Ja heeerlijk! Laatst op het werk hadden we het over de vakanties, die heb ik destijds al gehad tijdens het waken bij Yusraa. Maar ik hoef niet weg op vakantie, geniet gewoon enorm van het bezig zijn met de paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Hoe is het met Ilya in de Eifel? Hij ziet er in ieder geval goed uit!

Mijn allereerste arabiertje..
zou je niet zeggen toch? 26 jaar
Ik heb nog een tijdje met jou zusje samen getraind bij KC G.N.O.N!
haha! Tis wel een aparte hoor...
op dat na heb ik helemaal nergens last van en zat die kleine meid stiekem verstopt zonder dat ik wat merkte tot paar weken geleden dat ik sochtends ook een dikkere buik had ipv zoals altijd savonds na het eten, en we dat ze zich maar even aankondigde door haar flikflaks etc in mijn buik
kan geen genoeg krijgen van foto's enne het gaat je al goed af hoor te zien in je topic vooral doorgaan

Heerlijk dat koppie in de lucht en staartje in de plameu!
Heb je echt niks door gehad al die tijd?
Dat is echt n mega verrassing zeg! En de hele tijd nooit bedacht dat je zwanger zou zijn, totdat t meidje gewoon ff zelf liet weten dat ze er was! Wat n prachtig verhaal voor nu maar ook voor later voor haar hihi!
Kei blij mee! 
haha wist ik niet eens joh haha.. erg van mij! Maar dankjewel! Met het veulen gaat alles goed, wel contact met de mensen waar zij is maar verder niet meer geweest omdat dat voor mij te 'moeilijk' is. Ooit zelf maar een veulentje fokken voor mijzelf bij Jet haha! Jet bleek in Renkum erg gevoelig op haar blote voetjes, ze waren tijdens de rit erg kort en brokkelig geworden, ook waren we op het asfalt geklapt wat natuurlijk niet meewerkte. Ik zet haar eind deze maand weer op ijzers, hopelijk hebben we hier veel profijt van 
Nog endurance plannen dit jaar met haar?
En super dat jullie dichterbij komen wonen, wanneer? haha! Dan kom ik snel langs met Jetje!
En ik hoop inderdaad dat de dressuur ons goed gaat verlopen, zou leuk zijn als ik haar in de Endurance en Dressuur kan uit laten blinken!
Showy Jet, altijd weer kippenvel wanneer ze zich zo geweldig laat zien hihi
ze is echt door de jaren heen alleen maar mooier geworden. Carita is ook echt een prachtige wijze dame.
.
.
. Dan is het wel fijn he dat je paardjes gewoon verzorgt worden en wat fijn voor Quest .
. Nou ja en dat laat Qaseem zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Dus toen ik vandaag lekker op de wei op Dibah aan het rijden was en de stroom er niet op had gezet omdat het van de week wel goed ja hoor daar liep kleuter weer gezellig mee. Ik dacht je zoekt het maar uit dus ben gewoon door blijven rijden maar omdat mama Sil toch wel in paniek was help men kind op de verkeerde wei ben ik toch maar wat eerder gestopt met rijden en heb haar en hem weer terug in de kudde gedaan. Toen sil gepakt en daarna de stroom er op gezet een twee drie ja hoor dat was ie weer met de stroom er op. Hem weer terug gezet dit keer iets minder vrolijk en toen een gekeken waarom de stroom het niet deed. Er was een draadje dat los zat dus nou weer gerepareerd en de stroom weer aan. Wat dan wel weer handig is dat Qaseem meteen even de stroom ging testten nou hij deed het weer toch blijft ie leuk
.

, ben heel benieuwd naar dat veulentje!

En daarna bij Forelock's langs geweest, was jammer dat Wendy en Aad er niet waren, maar Celesta heeft ons een prachtige tour gegeven langs alle paarden en over het hele terrein. Wat hebben ze het daar prachtig voor elkaar!

, kan niet wachten totdat het allemaal staat, maar dat gaat helaas pas volgend jaar worden. Voor deze winter wordt er pas 1 neergezet. Ik denk dat de paardjes er ook wel blij mee gaan zijn, dan hebben ze wat meer ruimte.
En het mooiste vind ik om te zien hoe trots hij op zichzelf is, als je hem na het werk weer op het land zet is hij dolblij en moet hij ook nog even een showtje weggeven.

Het gaat bij hem dus het makkelijkst als je de gesp achter zijn oren dicht laat, zodat je hem in één keer over zijn oren kan trekken. Als je de gesp losdoet, smeert hij hem gewoon als je hem dicht wilt maken. Nu lukte het ook met de gesp dicht eerst niet, hij was me steeds net te snel af. Maar toen kwam mijn vriend aanlopen, en was Amir 2 tel afgeleid, en dat was net genoeg.
, ja lijkt natuurlijk peanuts maar voor mij weer n kleine mijlpaal.
. Straks met Faradi op pad gezellig gaan we met zen alle naar de arabisimo volgend jaar ja Miranda en Kat jullie ook
.
. 

Ook de foto's hierboven zijn super zeg! Maak jij altijd zelf foto's? Gaaf veulen ook, van Shah quille? Ik ga wil volgend jaar ook naar de Arabissimo met Jet, gezellig joh komen we elkaar allemaal tegen hihi!