Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Krista

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 02:42

AAAAAAAAAah die Jetje! Ze doet het echt fijn he Michelle?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 09:48

Ook weer zon leuke foto van jullie samen! En ja, ze zouden een mooie combi vormen met jouw hoofdstel, mocht ik failliet gaan dan weet ik je te vinden, hihi! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:23

Of je kan elkaar helpen! De ene keer rij jij met het hoofdstel van de ene met de teugels van de andere! Volgende wedstrijd visa versa :-)!
Dan hebben jullie samen een knappe set!

mvg Glenn

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 12:20

Ik heb ook zulke teugels; je mag die van mij wel lenen, voorlopig ga ik nog voor wat minder "glitter en glamour" ; eerst maar weer eens normaal erop!!

gr Claudia

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:12

Krista schreef:
AAAAAAAAAah die Jetje! Ze doet het echt fijn he Michelle?

Ja ze doet het werkelijk voortreffelijk <3 Ben zo weg van haar, ze pakt alles makkelijk en goed op..
Ze gaat mee naar de DAWRA clinic in hand trail :j

@ Glenn.. haha dat zou wel grappig zijn inderdaad, iedereen blij *\o/*

@ Claudia, Ik ben zelf ook nog niet zo bezig met het 'glitter en glamour' eerst maar eens zorgen dat ze het zo goed blijft doen en een keertje mee kan :P Dankjewel.. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 16:17

Just loooove Bling Bling!!! <3 :D
Leid ook altijd plezierig af van mijn rijkunsten, hihi! }>
Maar alle gekheid op n stokje; ik ga natuurlijk ook niet met die romals in de beginners starten, bewaar ze gewoon nog ff voor later. Maar vind het wel heeel leuk om allerlei showsetjes samen te stellen. M'n volgende zadel wordt er ook echt 1 met mooie tooling en flink wat meer zilverwerk (sparen dus)!

O ja, ff voor de leuk; vanochtend heeft vriendin van mij boven Tie gependeld en het wordt een hengst! Niet dat ik daar zo veel geloof aan hecht maar heb zelf ook dat voorgevoel. Ff wachten nog maar, ben echt te ongeduldig hiervoor, pfffffffffff..... |o

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 19:26

Dus toch een bob marchall bling bling uitvoering YILDIZ?
zie dat ook graag wat bling, bling maar niet overdreven, en zeker op een arabje! In de stated zijn die arabieren altijd prachtig met mooie western seten die zadels van HARRIS enzo kwijl kwijl, maar onbetaalbaar !

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 21:50

Ik zou heel graag een Bobs willen (bijna zelfde naam! ;) ), zo eentje met butterfly skirts, zoooo mooi! <3
Mijn trainster heeft mijn paardje daar ook mee gereden maar helaas verdwijnt ze helemaal onder zon groot zadel. Misschien dat m'n "hengst" m dalijk wel gaat passen, hihi, ze zitten namelijk erg ok!

Grappig is dat ik een aantal jaren geleden bij Arthur was voor m'n eerste zadel en ik toen juist een heel sober zadeltje wilde. Arthur heeft me er toen echt van overtuigd om toch wat met beetje bling te nemen. Mijn smaak is wat dat betreft zooo veranderd, eng gewoon. Maar idd Glenn moet wel subtiel blijven. Ik hou bv wel van bling in de tack maar niet in die van de ruiter.

Volgens mij heb jij trouwens ook een hele verzameling te gekke tack?! _/-\o_

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:55

Dus toch een hengst liever geen merrietje? (als het maar gezond is het belangrijkste ben erg benieuwd)! Voordeel met CATJE, zal je een heel mooie compact gebouwd paard hebben! Catje kan van zichzelf heel goed de sliding stop in vrijheid! Heb toen tegen Murillo gezegd, hij zou een goeie reiner zijn ook met zijn elle lange manen (zie ik ook ernom graag).

BOBs vind ik zo hard zitten en voor arabieren niet echt super! In de states rijden ze ermee, maar de meeste prikken echt in de flanken! Mijn vorige stal waar ik stond die pushte iedereen voor een bobs te kopen, was enige met geen bobs lol! Ze zijn prachtig maar niet zo goed voor mij heb liever iets zachters voor mijn billen!

Ja ik heb wel een hele mooie collectie 4showhoofdstellen (2ear met ferrules, 1ear, met ferrules, 2ear met zilveren tubes en ijskristallen, en dan show met v frontriem), verschillende showbitten, showzadel, romals, 2 bosals, beige en zwarte, showpads, showreins, showhalster (heel fijne voor een arabisch neusje is dat mooier), .... (dan ook nog mijn continental equiflex voor dagelijks te rijden, en mijn gewone hoofdstellen, enzo hey)

Ik zou héél graag zo een showzadel willen met van die 6hoekige afsnijdingen en dan zo een zilver ook, met een zilver horn! Maar zit er nog niet in lol sparen zeker haha

Ik spaar altijd stukje per stukje!

grtjs

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 23:18

jullie hebben het toch over bob marshall dat boomloze zadel?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 09:41

Een deel over de bob marchall (boomloos) en een deel over de BOB's zadels (met boom)! zijn twee verschillende merken.

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 10:27

Wetsernfriek schreef:
Dus toch een hengst liever geen merrietje? (als het maar gezond is het belangrijkste ben erg benieuwd)! Voordeel met CATJE, zal je een heel mooie compact gebouwd paard hebben! Catje kan van zichzelf heel goed de sliding stop in vrijheid! Heb toen tegen Murillo gezegd, hij zou een goeie reiner zijn ook met zijn elle lange manen (zie ik ook ernom graag).

BOBs vind ik zo hard zitten en voor arabieren niet echt super! In de states rijden ze ermee, maar de meeste prikken echt in de flanken! Mijn vorige stal waar ik stond die pushte iedereen voor een bobs te kopen, was enige met geen bobs lol! Ze zijn prachtig maar niet zo goed voor mij heb liever iets zachters voor mijn billen!

Ja ik heb wel een hele mooie collectie 4showhoofdstellen (2ear met ferrules, 1ear, met ferrules, 2ear met zilveren tubes en ijskristallen, en dan show met v frontriem), verschillende showbitten, showzadel, romals, 2 bosals, beige en zwarte, showpads, showreins, showhalster (heel fijne voor een arabisch neusje is dat mooier), .... (dan ook nog mijn continental equiflex voor dagelijks te rijden, en mijn gewone hoofdstellen, enzo hey)

Ik zou héél graag zo een showzadel willen met van die 6hoekige afsnijdingen en dan zo een zilver ook, met een zilver horn! Maar zit er nog niet in lol sparen zeker haha

Ik spaar altijd stukje per stukje!

grtjs

Het maakt mij eigenlijk niet uit welk geslacht als het er maar gezond uit komt en ook Tie er gezond uit komt. Verstandelijk gezien is een merrie wat praktischer, maar gevoelsmatig vind ik een hengst ook super, zijn vaak zo knuffelig en speels! :D
Heb zelf het gevoel dat het een hengst is.. (maar zit er wel vaker naast haha!)

Wat bedoel je met dat Bobs in de flanken prikken? Dat ze eigenlijk te groot zijn? Dat zag ik in ieder geval wel bij mijn merrie. Ze heeft een korte rug dus kan echt alleen klein zadel op, nu dus een roundskirt van BC. Maar zou graag iets chiquers zien, liefst met butterfly skirts. Die Harris zijn ook gaaf! <3
Vind je trouwens die Bobs echt zo hard zitten? Reed daarvoor op zelfde paard op n knalhard cuttingzadel, toen was die Bobs echt een verademing, haha!
Wat heb jij er opliggen Glenn voor showzadel, wat jouw tere billetjes kunnen handelen? ;) :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:52

Nog een paar fotootjes! :)

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 19:21

<3 Leuk om haar binnenkort irl te zien!!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:24

Haha ja :P Ze zal ook op de amateurkeuring te zien zijn :D Heb er super zin in..
En heb haar trouwens daarnet gemeten, 1.57 :j

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:55

Ooh wat een mooie foto's michelle!
Echt super! en die staart is echt hardstikke fel zo in de zon :D
wat een lekker ding is Jet ook! :~

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:23

Hele mooie verschijning onder het zadel!!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:52

moooooooi! Nog meer foto's?? :P

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:41

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 09:03

Gaaf Melissa!! Ik heb maar een keertje op zo eentje gereden maar dat reed echt zaaaalig! Veel plezier met je zadel! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 13:25

Hey top Melissa, super dat het gelukt is!! via Alida? Of toch elders geslaagd?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 13:57

Dankjulliewel! Er zijn zeker nog wat foto's:

Afbeelding
Afbeelding

*\o/* *\o/*

Ze gaat 27 Maart mee naar de in hand trail clinic van de DAWRA :)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:02

Wouw die laatste is echt super mooi! <3 <3
Ik heb hem meteen in mn profiel geplaatst :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:05

Haha dankjewel Helene! :P
Leuk dat je haar op je profiel hebt :D

Nog een mooie: *\o/*

Afbeelding

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:19

@COuntree ik heb het via nevada hier op bokt gekocht:) Ben er blij mee! Het zit geweldig:)
Zie ik jullie 6maart? *\o/*