Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
!! Het komt echt goed en blij dat Nirvana terug ok is kan je terug met beide gaan showen!!
Dus maak je borst maar nat Nancy!
. De DRHA/NRHA wedstrijden zijn altijd zooooo heerlijk gezellig.
We gooien de hoeveelheid in de strijd

Maar helemaal alleen met haar, dat durf ik nog niet hoor. Dat is echt vragen om ongelukken. Cyann was ook mee op de fiets op veilige afstand. Die vond het maar een saai ritje..."geen gesteiger, geen gebok, echt saai" Ze had scar van te voren op stal de instructies gegeven dat ze dat maar moest doen, zodat als zij erop moest ze het niet meer zou doen . hahaha ze had de grootste lol en ik de napret.
CounTree schreef:.
Cyann wil ook Green gaan rijden en heeft het ook over de Rookie en met twee paarden starten. Daar had ze het de laatste wedstrijd opeens over...."mam? daar mag ik toch eigenlijk ook in starten? en mag een paard 2x in dezelfde rubriek starten met andere ruiter?" Dus maak jij je borst maar nat Jes!![]()
We gooien de hoeveelheid in de strijd
![]()
) en daar was net Katja bezig met de voorbereidingen voor n kinderfeestje met opstelling koekhappen en vlaggetjes en slingers en weet ik wat... Boeide m echt niks lol! Onder de koekhapstellatie door vond ie wel beetje eng maar volgde braaf en geen stap verkeerd.
Vind die spikkels trouwens wel wat hebben hoor, zeker als ze zo typisch blijven.

mvg Glenn
(((