Letizia schreef:Gefeliciteerd Joyce![]()
Vanmorgen wederom heerlijk gereden met Djuun, wat een verschil met 'n maand geleden
Als je Adrie ziet Jes, moet je hem nog maar eens bedanken
Ik zie hem de 23ste als het goed is
Zal het tegen hem zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de ervaring leert dat Daya een absoluut binnenpaard is. Als het mistig is, koud, sneeuw, ijs of regen, dan staat meneer binnen. Dus eigenlijk altijd, behalve wanneer de zon schijnt
! Dan moet hij natuurlijk wel even bruinen, hihi.
ik word er zo blij van als ik zo weinig geld kwijt ben voor veel spulletjes, haha. Alles tweedehands, maar nog in prima staat! 

is het misschien zo dat wanneer je hogerop komt, dat het echt een uitdaging wordt? Of blijft het altijd zo gemoedelijk en aaibaar? Ik hou namelijk wel van een beetje wedstrijdspirit
of zal het gewoon niet mijn sport zijn?... Zit er al een paar dagen mee in mijn hoofd en moest het eventjes kwijt
Vind het wel fijn dat ze het gedaan heeft

). 

Toen we door de wei van de buurman liepen, moesten we ook spontaan piesen, dus wist al hoe laat het was 
kroelmodus, want ja, hengstig hè? Dan is ze nog liever dan normaal 
Kitties zijn ook helemaal vrolijk dat de deur heel de dag open staat, heerlijk!!!
Weet niet wie de frankyfrank-situatie hebben gevolgd hier....maar dat dus sowieso al... Van de week dagcursus E achter B gedaan en gezakt, rare examinator. Voor ik ging rijden had ik al 4x ''geen idee'' gezegd, raakte compleet in de stress van die vent. Zelf aankoppelen maakte ik een zooitje van terwijl ik dat ik-weet-niet-hoe-vaak heb gedaan al. Enfin, ik ben beslist terecht gezakt maar met een andere examinator had ik m in the pocket gehad denk ik, mn instructeur ging er al vanuit dat ik m op mn sloffen zou halen
Bleehhh.
)?
Of moet je het ook hebben van bijvoorbeeld buitenlandse bestellingen?

Verder begon het wel lekker te lopen, meeste wel in NL. Ik wil wel uitbreiden naar meerdere rassen omdat het idd vrij beperkt is verder
Idd, dan wordt je doelgroep wat groter hè, dat is wel een goed plan
Ik heb toen voor Biscuit ook gigantisch moeten zoeken. Op de een of andere manier hebben rassen verder toch ook een ''eigen' make-up enz. Ik heb t potje wat ik had voor Bis ook niet meer in gebruik, heb nu ultra...heb immers een Arab. Heel gek is dat eigenlijk