[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:29

Barcelano schreef:
Maar met geld kan je natuurlijk weer de boel zo polijsten dat het weer toonbaar wordt _O-

Ach, ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet mooi vind hoor, die opgeknapte oude vrouwen.... :r

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:29

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

LOL

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:30

MirandaFuego schreef:
Barcelano schreef:
Maar met geld kan je natuurlijk weer de boel zo polijsten dat het weer toonbaar wordt _O-

Ach, ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet mooi vind hoor, die opgeknapte oude vrouwen.... :r

Val jij op vrouwen dan :+ :P

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:40

Van die strakgetrokken oude mannen vind ik ook niet aantrekkelijk daarom _O-

Mooie plaatje Miranda _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:40

Barcelano schreef:

Het is internationale coming out day hè? Vriendin van me heeft vanochtend de regenboog vlag mogen hijsen, samen met oud-klasgenootje van me :D Vond het wel stoer 8-)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:43

Sieltjuh schreef:
Barcelano schreef:

Het is internationale coming out day hè? Vriendin van me heeft vanochtend de regenboog vlag mogen hijsen, samen met oud-klasgenootje van me :D Vond het wel stoer 8-)

Nou ik kijk vaker naar vrouwen dan mannen.
Maar ik ben er nooit op gevallen.
Dus ik hou het gewoon bij mijn ouwe trouwe man!
(is wel 7 jaar jonger dan ik.. :+ )

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:47

Ik val ook niet op vrouwen :) Maar heb totaal geen problemen met mensen die wel op hetzelfde geslacht vallen :j (zal ook wel beetje hypocriet zijn aangezien één van mn beste vriendinnen wel op hetzelfde geslacht valt :') )

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:50

Sieltjuh schreef:
Ik val ook niet op vrouwen :) Maar heb totaal geen problemen met mensen die wel op hetzelfde geslacht vallen :j (zal ook wel beetje hypocriet zijn aangezien één van mn beste vriendinnen wel op hetzelfde geslacht valt :') )

Ik haat lesbies!!! :(
Whahaha, neehoor, ook totaal geen problemen mee..
Wat ik en mijn man wel eens doen, is andere mensen fokken, als ze kinderen hebben, vooral zonen, vinden ze het vreselijk als je zegt dat ze misschien later wel homo worden.. :')
Daar hebben veel (vooral)vaders errug veel moeite mee..zo merk je dat dat nog steeds wel een taboe is...
Tja, wij vinden het best als onze dochter met een vrouw thuiskomt, als ze maar gelukkig is!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:59

Eerlijk vind ik het soms nog weleens een om het plat te zeggen smerig gezicht als 2 mensen van hetzelfde geslacht lopen te zoenen :+
Verder kunnen die mensen er ook niks aan doen dat ze op hetzelfde gslacht vallen,toch in mijn ogen een foutje van de natuur.
Maar om dan zo overdreven te doen net als op de gayparade vind ik te ver gaan :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:02

Barcelano schreef:
Eerlijk vind ik het soms nog weleens een om het plat te zeggen smerig gezicht als 2 mensen van hetzelfde geslacht lopen te zoenen :+
Verder kunnen die mensen er ook niks aan doen dat ze op hetzelfde gslacht vallen,toch in mijn ogen een foutje van de natuur.
Maar om dan zo overdreven te doen net als op de gayparade vind ik te ver gaan :+

Dat maakt mij allemaal niks uit, haha, maar ik merk wel dat dat bij veel mensen wel zo is..
In de natuur zie je trouwens heel vaak dat hetzelfde geslacht ook vieze dingen met elkaar doen, maar voor de voortplanting is het wel lastig, ja. :P
Wat altijd wel vreemd is, dat mannen het niet vies vinden als twee vrouwen zoenen maarrrr twee mannen, dat vinden ze smerig.. :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:05

MirandaFuego schreef:
Barcelano schreef:

Dat maakt mij allemaal niks uit, haha, maar ik merk wel dat dat bij veel mensen wel zo is..
In de natuur zie je trouwens heel vaak dat hetzelfde geslacht ook vieze dingen met elkaar doen, maar voor de voortplanting is het wel lastig, ja. :P
Wat altijd wel vreemd is, dat mannen het niet vies vinden als twee vrouwen zoenen maarrrr twee mannen, dat vinden ze smerig.. :+

Ik vind dat ook 2 mannen vind ik nog viezer.
Laat we het zo zeggen ik krijg het er niet warm van :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:06

Ik vind het sowieso niet echt fijn om twee mensen voor me te zien, die de achterkant van elkaar kelen proberen te bekijken met hun tong :+
Ongeacht of het twee mannen, twee vrouwen of een man en vrouw zijn :+

En wat Miranda zegt, homoseksualiteit is juist iets heel natuurlijks, komt geregeld voor in de natuur :j Voor de voortplanting idd wat rottig :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:07

Sieltjuh schreef:
Ik vind het sowieso niet echt fijn om twee mensen voor me te zien, die de achterkant van elkaar kelen proberen te bekijken met hun tong :+
Ongeacht of het twee mannen, twee vrouwen of een man en vrouw zijn :+

Of bejaarden.. :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:08

Haha, bah bah! :')

Aan de andere kant, als mensen nog gelukkig zijn samen :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:11

Sieltjuh schreef:
Haha, bah bah! :')

Aan de andere kant, als mensen nog gelukkig zijn samen :')

Ja, tuurlijk, je gaat heus niet stoppen met sex als je 65 bent geworden, maar alleen wil niemand het weten, whahaha!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:13

Ag pillentje er in en gaan met die banaan _O- :+

Sieltjuh

:))

Sieltjuh

Blauw pilletje :P

Sommige mensen wil je het al niet meer weten vóór hun 65e. Van sommige mensen wil je het gewoon nooit weten :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:49

Nou dat ziet er toch hartstikke leuk uit??
Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:56

:9

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 23:10

Hahahahaha _O-

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:38

Kwam vannacht binnenvallen en ben gauw weer naar buiten gerend vanwege die mooie foto :')

Heb niks tegen homo's en vind het niet meer heel gek om 2 mannen te zien zoenen oid. Zo lang het maar niet te klef wordt maar dat vind ik met hetero's net zo... :+ Maar ouwe mensies...... Ik ben een beelddenker ja :+

Geweldige foto van je engel-achtige Shet :j := Ik wilde Umoyax dit jaar onder dek zetten maar durf het niet, de mannen spelen soms zo heerlijk ruw... Altijd bang dat er beentjes in een deken blijven hangen... En Umoyax gaat denk ik toch volgend jaar niet mee, áls ie al mee gaat wordt het West en in juli heb ik hem wel uit zn wintervacht denk ik :+

Nog even terugkomend op Arabian Horse Store: eerder werd er aangegeven dat supplementen ook wel fijn zouden zijn in het assortiment dus ben daar nu even mee bezig. Maar denken jullie dan vooral aan kruiden ed of aan bijv de producten van NAF, dus complete poeders? Dan weet ik waar ik moet beginnen :=

Ben er overigens achter gekomen dat leveranciers niet zo vlot zijn met terugmailen :+ Ben al weken bezig voor bepaalde dekens en krijg echt steeds na een week ofzo een mail terug....

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:49

Nee joh Amy, ik zou een jaarling/tweejarige (hoe oud is Umoyax ook alweer?) ook niet onder een deken zetten. Hier staat alleen Asiyah onder een deken, omdat daar fanatiek mee gereden wordt en die is zo bezweet dat je haar na een halfuur uitstappen nog niet droog hebt. Onze kleintjes krijgen ook al een lekker vachtje.

Edit: ook een hele mooie foto heb je gekregen van Umoyax! Hij ziet er heel tevreden uit :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:01

Biscuit ging als jaarling ook al onder dek :+ Maar die moest in april mee op show en had een heerlijk dikke Welshvacht, dus was wel nodig ook :P

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:13

Ja, april is best vroeg in het jaar voor een show. Maar net wat je zegt: als je in juli naar show gaat, is hij wel uit z'n wintervacht. Ik vind het sowieso lastig om zoiets in te plannen. Aan de ene kant wil je je paard goed voorbereiden voor de show qua training, maar aan de andere kant kan een jaarling ineens onwijs overbouwd zijn op het moment van show, heb je nog alles zo goed gepland en ziet je paard er niet uit :+