heiditjj schreef:Niemand voor mijn schimmel man??
3500 Euro

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Italia schreef:Prestaties in de sport, afstamming? Vind het wel een leuke pony. Lijkt een beetje op een van mijn pony's, alleen die van jou is minder bespierd
Italia schreef:Kyla: Vind haar niet zo geweldig lopen, al behoorlijk op leeftijd en dus momenteel niet actief in de sport. €1250,- tot maximaal €1400,- zou ik zeggen.
Kalina zegt me trouwens niks? Waar is die van?
SanneKyla schreef:Italia schreef:Kyla: Vind haar niet zo geweldig lopen, al behoorlijk op leeftijd en dus momenteel niet actief in de sport. €1250,- tot maximaal €1400,- zou ik zeggen.
Kalina zegt me trouwens niks? Waar is die van?
?? en dat kun jij zien met behulp van nauwelijks een momentopname?
Citaat:Ik vindt da tje hier fel reageert, tenslotte post jezelf die foto en er staan meerdere foto's. Ga volledig met Italia mee, tenslotte is het haar mening. Je zet zelf dat ponytje in een taxatietopic, dan moet je niet beginnen te mopperen over meningen van anderen.
En momentfoto of niet, het dier kan lopen of het kan niet mooi lopen, had dan die foto's niet geplaatst of betere.
Tevens kan ze wel jong van geest zijn maar daar kijkt men never nooit niet naar bij een taxatie !!!
Shahazai; prachtig paard, nette bloedlijn. Alleen mij is neit geheel duidelijk of het dier in de sport heeft gelopen of nog loopt? Anders zou de taxatie hoger kunnen liggen, ook al kan hij z-oefeningen lopen. Tevens jammer dat ie nooit gekeurd is, ik schat rond €3000 (had hoger kunnen liggen als er bekend was of ie in sport loopt of heeft gelopen)
Kyla; Niet zo bijzonder paardje, zie er niet naar uit dat er veel volbloed in zit(te veel pony dan av). Hoge leeftijd, heeft in de sport gelopen maar zal dat met deze leeftijd niet meer doen, niet geheel bekende bloedlijn. Taxeer ongeveer op €1200 (en dat is nog best veel voor een ouder paardje!)
Miting; Prachtig dier! Mooie bloedlijn ook aan moederskant. Is gekeurd, jammer dat er geen wedstrijden mee is gereden. Wel lekker een veelzijdig paardje zo te lezen. Taxeer hem rond €3500.
Pardusz; Leuk paardje, ook een nette bloedlijn. Ook al een veelzijdig paardje, helaas ook geen sportprestaties, al op leeftijd aan het raken (zoals al eerder gezegd, taxeren doe je niet aan de hand van hoe het paard zich voelt maar aan de werkelijke leeftijd!) Ik neem de gok rond €3000
CtjeLief schreef:je kunt haar beter plaatsen in het nrps taxatie rapport. Deze is voor volbloeden dus krijg je misschien minder reacties.