[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:53

Letizia schreef:
Gefeliciteerd Joyce *\%/*

Vanmorgen wederom heerlijk gereden met Djuun, wat een verschil met 'n maand geleden :j
Als je Adrie ziet Jes, moet je hem nog maar eens bedanken :D

:D
Ik zie hem de 23ste als het goed is :D
Zal het tegen hem zeggen :j

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:10

Ja doe ook de groeten van mij!!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:13

:')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:44

MirandaFuego schreef:
Ja doe ook de groeten van mij!!

:j Doe ik hoor :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:25

jeeemig wat een weer ineens, paardjes lekker buiten stalletjes doen begint het me toch te hozen en te onweren, rennen om alles optijd binnen te halen

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:30

Haha waardeloos he! Ik ben blij dat Daya zelf kan kiezen of hij buiten of binnen staat :j de ervaring leert dat Daya een absoluut binnenpaard is. Als het mistig is, koud, sneeuw, ijs of regen, dan staat meneer binnen. Dus eigenlijk altijd, behalve wanneer de zon schijnt :D! Dan moet hij natuurlijk wel even bruinen, hihi.

Ik heb zojuist leuke dingetjes gekocht :D ik word er zo blij van als ik zo weinig geld kwijt ben voor veel spulletjes, haha. Alles tweedehands, maar nog in prima staat!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:35

Bij ons regende het vanmorgen al, trof Djuun ook lekker in d'r stal aan, die gaat ook echt niet buiten staan :+
Heb net tussen de buien door kunnen rijden, goed en wel thuis begon het te onweren, hoewel het niet direct hier boven was :Y)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:37

Trouwens, meiden, heeft 1 van jullie al eens endurance gereden? Ik heb een beetje last van een dipje.. Nouja, soort van anti-climax.. Ik realizeerde mij ineens dat het eigenlijk niet meer is als een buitenrit in een mooie omgeving met lichtelijke competitiedrang, of eigenlijk niet, want to-finish-is-to-win is het motto..

Na de wedstrijd was ik moe en wel voldaan, maar niet zo voldaan als ik had gedacht. Ik heb mij 2 jaar lang in een wereld gewaand die er blijkbaar helemaal niet is. In mijn topic over de wedstrijd was ook wat op en neer gepraat over het inhalen in galop enzo.. Heeft een beetje gedemotiveerd, alhoewel ik het wel leuk vond...
Iedereen die ik lees over de endurance, is na de eerste wedstrijd "volledig verkocht aan de sport".. Maar wanneer wordt het een sport, vraag ik mij af :+ is het misschien zo dat wanneer je hogerop komt, dat het echt een uitdaging wordt? Of blijft het altijd zo gemoedelijk en aaibaar? Ik hou namelijk wel van een beetje wedstrijdspirit :j of zal het gewoon niet mijn sport zijn?... Zit er al een paar dagen mee in mijn hoofd en moest het eventjes kwijt :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:03

ik heb geen ervaring in de endurance wel rij ik veel wedstrijden(op moment even niet) maar ik mag ook heel graag in het bos rijden vaak wissel ik dit dan ook af, asal vind in het bos ook geweldig

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:29

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:32

Wauw wat een geweldig halster!! Staat haar goed :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:38

Lekker zomerse kleurtje :D

Ik kwam aan op stal en zag dat Mirka dr deken af was...dacht huh >;)
Had al een vermoeden dat het warm was in dat gebouw en de stal eigenaar de dekens heeft afgedaan.
Dit klopte ook :D Vind het wel fijn dat ze het gedaan heeft :j

M&M weer naast elkaar los gehad.
Mo had alleen het onderste draadje uit zijn voegen getrokken.
Paarden op stal gezet.
Stal eigenaar wilde het stroom eraf halen zodat we het weer even konden maken...
Was het stroom al die tijd er al af...ze waren met de weides bezig geweest :')
Dus M&M bleven braaf achter het draadje ondanks dat er geen stroom op stond :')

Kreeg ook te horen van een stalgenoot dat ze Mo een brave hengst vond :o
Toch leuk om te horen :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:49

Thanks, ben ook erg blij met het halster! Heb uit dezelfde 'lijn' ook een dekje besteld. Zo van de foto te zien is die 'au-aan-je-ogen-' geel :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:06

Ja, hij is behoorlijk geel vanaf de foto :))

Jolinda, ik rij ook geen endurance, volgende week ga ik wel vrijwilligen bij een endurance-wedstrijd (als het goed is, heb namelijk nog niets gehoord := ).
Ben sowieso geen wedstrijd-ruiter. Ben daar helemaal niet gedisciplineerd genoeg voor. Ik vind zo'n paar keer per jaar eens een onderlinge dressuurwedstrijd wel leuk om te doen, maar voor de rest hoeft het allemaal niet zo van mij :)

Vandaag naar stal geweest. Weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier was het heerlijk <3
Staleigenaresse was net de paarden op de wei aan het zetten, dus gelijk ook Djuun gebracht, moest toch nog uitmesten enzo.
Dus dat op mn gemakje gedaan (ff voorzichtig gedaan, aangezien mn rug nog niet optimaal is). Daarna Djuun weer van de wei afgeplukt en had opeens een modderpony :+ Toen we door de wei van de buurman liepen, moesten we ook spontaan piesen, dus wist al hoe laat het was :')
Afijn, uitgebreide poets (lees: schrob)beurt gegeven en toen gezellig rondje wezen wandelen. Pony was helemaal in de <3 kroelmodus, want ja, hengstig hè? Dan is ze nog liever dan normaal :')
En nu heerlijk in de achtertuin 8-) Kitties zijn ook helemaal vrolijk dat de deur heel de dag open staat, heerlijk!!!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 16:16

Gaaf halster idd had m op fb al gezien :D

Pfffft ik heb mn week niet -O- Weet niet wie de frankyfrank-situatie hebben gevolgd hier....maar dat dus sowieso al... Van de week dagcursus E achter B gedaan en gezakt, rare examinator. Voor ik ging rijden had ik al 4x ''geen idee'' gezegd, raakte compleet in de stress van die vent. Zelf aankoppelen maakte ik een zooitje van terwijl ik dat ik-weet-niet-hoe-vaak heb gedaan al. Enfin, ik ben beslist terecht gezakt maar met een andere examinator had ik m in the pocket gehad denk ik, mn instructeur ging er al vanuit dat ik m op mn sloffen zou halen -O-
Gisteren mn hele lijf pijn dus denk, rustig aan. Lekker douchen, dan gaat het vast beter en even langs de paardjes. Spoelde het putje niet meer door.. Had t pas door toen t water al van de trap liep ;(
En vervolgens kom ik er vandaag achter dat mn site hapert na ''bevestigen'' en bestellingen dus niet meer door komen. Kon er ook nog wel bij ;(

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:25

Wat een baalweek Amy :(:)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:29

De site werkt iig weer dus daar ben ik al heel blij om...maar wie weet hoe veel bestellingen er niet zijn door gekomen ;(

T is idd echt een baalweek :j Bleehhh.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:30

Ff misschien een brutale vraag, maar krijg je veel bestellingen binnen (als de site het gewoon normaal doet uiteraard :+ )?
Ik vraag me het af, omdat je je natuurlijk beperkt in een bepaald ras zeg maar :) Of moet je het ook hebben van bijvoorbeeld buitenlandse bestellingen?
Totaal niet als aanval of kritiek ofzo bedoeld, maar ik vraag me het serieus af :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:43

Vragen staat altijd vrij hoor :D

Nou, de afgelopen tijd vond ik het erg rustig, maar ik vrees dus dat er een hoop niet zijn doorgekomen -O- Verder begon het wel lekker te lopen, meeste wel in NL. Ik wil wel uitbreiden naar meerdere rassen omdat het idd vrij beperkt is verder :j

Maar einddoel is echt om zeg maar alles aan te bieden voor keuringen/shows om dan ook wat breder assortiment te hebben. Focus dan wel op arabs (mede omdat dat toch anders is dan een keuring) maar ik denk dat het voor alle rassen lastig is om keuringsspecifieke producten te krijgen.. :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:44

Ajah, ik begrijp het :j Idd, dan wordt je doelgroep wat groter hè, dat is wel een goed plan :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:48

:j Ik heb toen voor Biscuit ook gigantisch moeten zoeken. Op de een of andere manier hebben rassen verder toch ook een ''eigen' make-up enz. Ik heb t potje wat ik had voor Bis ook niet meer in gebruik, heb nu ultra...heb immers een Arab. Heel gek is dat eigenlijk _O-
Dus denk dat er zeker wel markt in zit. Alleen naast arabs zijn alleen de mini;s met zulke aparte halsters, verder is het vooral gewoon leer etc, dus misschien per klant minder dure aankopen maar heb dan wel weer een véél bredere markt :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:09

Ja precies :j
Maar dat je voor Bis gebruikte, was in principe hetzelfde als wat je nu voor je paarden hebt? Wat een onzin dan eigenlijk dat het een andere naam moet hebben :')
Bij de Welshjes hebben ze toch witte voorbrenghalsters op de keuring? Iig staat me nog zoiets bij van een vriendin.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:31

Balen Amy...
He zijn hoofdstellen geen idee(om mee te rijden) maar bijv meer maten zoals volbloed..die bestaan namelijk wel :P

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:59

Dat sowieso idd hoor! Aparte dingen zeg maar, weet idd dat lastig is voor arab ook echt goed passend hoofdstel te vinden dus wilde dat wel meepakken :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:41

Siel wel lekker zo'n kroel kip....
Mo is dat meer dan Mirka :')

Amy mijn hoofdstellen zijn een bij elkaar geraapt zooitje waardoor een dure grap geworden :')

Frontriem: Full
Bakstukken: Cob
Neusriem: Pony

En bit maat 12,5 haha