[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JustOneBite

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 10:34

Hihi thanks! Ja he! Had het echt niet verwacht na alles wat al fout gegaan was, zowel van het dekstation als de dierenarts vonden het een klein wondertje :D en nu nog zoooo lang wachten :/

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 11:51

Gefeliciteerd Esmé!
Het blijft toch raar altijd met dat fokken, is alles perfect en dan zijn ze niet drachtig en lijkt alles tegen te zitten dan zijn ze wel drachtig :D

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 12:02

Ja nou inderdaad! Dat dachten wij dus ook. :D maar ben zooo blij dat het toch gelukt is, nu hopen dat ze een goede dracht zal krijgen en een mooi gezond veulentje!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 18:45

:') Esme, gefeli! *\o/*

Gelske, mooie foto's, vind het er relaxed uitzien, lekker bezig!
Mooi schimmeltje is het ook! :))

Yil, wat fijn dat je alweer vijf min. kan draven, gaat steeds sneller en straks kan alles weer!

Roma, mooie stallen, handig dat je dat dicht kan doen!
En toch gelukt,het halster, kijk 'm teleurgesteld zijn nu hij geen wilde hengst meer is. :=

Wat een mooie plaatjes en filmpjes van Jet! <3
Echt een toppertje!
En Carita mag er ook nog steeds zijn! :))

Zit weer op de mobiel en verder gaat mijn geheugen niet. :x

Heb een klein filmpje van daarnet! :))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:21

Hihi heeeeerlijk galopje! En zie jou eens stralen! {:}

Ja vandaag gedraafd, ging heerlijk! Tak tak tak tak! :D

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 19:40

Speciaal voor het Nederlandse Kampioenschappen Arabische Volbloed paarden die gehouden gaat worden in Raalte, Nederland. Geven wij een actie die dag. Tot ziens in Raalte

picture in the middle is from Jani Pedersen

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:37

Het laatste stukje op de poster vind ik erg onduidelijk victoria, mist daar een deel ofzo. mensen die wat kunnen aantonen?

Esme gefeliciteerd!

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:47

Hallo de poster is in orde. Ik zal even uitleggen wat de bedoeling is van de actie :-)

iedereen heeft tegenwoordig mobieltje of een camera. Daar maak je een selfie met cos van. (hulp is wel handig bij het maken van de foto) Wij lopen er rond je toont de foto als je intressen hebt in de actie. zit je bij de eerste twee. vragen wij van zelf of je de foto op fb wilt posten als winnaar zijnde. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Voor meer vragen staat mijn prive box hiervoor open. groetjes Victoria

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:58

Og oke dan vind ik het zelf niet heel duidelijk :+ maar dat maakt verder niet uit want ik doe niet mee

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 21:12

Mooie fotokeuze Vic! Met uitleg erbij is t nu voor mij helder.

Katja, hoe was t in de Eifel?!!!! *\o/*

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 22:19

Lekker Yil!

Vic, grappige actie!

Owh Kat, was je al geweest, ik dacht aankomend weekend. :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 23:01

Kat is er van vandaag tot vrijdag op 40 min afstand van ilya waar ik morgen pas heen ga.

Het is hier wel vet mooi

Afbeelding

Afbeelding

Met oma
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 10:16

Zo lijkt het net of je oma op een bureaustoel de berg af hebt geduwd. :D
Gezellig met oma!
Zo leuk dat je dat met je oma kan doen! :j
Groetjes aan Ilya! /3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:09

Haha ja ik was haar zat.

Ilya is zoooo mooi en lief en wauw en aanhankelijk en blij mee te zien en ik ben zo gelukkig aaaaaaaaaah ilya <3

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:56

Miranda :')

Hey allemaal :wave:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:57

Hey nog gefeliciteerd!

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:06

Fijn voor Tie Yildiz! Ben wel benieuwd naar je opbouwschema, zou je die mij toe kunnen zenden als je hem hebt ontvangen? Klinkt als een mooie leerervaring die clinic.

Oh ik dacht dat het veulen bij jullie bleef Michelle! Prachtige foto's <3 Ze kan wel gaaf lopen zeg, neem dr een keer mee naar show, of is ze niet AVS ingeschreven?

Jouw rijfoto's zien er ook lekker relaxt uit Gelske :) Wat een boef is die kleine toch!

Zo he, wat een paradijsje krijg je Roma. Wat een gigaaaa stallen, en zo mooi! :oo Ben benieuwd naar de vorderingen van Fardani, keep us posted. Haha die kleine man kijkt inderdaad wel erg verslagen :+

Blij voor jullie Esmee, geniet ervan!

Fu de boscrosser 8-)

Kijk daar is onze Deutsche man weer! Super gaaf zeg zo op vakantie met oma. Geniet ervan, kunnen er weinig zeggen :) Herkende Ilya je nog?

Nou hier weer een hoop pech. Dayem heeft vanmorgen met z'n benen in het hek/draad gezeten met rollen. Beide achterbenen flink gehavend, gelukkig wel alleen oppervlakkig. Voor de zekerheid de DA toch even laten komen, hij krijgt nu 4 dagen antibiotica just for sure. Graag een beetje geluk nu!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:16

God die dayem wat een pech, ik duim voor nu eens geluk!

Ja het was erg fijn en bijzonder hij herkende me een was volgens mij blij me te zien,liet zich zo mee leiden uit de kudde

[KS-ITP] Mijn oma is geweldig (Ilya)

Afbeelding

Afbeelding

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:22

Gefeliciteerd Esme met de dracht!

Zo te zien hebben jullie het geweldig gehad Katja, leuk dat je dit samen met je oma kunt doen! Heb ook ff op je topic gereageerd ;)

Nicky, nee helaas is het veulen niet van ons. Enkel gefokt uit Jet. Hihi ja Jet houd ervan om te showen, heeft niet veel nodig. Misschien volgend jaar amateur keuring, ze is uiteraard bij het AVS ingeschreven ;)

Zojuist terug van de manege met Jet, daar heen gereden om te oefenen voor de volgende dressuurwedstrijd. Deze rijd ik elke woensdag daar, en mogen voor 5 eurie daar trainen zodat Jet ook wat gewend raakt aan de omgeving etc. Dit had in ieder geval voor de tweede keer erg geholpen. Vandaag heerlijk getraind, Jet was mooi relaxt ;) Ideaal een manege die op 20 a 30 min. rijafstand zit.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:29

Zo ben ik weer ff ik zie allemaal leuke berichten van gelukte dekkingen gefeliciteerd.

Leuk filmpje miranda en je zit idd erg te glunderen.

Katja weer lekker bij ylja geweest gezellig met oma

Yil weer lekker een beetje draven erbij gaat zo te lezen ook beter.

Michelle leuke merrie heb je

Nicky beterschap met Dayem hoop dat die er weinig last van heeft

Ik zag een paar pagina's terug de vraag hoe het met Raven gaat. Raven loopt momenteel weer terug in de koppel op het land. Hij heeft sinds dinsdag geen spuiten antibiotica meer nodig en hoefde verder geen medicijnen. Nu moet het lichaam het zelf gaan doen. Wel loopt die nog erg kreupel en heeft die nog steeds een dikke bult op de plek zitten. De plekken onder zijn buik genezen super. Het is alleen een beetje de vraag wat houdt die hier weer aan over en komt het helemaal goed. Dat zal de tijd leren zolang die straks maar pijn vrij kan staan vindt ik het al lang weer goed

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:24

Sorry als ik jullie overspoel met foto's filmpjes van Jetje maar ben zo ontzettend trots weer, filmpje in elkaar gezet (omdat ik het zo leuk vind haha) van vanmiddag:

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:38

Leuk filmpje weer Mies! Vind haar ook onder het zadel gruwelijk veranderd tov aantal jaar terug bij de DAWRA. Meer balans en zoveel meer gedragenheid. Ziet er fijn uit! :j

Ga zo je topic bekijken Katja! Hihi moest ook hetzelfde denken als Miran, daar gaaaaaaat oma holderdebolder hihi! :D
Heerlijk je vriendje te weerzien en wat fijn dat hij jou zo herkent en ook nog es aandacht heeft!
Lekker genieten jij en oma!❤️

He Nicky wat balen zeg.... -O- Jij hebt ook pech op pech zeg...

Joyce fijn ook hier een update te lezen (hoef ik je niet zo lastig te vallen :P ). Allerbeste voor je kerel!

pinky_river

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:11

Wat een onwijs leuk topic! Ik kom er ook gezellig bij hoor :')
Ik ben al onwijs lang gek van arabieren, ik denk vanaf een jaar of 10.
Nadat mijn tinker met pensioen ging hebben we een arabier gekocht!
Ik ben onwijs blij met hem, en ik kan toch wel met trots zeggen dat onze band in 1 jaar onwijs sterk is geworden.
Topic: [VNA] Neckrope en Tackless rijden met AV Pareco!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:54

Esmé, superleuk van de dracht, zag het op FB, ben alvast heel benieuwd! :-)

Goed zo, Fu, king of the hill! *\o/*

Katya, mooie foto's van je oma! En Ilya is zo cute <3 En weer zo gegroeid!! Oh, en bedankt ;-)

Nicky, echt balen van Dayem :-( Zag daarstraks een foto, word je idd niet blij van, sterkte!

Handig, Michelle, als je zo voor een appel en een ei mag oefenen daar! Fijn dat het zo relaxed was.

Joyce, ik duim mee dat het beetje bij beetje allemaal beter gaat!

Welkom, pinky!

Zo, hier gaat het met ups en downs, vooral met mijn gezondheid, maar heb eindelijk een spray gevonden die Fin lijkt te helpen. Hij was helemaal in zichzelf gekeerd weer door het vliegendeken, maar de laatste dagen bloeit hij weer open :-)
En vandaag was het ein-de-lijk weer fototijd! :D

[ITP] Adje en Fin doen lekker gek in hun nieuwe setjes!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 07:43

Was al benieuwd ihoe het met je gaat Tiene? Maar niet zo denderend dus met je gezondheid! En K... -O-
Lukt het nog wel redelijk in combinatie met je werk? Wat voor spray heb je gevonden? Ga zo je topic eens bekijken. :)

Welkom Pinky! Lijkt me hele omschakeling van n tinker naar een Arab? Zijn toch wel twee uitersten. :)

Lekker vrije dag en ga er samen met Yul fijn paardendagje van maken: eerst komt de smid voor het hele spul en daarna Nour laden en op naar Belgie richting Murillo. Lesje Arabian Western Pleasure. Ben benieuwd! :)