Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Haha, ik vind het best grappig dat jij dat juist wel zeg Jes. De meeste mensen die ik in Rotjeknor tegen kwam zeiden "Serieus? Terug naar Zeeland? Maar daar heb je toch niets?"
Uhh.. jawel hoor. Stromend water en ook elektriciteit
Sieltjuh schreef:Een flat is ook niets voor mij
Vanavond nog bij "m'n" huisje wezen kijken. De oude eigenaar (huurstichting, huis komt uit de huur) zet er nog nieuwe kozijnen, ramen en deuren in en daar waren ze dus deze week aan bezig. Gaat er zo keurig uitzien![]()
Nog een goede maand wachten tot de sleutel en dan kan het klussen beginnen![]()
Zit er voorlopig nog niet in
Huh, Mo lijkt wel super licht daarMooie foto wel
Aleeneh schreef:Ja tof toch?![]()
En klussen in huis vind ik juist echt leuk! Ik kan ook uren winkelen in V&D/Hema/Xenos/Blokker enzoveel leuker dan voor kleding shoppen.
Sieltjuh schreef:Ow, maar kleding shoppen vind ik ook serieus vreselijkBehalve als ik wat heb gevonden, dan kan ik helemaal blij worden
Woogy schreef:Mo heeft patent op uitgelicht...wie heb je daarvoor betaald Jes?
Eline, hoe was je stalzoektocht(is een woord blijkbaar...nooit geweten) vandaag?
Ik ga niet opnieuw dekken, februari gaan de meisjes samen op vakantie bij de snor en komen ze pas thuis als ze de eerste scan hebben gehad en goed zijn. Pony had helaas ook eerste scan een mooi vruchtje, tweede leegNa het weide seizoen ga ik ze opschonen, drainage kuurtje erin en natuurlijke medicatie geven voor de vruchtbaarheid. Komt goed met de prinsesjes
Kan ook zijn dat hij lichter lijkt door de zon die keihard van zijn glimvelletje afketst
Kleding shoppen hoef ik niet eens meer, mijn schoonzussen en goede vriendin zijn aangekomen en passen niet meer in de kleding die mij dus perfect zit, krijg met regelmaat tassen en dozen vol. Wat ik niets vind geef ik dan zelf weer weg of gaat naar het leger des heils, zo houdt iedereen er een goed gevoel aan over....behalve dan de meiden die zo goed als gloed nieuwe kleding weg moeten geven omdat ze niet van de twinkies af kunnen blijven
Bonjoy schreef:Het probleem is ook...alles is zo lekker