Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Krista schreef:AAAAAAAAAah die Jetje! Ze doet het echt fijn he Michelle?
Wetsernfriek schreef:Dus toch een hengst liever geen merrietje? (als het maar gezond is het belangrijkste ben erg benieuwd)! Voordeel met CATJE, zal je een heel mooie compact gebouwd paard hebben! Catje kan van zichzelf heel goed de sliding stop in vrijheid! Heb toen tegen Murillo gezegd, hij zou een goeie reiner zijn ook met zijn elle lange manen (zie ik ook ernom graag).
BOBs vind ik zo hard zitten en voor arabieren niet echt super! In de states rijden ze ermee, maar de meeste prikken echt in de flanken! Mijn vorige stal waar ik stond die pushte iedereen voor een bobs te kopen, was enige met geen bobs lol! Ze zijn prachtig maar niet zo goed voor mij heb liever iets zachters voor mijn billen!
Ja ik heb wel een hele mooie collectie 4showhoofdstellen (2ear met ferrules, 1ear, met ferrules, 2ear met zilveren tubes en ijskristallen, en dan show met v frontriem), verschillende showbitten, showzadel, romals, 2 bosals, beige en zwarte, showpads, showreins, showhalster (heel fijne voor een arabisch neusje is dat mooier), .... (dan ook nog mijn continental equiflex voor dagelijks te rijden, en mijn gewone hoofdstellen, enzo hey)
Ik zou héél graag zo een showzadel willen met van die 6hoekige afsnijdingen en dan zo een zilver ook, met een zilver horn! Maar zit er nog niet in lol sparen zeker haha
Ik spaar altijd stukje per stukje!
grtjs