Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig heb je nog een aantal opties dus je vindt vast een fijne plek!
dus bijna 3 maanden?
hoop dat je een geschikt plekje gaat vinden voor hem 

Hopelijk vind je een leuk adresje!

Misschien dat ik zo nog ff een klein rondje ga doen, alleen maar ff om weer in te komen 
Heb nu maar zelfs een ½ paard 

Of is hij met mams verhuisd?
Zie dat niet veel paarden zomaar doen
(en Djuun idd al helemaal niet
)
Ik ga het echt eens even noteren denk ik...
Dus ben na het eten snel terug gereden erom
(tis ook maar 20 minuten rijden
).
Hij had geen pupilreflex meer en zn achterhand was ws ook al helemaal verlamd.

) en natuurlijk is ze hier en daar nog wat stijf, maar wat ging ze lekker! Ik vind het eigenlijk echt zonde om haar te laten verpieteren als fokmerrie, ze geniet zo intens van het werken... Misschien gaat iemand haar bijrijden en uitbrengen volgend seizoen, hopelijk gaat dat door, het is zo zonde om niks met haar te doen.
: [ITP] Time flies...Van baby naar GGK AV Hengst! 
Neem je Nour eerst mee naar de in hand onderdelen? Ga binnenkort een lesje in hand trail met Jas plannen, ben zelf helemaal niet van de wedstrijden (alleen als groom en kan ik lekker kletsen haha) maar bij de dawra is wel heel gezellig zeg! Dus ooooit misschien eens beginnen aan de hand, gewoon voor de fun

geen 'goh wat fijn dat je het beestje hebt gebracht, je kan het beste dit en dit doen om eventueel de eigenaar te vinden' neen...grove eikels.Woogy schreef:ik vond laatst een dode poes op de stoep. Ga ik er braaf mee naar het asiel, zo'n dier kun je immers niet laten liggen met die hitte van toen. Wordt ik na een minuut of 30 ineens grof de deur gewezen want het dier is gevonden in den haag en ik was de tijd aan het verdoen van de medewerkers in wassenaar...Eikels. Toen maar met beest in de auto verder gereden naar den haag waar ik haar zo goed als gewoon moest afgeven en te horne kreeg 'je kan gaan hoor, daag'....geen 'goh wat fijn dat je het beestje hebt gebracht, je kan het beste dit en dit doen om eventueel de eigenaar te vinden' neen...grove eikels.
Lastig Yildiz, maar eerlijk is eerlijk, je kan een paard naar het buitenland verkopen, dat is iets wat ik absoluut zou doen als ik de kans kreeg.