Ik wordt helemaal vrolijk van het topic de laatste tijd want we hebben veel te feliciteren!
LiesB gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, ze ziet er echt lief uit en ook een hele mooie naam. Thirsa fijne verjaardag
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 26-01-09 15:01
@Thirsa_ : Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst. Bij deze krijg je alvast een dikke knuffel van Mahjar!
liesB
Geplaatst: 26-01-09 15:04
Dank je allemaal hier nog 2 mooie foto van Aneesa 2de dag buiten
Esther Gefeliciteerd met je verjaardag
Thirsa_
Geplaatst: 26-01-09 15:13
Thnx iedereen!
@ CSA: Dankjewel... Ik mis Mahjar wel heel erg hoor... geef hem maar een dikke knuffel terug
@Lies: wat een droppie... en dat dekentje.. heel schattig
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 26-01-09 15:38
@Thirsa_: Zo gauw als die 4 musketiers vanavond weer binnenkomen zal ik hem een dikke knuffel doen van je, nu zijn ze letterlijk met hun vieren nog de beest aan het uithangen in het weiland en heeft Mahjar nog even helemaal geen tijd om te knuffelen. (laten we eerlijk zijn: wat is er nou mooier en belangrijker dan het met 4 man sterk de fazanten uit de wei verjagen, helemaal niks toch? )
liesB
Geplaatst: 26-01-09 15:41
Wat een pret daar marion met dat jonge grut, ik kom snel bij jou kijken was toch zelfgemaakte appeltaart
Thirsa_
Geplaatst: 26-01-09 15:51
De appeltaart van Marion is lekker hoor
@ Marion, wat een binken he.. ze durven wel, achter arme fazanten aan Maar geef hem dan straks maar een heeeele dikke knuffel... z'n knuffelgehalte moet wel hoog blijven he
YildizArabs
Geplaatst: 26-01-09 17:07
Ik sta hier al ergens in dit topic maar zonder fotootje van mn prinsesje. Dat kan natuurlijk niet!!! Dus...Na al die andere knapperds die ik hier al heb gezien, wil ik graag voorstellen:
leuke foto's yildiz, mooie arab heb je,, wat zal je genieten zeg met Yentl aan het strand dat zijn mijn fav foto''s western outfit zo Divo word ook al groot zeg wat gaat dat toch hard zeg
Anoniem
Geplaatst: 26-01-09 21:37
Liesb wat blijft jou kleine meid een lekker stuk Kijk maar uit dat ons meiske haar niet komt ontvoeren (Ik zal vosje de mooie foto's van de knappe meid maar niet laten zien )
KooArabians die van jullie mag er ook wezen wat een leuk ding
yildiz ik ben helemaal weg van jou arabje western staat haar ook heel goed dit is precies wat ik later met het veulen van vosje ga doen maar eerst moet ze drachtig worden.