[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:52

En kabel tv _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:58

:')

Ik heb ook niets tegen een stad hoor Eline, ik hoef ook niet landelijk te wonen (bedoel, Souburg is vastgegroeid aan zowel Vlissingen en Middelburg), maar een grote stad zou ik me erg alleen voelen. Deed ik ook in Rotterdam, kwam misschien ook wel omdat ik daar alles erg "hoog" vind. En voelde me ook niet veilig als ik in het donker over straat moest :o
Misschien lag het wel totaal aan de buurt hoor, maar ik kon er gewoon niet aarden :) Voor een dagje vind ik een grote stad echt wel leuk hoor, maar wonen liever niet :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:59

Sieltjuh schreef:
Haha, ik vind het best grappig dat jij dat juist wel zeg Jes. De meeste mensen die ik in Rotjeknor tegen kwam zeiden "Serieus? Terug naar Zeeland? Maar daar heb je toch niets?" :')
Uhh.. jawel hoor. Stromend water en ook elektriciteit :j

Ik ben een buiten mens.

En als Mo bij me is voel ik me overal thuis.

Alleen ik heb een soort onrust in me en dat zegt me dat ik weg moet van hier :') :D
Zo een flat is drie keer niks voor mij..

Ow ja en ik wil ook een hond om te wandelen :D :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:05

spam spam Mo spam :')

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:07

Een flat is ook niets voor mij :o

Vanavond nog bij "m'n" huisje wezen kijken. De oude eigenaar (huurstichting, huis komt uit de huur) zet er nog nieuwe kozijnen, ramen en deuren in en daar waren ze dus deze week aan bezig. Gaat er zo keurig uitzien <3
Nog een goede maand wachten tot de sleutel en dan kan het klussen beginnen :+ := Zit er voorlopig nog niet in :+

Huh, Mo lijkt wel super licht daar :o? Mooie foto wel :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:08

Sieltjuh schreef:
Een flat is ook niets voor mij :o

Vanavond nog bij "m'n" huisje wezen kijken. De oude eigenaar (huurstichting, huis komt uit de huur) zet er nog nieuwe kozijnen, ramen en deuren in en daar waren ze dus deze week aan bezig. Gaat er zo keurig uitzien <3
Nog een goede maand wachten tot de sleutel en dan kan het klussen beginnen :+ := Zit er voorlopig nog niet in :+

Huh, Mo lijkt wel super licht daar :o? Mooie foto wel :)

Super leuk klussen in je eigen huisje :j

Mo is een toverbal :+
Nu is ie bronze kleur....

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:10

Nou :') Ik weet nog niet of ik het leuk vind _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:11

Zie nu pas dat Eline's foto van Mo op de voorpagina staat :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:15

Sieltjuh schreef:
Zie nu pas dat Eline's foto van Mo op de voorpagina staat :')

:D

Wordt weer tijd voor een nieuwe kleur halster...heb al weer heel veel foto's met deze kleur :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:15

Ja tof toch? <3

En klussen in huis vind ik juist echt leuk! Ik kan ook uren winkelen in V&D/Hema/Xenos/Blokker enzo :') veel leuker dan voor kleding shoppen.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:17

Aleeneh schreef:
Ja tof toch? <3

En klussen in huis vind ik juist echt leuk! Ik kan ook uren winkelen in V&D/Hema/Xenos/Blokker enzo :') veel leuker dan voor kleding shoppen.

Pff kleding shoppen.
Toevallig zondag voor een spijkerbroek gekeken -O-

14 broeken verder ik steeds geirriteerder eindelijk een gevonden...iets boven de prijs dat ik wilde -O-
Maar ja soms moet je ook aan jezelf denken dan alleen aan het paard :D dag show halster in het blauw _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:18

Ow, maar kleding shoppen vind ik ook serieus vreselijk :+ Behalve als ik wat heb gevonden, dan kan ik helemaal blij worden _O-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:20

Sieltjuh schreef:
Ow, maar kleding shoppen vind ik ook serieus vreselijk :+ Behalve als ik wat heb gevonden, dan kan ik helemaal blij worden _O-

:D

haha nou ik wil gewoon wat pakken en dat moet zitten....

Maar serieus een goede spijkerbroek vinden is dus nogal wat.
Uiteindelijk bij men at work geslaagt...

Mijn broeken waren gewoon echt te versleten.

Ben zes kilo ongeveer afgevallen....dus ja moest wat :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:28

Mooie foto van Mo! Hij lijkt inderdaad lichter op die foto, apart!
Inboedel shoppen vind ik ook leuk! Kleding ook wat minder. Ik bestel vaak op internet, kan ik in alle rust thuis passen :D
Klinkt al goed Ersilia!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:30

>;) Misschien maar toch minder in de zon zetten :D

Heb pas iets laten bezorgen maatje 38...nou ik verzoop er in..hoe bedoel je mensen voor de gek houden ^)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:45

Mo heeft patent op uitgelicht...wie heb je daarvoor betaald Jes?

Eline, hoe was je stalzoektocht(is een woord blijkbaar...nooit geweten) vandaag?

Ik ga niet opnieuw dekken, februari gaan de meisjes samen op vakantie bij de snor en komen ze pas thuis als ze de eerste scan hebben gehad en goed zijn. Pony had helaas ook eerste scan een mooi vruchtje, tweede leeg :( Na het weide seizoen ga ik ze opschonen, drainage kuurtje erin en natuurlijke medicatie geven voor de vruchtbaarheid. Komt goed met de prinsesjes :)

Kan ook zijn dat hij lichter lijkt door de zon die keihard van zijn glimvelletje afketst

Kleding shoppen hoef ik niet eens meer, mijn schoonzussen en goede vriendin zijn aangekomen en passen niet meer in de kleding die mij dus perfect zit, krijg met regelmaat tassen en dozen vol. Wat ik niets vind geef ik dan zelf weer weg of gaat naar het leger des heils, zo houdt iedereen er een goed gevoel aan over :)....behalve dan de meiden die zo goed als gloed nieuwe kleding weg moeten geven omdat ze niet van de twinkies af kunnen blijven ;)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:58

Woogy schreef:
Mo heeft patent op uitgelicht...wie heb je daarvoor betaald Jes?

Eline, hoe was je stalzoektocht(is een woord blijkbaar...nooit geweten) vandaag?

Ik ga niet opnieuw dekken, februari gaan de meisjes samen op vakantie bij de snor en komen ze pas thuis als ze de eerste scan hebben gehad en goed zijn. Pony had helaas ook eerste scan een mooi vruchtje, tweede leeg :( Na het weide seizoen ga ik ze opschonen, drainage kuurtje erin en natuurlijke medicatie geven voor de vruchtbaarheid. Komt goed met de prinsesjes :)

Kan ook zijn dat hij lichter lijkt door de zon die keihard van zijn glimvelletje afketst

Kleding shoppen hoef ik niet eens meer, mijn schoonzussen en goede vriendin zijn aangekomen en passen niet meer in de kleding die mij dus perfect zit, krijg met regelmaat tassen en dozen vol. Wat ik niets vind geef ik dan zelf weer weg of gaat naar het leger des heils, zo houdt iedereen er een goed gevoel aan over :)....behalve dan de meiden die zo goed als gloed nieuwe kleding weg moeten geven omdat ze niet van de twinkies af kunnen blijven ;)

:7 Jaa hoe komt dat zo ? 8-) :P
Je hebt gelijk hoor Lis, even dan laten rusten en volgend jaar kan je vroeg zat beginnen weer.

Jaa dat dacht ik ook te zien op de foto dat licht terug ketst.
Maar moet wel zeggen dat ie ook gewoon kan schelen per dag :=

Zo was ie vorig jaar bijna rood :+

Ik ben ook echt wel een snoeperd hoor...alleen de laaste tijd probeer ik doordeweeks er sowiezo af te blijven...

Helaas hadden ze nu weer bij de liddle amerikaanse weken -O-
Dus de jelly beans en choco taart moeten het ontgelden 8-)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:59

Het probleem is ook...alles is zo lekker :x

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:08

Bonjoy schreef:
Het probleem is ook...alles is zo lekker :x

-O- mss me vriend toch maar eens vragen om de kasten vol te leggen met militair rantsoen :+
Wedden dat ze dan volgende week nog bom vol liggen _O-

Helaas ben ik ook best zo erg dat als ik echt lekkere trek heb gerust langs de supermarkt ga of benzine station :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 01:13

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:17

Fijn dat de les zo goed ging, Joyce, beetje jammer van de rugpijn daarna!

Balen dat Pris niet meer drachtig is, Lisa :( Het zit je niet mee dit jaar!

Gefeliciteerd met de dracht, Joyce!

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe vriendje, Joyce!

Ik heb osteopaat Nico Speksnijder laten komen, Ersilia, erg fijne man die goed uitlegt wat hij doet. Als ik voor beide dames een goed huisje kan vinden, gaan ze allebei weg. Maar verkopen is niet geheel makkelijk als je ook nog eisen stelt aan het huisje merk ik. Fijn dat het rijden goed ging!

Spannend, Jessica, ben benieuwd welke merrie je op het oog hebt!

Slim om geen paarden te gaan kijken, Ersilia, anders heb je net zoals ik 'opeens' vier :D

Hier ook een Rotterdammer, maar ik zou serieus zo naar de andere kant van het land verhuizen! Het is dat het kind van m'n aanstaande in Rotterdam woont, waardoor ik hier waarschijnlijk nooit meer wegkom...

Knappe Mo!

Gaaf hoor, je eigen huisje, Ersilia!

Kleding shoppen vind ik ook een ramp!

Ik moet Euf weer eens op de foto zetten, hij wordt op bepaalde punten nu echt pikzwart!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:24

Gisteren bij Tara geweest, das nu net ene panter <3 die zilverbruine pootjes zijn aan het verkleuren dus allemaal zwarte dotten erdoor. Waarschijnlijk is het vandaag alweer weg, ze verhaard als de neetjes.

Candies zijn geweldig, vooral de suikertjes die zorgen dat je verslaafd blijft en het lekker blijft vinden. Als je eenmaal een week vrij bent geweest is het echt geweldig om te merken hoe weinig aandrang er is. Helaas is dat dan ook weer helemaal over na 1 candy -O- Heb dan wel de zegening dat ik niet heel gauw spekkig wordt, raak het ook niet kwijt dat staat daar dan helaas wel tegenover

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:39

Goedemorgen,

Joyce gefeli met de dracht ben benieuwd wat eruit komt leuke combi.
Joyce gefeli met je nieuwe aanwinst wat een snoepje.
Jes wat heb je toch een kanjer en jeetje wat spannend met het andere veullie
Annika wat leuk dat je naar eiffelopfok gaat wij zijn heel erg blij mee geweest voor daisy t was voor ons alleen balen dat we haar daar niet zo vaak konden zien omdat het toch ruim 4 uur rijden was, maar we werden super op de hoogte gehouden incl foto's, daisy is super thuisgekomen en ze is als een minimana uitgegroeid ( zal nog wel foto's plaatsen) ondertussen staat deze meid op haar nieuwe adres waar wij haar veel geluk wensen en dat zij een mooie toekomst met haar hebben de verkoop ging ineens in een sneltreinvaart maar zijn er ook blij mee.
En erg leuk om te lezen hoe iedereen er een eigen visie aan overhoudt qua fokken je moet doen waar een ieder zich goed bij voert

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:04

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:40

Mijn excuses dat ik geen bijleespost heb gemaakt

Jullie hebben het veel over fokken gehad, ik vind dat wel interessant, maar is niets voor mij haha.
Dat laat ik aan jullie over.

Ik ben erg stil geweest de laatste tijd hier, ik heb nachten wakker gelegen en alle opties bekeken en bedacht...
Maar helaas tot de conclusie gekomen dat dit het beste voor Jim zal zijn.. Ik ga op zoek naar een nieuw baasje voor hem.. ;(

Advertentie....

Dit niet omdat ik het niet meer zie zitten met hem of dat er geen klik is.
In de tijd dat ik hem nu heb, is er persoonlijk veel veranderd in mijn situatie. Die ik niet had kunnen voorzien . Hierdoor is mijn tijd voor de paarden een stuk beperkter geworden.

Juist Jim wil ondertussen echt wat gaan doen en ik kan hem dat niet meer voldoende aanbieden. Hij is nog jong genoeg om voorlopig rustig aan op het land te laten en te wachten tot mijn tijd er weer is, maar ik vind dit persoonlijk niet eerlijk naar hem toe, omdat hij aangeeft wel al wat te willen doen.

Hoe moeilijk ik het ook vind, hoeveel tranen er zijn gevallen en zullen vallen.. Ik denk dat dit beter voor hem is. Houden van is.. Ook loslaten. ;(

Ik baal er ontzettend van.
Ik stop niet geheel met de paardensport, want ik zal kleine Harry wel aanhouden. Deze komt vanaf de winter ook weer thuis te staan bij ons nieuwe huis. Daarom zal ik t.z.t. op zoek gaan naar een spanmaatje voor Harry, zodat hij niet alleen hoeft te staan.