Barcelano schreef:Maar met geld kan je natuurlijk weer de boel zo polijsten dat het weer toonbaar wordt
Ach, ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet mooi vind hoor, die opgeknapte oude vrouwen....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Val jij op vrouwen dan![]()
Het is internationale coming out day hè? Vriendin van me heeft vanochtend de regenboog vlag mogen hijsen, samen met oud-klasgenootje van meVond het wel stoer
Sieltjuh schreef:Ik val ook niet op vrouwenMaar heb totaal geen problemen met mensen die wel op hetzelfde geslacht vallen
(zal ook wel beetje hypocriet zijn aangezien één van mn beste vriendinnen wel op hetzelfde geslacht valt
)
Barcelano schreef:Eerlijk vind ik het soms nog weleens een om het plat te zeggen smerig gezicht als 2 mensen van hetzelfde geslacht lopen te zoenen![]()
Verder kunnen die mensen er ook niks aan doen dat ze op hetzelfde gslacht vallen,toch in mijn ogen een foutje van de natuur.
Maar om dan zo overdreven te doen net als op de gayparade vind ik te ver gaan
MirandaFuego schreef:Barcelano schreef:Eerlijk vind ik het soms nog weleens een om het plat te zeggen smerig gezicht als 2 mensen van hetzelfde geslacht lopen te zoenen![]()
Verder kunnen die mensen er ook niks aan doen dat ze op hetzelfde gslacht vallen,toch in mijn ogen een foutje van de natuur.
Maar om dan zo overdreven te doen net als op de gayparade vind ik te ver gaan
Dat maakt mij allemaal niks uit, haha, maar ik merk wel dat dat bij veel mensen wel zo is..
In de natuur zie je trouwens heel vaak dat hetzelfde geslacht ook vieze dingen met elkaar doen, maar voor de voortplanting is het wel lastig, ja.![]()
Wat altijd wel vreemd is, dat mannen het niet vies vinden als twee vrouwen zoenen maarrrr twee mannen, dat vinden ze smerig..