Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 10:35

Hey wat goed Nenaa!! Zien! :D

We hebben de zwemvliezen weer aan gedaan, de rubberboot van zolder gehaald en we hebben de paarden alvast voorzien van duikbrillen en snorkels.
Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:51

Zonde Jes... Hij was écht mooi inderdaad... Hopelijk vind je nog 's zoiets.

Wat is het geworden Nena? Maar ik zie hem in Ermelo wel in het echt dan :D

Pff wat een waterbende... Blegh. Ben blij met onze zandbodem hier, maar ook Daantje kan al pootjebaden. KAN, zeg ik, want hij loopt er hééél voorzichtig en netjes opheen. Deed ie in de trail ook maar zo voorzichtig :')

Hier ook even spammen: weten jullie nog mensen die mee zouden willen doen aan de Snuffeldag? Formulier vind je hier: http://www.dawra.nl/pages/nl/agenda/daw ... a-2013.php

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 20:25

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:25

klein nieuwpje mss facebookmembers weten dit, ik wist het niet! ik vernam via de western reining quarterwereld dat er een reiningstal in de us sinds kort ook een volbloed reiner kochten! en rarara wie is dat!! WHAT IT TAKES toen getrained door Tyson randle, probeerde toen net als martina hable, die shiney muscalena gefokt heeft en baikal enzo trainde, en via quarter mensen zaad van te krijgen, maar ze wouden niet naar europa exporteren omdat het te duur ging worden!
vond hem toen heel knap en typisch en mooi in body, maar als ik nu zijn rug zie, stelt die mij wat te leur! maar verder super nieuws dat meer en meer quarter mensen ook investeren in de reining arabwereld!!

https://www.facebook.com/pages/Silver-S ... tos_stream

mvg Glenn

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:40

Nou, die rug is inderdaad wel teleurstellend, maar wel super gaaf dat ze een arab zo gaan waarderen!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:56

Nou hoor hier zijn dan eindelijk een paar foto's van mijn nieuwe zadel!
Het duurt even maar dan heb je ook wat..
Wij kunnen weer een beetje trainen!! En op naar de snuffeldag samen met Priscilla.
Kunnen Jip en Janneke weer fijn samen op de wagen haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:13

Net zadeltje hoor!
Ja de snuffeldag...... als die tenminste doot gaat las ik op fb. Er zijn nog te weinig aanmeldingen las ik.

Glenn dat is goed nieuws!! ;)

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:27

Bedankt!!
ja, ik moet me nog wel inschrijven.. maar wij hebben een stakende printer..
dus als Mr. Printer weer klaar is met zijn idiote gedrag, kan ik mij eindelijk inschrijven!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:44

Pracht zadel!!
en printen? digitaal invullen en mailen?? Adobe file kan je digitaal invullen als je gratis Nitro download, ff je handtekening inscannen en dan kan je die er ook zo onder zetten, tis maar een idee ;-).

Dat is goed nieuws Glenn!!

Wij zijn net weer terug uit een supergezellig Wanroij. Ik reed een 62 score bij de rookie Level 1. Cyann mocht smiddags bij de jeugd 13 en jonger. Het was erop of eronder, want de DRHA buckle serie stond op het spel (vergelijkbaar met Highpoint bij Dawra of WRAN champion). Dus uitrijden op 1 hand en DQ voorkomen was een "must" voor fanatieke Cyann. Ze reed OOK een 62 score!!! Wauw wat knap vond ik dat, die gaat mams voorbij!! Superblij met haar score. Helaas werd ze met een 0.5 puntje deze wedstrijd gepasseerd en werd ze 2e! Maarrrrrrrr het is nu ongeduldig afwachten op de officiele uitnodiging van de DRHA. De buckle serie wordt uitgereikt tijdens de ALV eind januari. Wat een geweldig wedstrijd seizoen op June!! Zo trots!
Vandaag heb ik ook nog gereden een 63 score. Gelukkig toch nog een puntje meer gescoord dan mijn dochter, whoehaha wat een pret hebben we dan als gezin. "Ik ga ook maar tussen de kleintjes starten, maak ik tenminste ook nog n kansje. hmmm Short Stirrup moet lukken of zou de jury daar niet in trappen" ;-)
Inmiddels staat June weer heerlijk is de wei, te genieten van haar welverdiende vakantie!! Even geen wedstrijden meer, maar heerlijke buitenritjes met het jonge spul aan haar zijde staan op de agenda.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:08

super Nancy Cyann en June deden het weer super!! Zo spannend voor die buckle!!
Nu mag ze heerlijk genieten met haar dochter, en peppy ;-)!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 21:54

Hallo! Ik ben d'r ook weer! :D Ff gas moeten terug nemen want het ging nie goed nie, beetje te veel hooi op m'n vork. Maar gaat nu wel weer redelijk, heb acuut moeten stoppen met de werkzaamheden op de manege, wel jammer maar werd too much, maar het gaat elke dag weer beter. Gelukkig!

Nance, geweldige prestaties weer! Echt top! En ja hoor, start maar gewoon junior, twee staartjes in en je kunt makkelijk voor een guppie door! :P

Jee Glenn, das schrikken zon foto... Gaaf natuurlijk dat zon topstal warm loopt voor westernarabs maar dit is voor mij nou niet bepaald een droompaard... Ik heb echt iets met ruggen, sorry, heb t ook met heel die jucticelijnen... -O-

Met de paardjes gaat t trouwens super! Tie is echt n mega buik aan t kweken en dat gaat binnenkort vastgelegd worden. Ook Nour ontwikkelt zich heel mooi, ben zo blij met hem! Hij heeft zon heerlijk blij karakter.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 23:53

Zo hier schrik ik van Yildiz.....gelukkig gaat het dan wel weer beter. Maar wat jammer van je werkzaamheden op de manege. Maar goed, wat nie gaat gaat nie. Aan jezelf blijven denken!

Gaat t met de kids ook allemaal goed?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 07:34

Niet schrikken hoor, we hebben allemaal wel eens wat toch? En onkruid vergaat niet he?! :P
Ja wel jammer, maar het werd echt te veel, was er echt elke dag mee bezig: mailtjes beantwoorden, plannen en dan nog het lesgeven zelf. Het liep ook allemaal heel lekker, alleen ikzelf pleegde roofbouw.

Met de kids gaat het super! Heeft ook wel boel energie gekost maar het lijkt nu allemaal z'n vruchten af te werpen. :)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:04

aaah gelukkig!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 09:45

Jeetje yildiz! Daar schrik ik toch ook wel even van hoor.
Had dat eigenlijk niet aan zien komen eerlijk gezegd.
Fijn dat het nu weer beter met je gaat. Gelukkig maar! Nu lekker wat meer tijd voor jezelf over houden.
Probeer te genieten van alles wat je hebt. ;)

En die cyann he, jeetje wat een topper!!
Gaat helemaal goed komen met die meid! :D

En mag ik even mijn nieuw bestelde hoofdstel showen! <3
Denk dat ik het donderdag binnen krijg.

Alles echt zilver en bezet met swarovski.
Kleur is in light oil.

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:57

Gatverdamme zeg wat een gruwlijk prachtig hoofdstel!!! I like!!! haha
Lijkt wel een beetje op de mijne zo met dat zilver oortje en bakstukken, alleen jouwes is echt en heeft heeeeeele gave gespen. Ik heb bij de mijne destijds het kopstuk kleiner laten maken bij Anneke Sas zodat bij June der zilver bakstukken niet verborgen gingen onder leren riempjes.
Maar zo te zien is dit een arab maat.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:15

haha thnx Nancy!
Dit hoofdstel is een two ear. Als je goed kijkt, ziet je het ook. :P

Dit hoofdstel is een quarter maat, dus hoop dat die meteen past. Maar met mijn geluk, zal dat wel niet.
En zal ik hem ook weer moeten laten vermaken.....

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 21:31

Oehhhhhhh, like like!!!! <3 Of je verkoopt m door aan mij lol, echt helemaal mijn smaak!
Gaaf zeg!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:09

Hahaha nee nee yil. Als deze niet meteen past en ik vind m in het echt ook zo mooi, dan laat ik m gewoon vermaken hihi :P

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:27

Oei Yildizh, hopelijk gaat het wat beter met je!! want je gezondheid gaat boven alles! Toen als hij 4-5jaar was, was hij echt prachtig en zag hij er uit met een kaarsrechte rug! als ik nu die foto zag walgde ik echt sorry, van die rug, en troost je ik heb dat ook ik let meer op body en benen dus! en ja ik geef toe zie ook graag mooie hoofdjes, maar als er daaraan een slechte body en benen hangen ja dan pas ik!!!
spannend Yildizh ik hoop op een knap veulentje met jazzmeen en tie!! hoe gaat het met nour?,

en Bimmetje dan schitteren we met twee met dit hoofdstel,!!! Binnenkort eens een duoshoot dan, jouw bruine merrie, met die bruine collectie hier, en beide het zelfde hoofstel, we hebben ook al dezelfde showpad, ... hoezoe zelfde smaak!

hier malha ook prachtig drachtig, voelt zich super in haar vel, al mooi rond 5maand nu ver, en showt er weer tegen de sterren op, als die drachtig is altijd showen zonder probleem!

en shameless vertrekt binnenkort op training om zadelmak en in te rijden.Wat ben ik benieuwd. Handig op nog geen 10min van mijn deur, op een reiningstal. de trainer, al ken sinds men 15jaar, en jaren in het buitenland zat en sinds kort terug is, wat een toeval! we shall see, zodra hij vetrekt en hij begint met het werk, zal ik update maken! wel spannend!

countree spannend voor de buckle ;-)

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 21:48

Woei spannend Glenn!!! Ben heel benieuwd hoe Shameless t gaat doen. Keep us posted! *\o/*

Tie lekker drachtig, zwaar en luiiiiiiii!!!!! :P Hadden vandaag shoot met d'r (zie dikke bukken topic hier op Bokt); heerlijk weer en Tie was heerlijk Tie; niet vooruit te branden haha! Toch nog boel mooie plaatjes geschoten:

Afbeelding
mini-buikje:
Afbeelding

Nour is Nour en even vrolijk als altijd. Ben nu wel bezig met volgend dekseizoen en me laten informeren. Komt erop neer dat hij heel binnenkort voor t eerst gaat springen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:58

Spannend glenn!! Ben zo benieuwd hoe shameless het zal doen! Malha ook lekker is haar vel, kan niet beter! Ben enorm benieuwd naar deze combi.

En ja glenn we hebben zowaar dezelfde smaak!
Dat zie je nu wel weer hahaha na apert zegt ie dan. Pfff ik wist niet eens dat je die ook had. :P
En kom maar op naar oss glenn! Zorg ik wel voor de fotograaf! Hihi :D

Yil, knappe tie is mooi drachtig.
Ben heel benieuwd ook naar deze beeb.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 23:11

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 23:52

at Yil, prachtig drachtig, je knappe dame!!
Hopelijk mooie baby in haar volle buik, Tie is voor maart zeker??
alle Nour gaat ook al springen, spannend!! ze worden snel groot die kleine mannen!
at Nancy , super die run, en haar rijden, ze doet het al heel goed en june loopt echt vlak mooie stijl!! Hele gave black reining arabian mare !!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 10:41

Zo, de kogel is door de kerk.
Gister heb ik overal bekend gemaakt dat ik stop met de winkel.

Het was een moeilijke keus, ik heb er heel lang over nagedacht. Maar ik heb alle voor en nadelen op een rijtje gezet en ik wil ook graag wat meer verder in de sport. Want daar ligt toch mijn hart.
Ook dat kost tijd en geld en heb uiteindelijk dan toch voor de sport en mezelf gekozen.

Run van Cyann is netjes Nancy!!