaaf paard! <3 Die blooper foto ook :')

Joyce, wat een leuk veulen heb je daar! :j

Wat een vervelend verhaal JustOneBit (weet je naam niet) Wel fijn dat je gelijk bij een nieuwe stal terecht kon.. Hoe is het nu met Vegas? Raar dat de eigenaren niet van plan waren je te bellen.. :7

Al Zahraa, prachtige foto's, ben weg van het veulen, prachtige hals en knap koppie dr op <3 Spannend het wachten op het veulentje.. Moeders ziet er in ieder geval top uit!

Ik ben zojuist terug van onze 3e dressuurwedstrijd, weer 2 winstpuntjes mogen verdienen. 186 en 180 punten :j Best wel strenge jury vandaag hihi.. Was al helemaal weer naar huis gegaan wordt ik opgebeld door de manege eigenaresse, er ligt een prijsje voor mij klaar _/-\o_ nou wat leuk! 6e prijs van de 24 deelnemers. *\o/* Trots op mijn knappe knollie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

foto's wat mindere kwaliteit, komen van filmpje ;)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:25

Gefeliciteerd met je zesde plaats, dat is niet slecht van 24 man! Zie je wel, Jet en dressuur gaat prima samen :D

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:25

Eline, wat vervelend dat jullie toch hebben moeten besluiten van stal te verhuizen. Maar jullie nieuwe stal klinkt helemaal super! Als het is zoals het klinkt gaan jullie daar vast een stuk gelukkiger worden!
En rijden/lopend verhuizen is helemaal geen stom idee, heb ik met Aziza vorig jaar ook gedaan (12 km), aangezien zij al 2x haar vruchtje verloren was door reizen, durfde ik zelfs zo'n klein stukje niet aan met de trailer. Rijdend is het helemaal goed gegaan, en het resultaat staat hier boven :D

Michelle, gefeliciteerd met je winstpunten, en een 6e plaats van de 24 is hartstikke netjes!

YildizArabs schreef:
Jee, dat wordt nu echt aftellen! Erg benieuwd!

Je kereltje is zo knap <3 hoop echt op n vol zusje, Fingers crossed! +:)+

En Fardani.... Voor je t weet rij je op m weg de straat op. Vind hem ook zo tof en nog altijd toch wel jammer dat ie geruind is (snap t wel maar toch... |o ) vind t zo een stoere kerel en ik weet zeker dat ie onder het zadel gaat knallen!

En ja Arabs en kids... <3

Ja, als hij het weer eens op een showen zet, baal ik soms toch stiekem wel een beetje :o
Maar ja, anders had ik hier nu een hele gefrustreerde hengst in het land gehad, omdat hij niks te dekken zou hebben. Misschien dat ik in de toekomst wel eens een hengst aanhoud, dan kan Fardani mooi als maatje fungeren :)
Al vind ik af en toe een jaar een hengst leasen ook wel fijn, dus we zien wel hoe het loopt. Fardani kan iig lekker bij de anderen nu, en daar is hij dolgelukkig mee, dat is toch het allermooiste om te zien <3
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 22-07-15 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:26

Aleeneh, plaatste net mijn berichtje, las ik jou berichtje! Gemengde gevoelens kan ik mij voorstellen, wel fijn dat je Mish mee kunt nemen als handpaard. Komt vast goed! Alvast succes! En ik hoop dat jullie het op de nieuwe stal naar jullie zin gaan krijgen! :) En bedankt voor de leuke complimenten! :)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:31

Yildiz, heb je op Facebook weleens het veulen van Amirat Al Ashaanon langs zien komen? Zo niet, dan post ik hem hier ff.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 00:02

Herkende trouwens ineens de locatie waar je met Jet reed, Michelle :D Leuke stal is dat volgens mij. Ben er recent ook geweest.

Dankjulliewel voor de bemoedigende woorden <3
Trouwens, bijkomend voordeel van verhuizen... dit worden onze (urenlange) uitrijmogelijkheden... Allemaal bos en overal mag je met de paarden in. Vergeleken met die landweggetjes van de oude stal.... hemels!
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:01

Drukke periode met paarden en werk, maar ik probeer toch de laatste pagina's even bij te lezen :)

Michelle, wat is Carita leuk zeg! Ze ziet er ook erg goed uit voor haar 26e :)
Jetje wordt ook heel mooi trouwens! Gaaf filmpje! En de dressuur ziet er erg fijn uit :j Gefeliciteerd met je 6e plaats!

Brenda, erg onverwacht maar wel heel fijn nieuws natuurlijk! Gefeliciteerd :D
Fijn ook dat Quest een nieuwe thuis heeft :)

Yildiz, fijn dat Tie weer zuiver is! Lekker weer gaan opbouwen, hopelijk gaat dat goed +:)+
Je les met Nour ziet er echt leuk uit trouwens :D En wat is z'n papa toch een knapperd!

Gelske, rijden met Sil ziet er erg fijn uit, je zou haar echt geen 18 jaar geven ook :) En wat is Qaseem toch een kleine draak :=
Leuke foto's trouwens van op het land, lekker showen :D

Roma wat leuk dat de stallen besteld zijn, die met die schuine stukken in de voorwand lijken me ook erg leuk voor de paarden :)
Fardani blijft trouwens ook heel erg leuk! :D En Amir ook natuurlijk :=
Leuk hoe rustig Aziza reageert op je neefje!

Esmé gefeliciteerd met de dracht! :D Wat fijn dat ze toch drachtig is!
Wat moet je toch geschrokken zijn van dat hele gedoe met Vegas :o Gelukkig houdt hij er niks aan over! Het lijkt me wel of die vorige staleigenaren niet echt weten waar ze mee bezig zijn? :o

Miranda wat leuk zeg dat galopje in het bos :D

Katja, ik heb al gereageerd in je topic, maar je oma blijft echt heel erg cool! :D

Nicky, balen van Dayem zeg! Heeft hij er veel last van?

Tieneke, fijn dat je een spray gevonden hebt die werkt voor Fin :) Jammer dat je gezondheid nog niet helemaal mee wil :\

Pinky welkom hier! Gaaf dier heb je daar lopen :j

Aleeneh, spannend zeg die verhuis! Hopelijk gaat alles goed :) Jammer dat het nodig was, maar het klinkt of je een leuke nieuwe plek gevonden hebt :)
En die uitrijmogelijkheden :):)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:22

hey meiden ik heb onwijs triest nieuws
ik weet even niet waar ik beginnen moet maar wil jullie wel op de hoogte brengen ook omdat ik afwezig hier ben
Afgelopen zondag zouden wij oom en tante worden maar helaas liep alles anders. Ons neefje overleed net in de laatste 8 min van de bevalling en oh wat een mooi kereltje was het toch...de hele week worden we geleefd en morgen is de crematie....
als klap op de vuurpijl hadden wij afgelopen dinsdag onze echo en zou ik 12 weken zijn maar ook ons kindje is overleden....
Niet te bevatten zoveel oliebol in 1 week
Vandaar dat ik me dus even niet meld maar omdat jullie altijd zo meeleven wilde ik jullie dit ook graag even laten weten

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:51

Jeetje Joyce, ik weet even niet wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk..
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 12:56

Jemig Joyce, geen woorden hiervoor. Wat onwijs kloten zeg. Heel erg veel sterkte!!!