Sieltjuh schreef:Zeker leuke foto's!
Haha, maar jij hebt een terrorshet, Miran
Hij kan écht niet met kinderen das levensgevaarlijk!Behalve als ze stout zijn, dan mogen ze er even bij..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar rennende gillende kinderen langs de bak zijn wel eng
Meeste paarden zijn er niet echt van onder de indruk
en voelde me linker kant niet meer
Daar hadden we boven het hek nog een stroomdraad zitten. Ik ging even d emest uit de bak halen, stond een lieve hengst in dus dat deed ik terwijl die er in stond. Ik wil dus het hek open doen en laat het draadje zitten (zit op 1.60m hoog
). Bleek er dus een ijzertje van de draad stuk te zijn, en die hing zo'n 5cm naar beneden tegen het ijzeren hek aan
ik pakte de grendel van het hek en PATS! Tamara bijna stuk

Arm beest, leuke binnenkomer voor d'r
Hij stond wat te wiebelen bij het hek van de wei en kwam met zijn neus tegen het lint aan, en omdat ik hem vast had kreeg ik ook een tik
Noah helemaal beduusd en baasje ook
gelukkig staat er bij ons niet zo veel stroom op, het lint daar was van de paddock naast de wei en daar lekt de stroom voor de helft weg ivm kapotte of oude draden

), die gewoon elke keer de stroom van de wei af haalde om dr paard te halen en dan te bedonderd was om het er weer terug op te doen
Mijn voormalig buurmeisje van 3 ''reed'' al op hem rond toen hij net onder het zadel was. Dan zat ze met haar minibeentjes te klapperen en zei ze: ''Daya lopen'' en dan ging ie weer hoor, met zijn hoofdje ter hoogte van zijn knieen. Te lief voor woorden.
Die komt dan hooinetten ophangen, maar Day staat precies om het hoekje. Hij stoot nogal makkelijk zijn hoofd en dan, tja... Dan vindt ie het weer een week eng als je boven zijn eigen hoofd uitkomt. Pannekoek
Met een beetje stroom, want meneer trok alles aan gort
Maaaaar deze boer is heel secuur in zijn werk, dus overal nieuwe ogen, nieuw draad, nieuwe handvaten
Nergens last van!
Toen heb ik daar allemaal schuim omheen gemaakt en sindsdien had hij geen krassen meer
Hij stootte helaas wel nog steeds zijn hoofd, maar het deed hem geen pijn meer
Als ze een helm uitvinden waar zijn ezelsoren doorheen kunnen, is dat best een optie