Angela is net begonnen met haar nieuwe baan etc, dus erg druk. Misschien dat je beter een algemeen mailtje kunt sturen naar het bestuur? Of naar Krista, die maakt ze op.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-13 07:53
Ben onderhand ook wel reuze benieuwd! Zag al een foto van Jo op FB voorbijkomen. Dus hij is er! Hopelijk krijgt de rest ook snel te horen/zien wie erop komen te staan.
Alle showers: veel succes vandaag! Arabians rule!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-13 09:46
Edit: dat was dus niet de DAWRA kalender. Ik ben toch zo benieuwd....
haha yildiz, ik dacht gister ook toen ik de foto zag...... hmmmz zal het van DE kalender zijn, maar dat is dan toch niet.
CounTree
Geplaatst: 06-10-13 13:29
Zo wij alweer terug van Golden Way Stables. Ons draakje heeft zich voorbeeldig gedragen!!! Uiteraard m.b.v. leading lady CYANN! Van de week nog ff bij de buren geoefend op vreemd terrein.....Cyann vond het eng, (ze steigert nogal graag) maar wist ik te overtuigen om overtuigend over te komen bij Scarlett. Ging super. Daarna nog ff losgegooid daar in de bak (ik zat op June) en toen ging madam toch ff van kiet!! snurkent door die bak heen. En telkens Cyann opzoeken voor "veiligheid". Wat een prachtig gezicht was dat.
Enfin, vanochtend trailer op. Ze stond als een huis in de trailer. Daar gekomen iets bezweet van de trailer en stik nieuwsgierig, dus wij gauw het terrein met haar af, werkte perfect. Ze gedroeg zich super. Showmanship at Halter 2e vd 2. In Hand trail ook 2e vd 2. Madam moest mesten toen ze eigenlijk moest gaan draven...dus tja...dat duurde ff en toen waren er al twee drafbalken geweest...whaha. Dat was wel enorm lollig. Cyann wist dat eerst niet, dus had zoiets van....nja...jammer, maar toen ik dat vertelde had ze zoiets van oooooooh hahaha. Dus we waren weer super trots!!
ga nog ff filmpjes maken...
CounTree
Geplaatst: 06-10-13 15:21
filmpje!
Na het laatste wedstrijd onderdeel, scarlet verwend met biks en op de trailer gezet, toen nog ff koffie gehaald, tosti en warme choco, score sheet bekeken en hoppa naar huis, zodat madammeke niet te lang op de trailer hoefde te staan wachten.
Top locatie! Het was eventjes wennen voor deelnemers en organisatie op deze nieuwe locatie. Deelnemers zochten hun weg, terwijl e.e.a. best duidelijk was aangegeven....STRESS! Wij waren bewust wat eerder weggegaan, zodat we met paard het terrein konden verkennen (incl. binnenbak ), terwijl Leen inschreef bij secretariaat.
Wat goed van cyann en scarlet draakje Nancy! Mag je trots op zijn!
CounTree
Geplaatst: 06-10-13 18:52
JAAAAA Yildiz!! super de super die vent van jou. hahaha maar dat had je al gemerkt aan al die reacties hihi. Opsturen naar de "playgirl" voor een paar nietjes in zijn buik Raar dat je het filmpje niet kan zien op je tel. Staat gewoon op youtube......ik zal daar eens kijken naar de instellingen. Vreemd.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-13 20:21
Jaaaaaaaaa!!! Leuk hè?! Het "slachtoffer" heeft net te horen gekregen dat hij de komende jaren nog heel wat shoots gaat krijgen! Als blikken konden doden...hihi. Liever hoor ik van jullie hoe ik een volwassen kerel kan drogeren maar toch fris blijft tonen, Hahaha. Nee, Bram kan t allemaal zo weinig boeien. Ach ja..
Gaaaaaf die Cyann flikt t allemaal maar toch weer! Menig volwassene zou t wat spannend vinden om zon jong paard (mét karakter laten we wel wezen) uit te brengen. En zij doet t maar weer. Top cowgirl!
CounTree
Geplaatst: 06-10-13 21:01
kunnen jullie het filmpje nu zien?? De video bleek in "no time" geblokkeerd, ik had het gewone geluid erbij laten staan. En nu werd ie geblokkeerd door de achtergrond muziek....pfff youtube herkend ook alles LOL. Nu heb ik er een simpel deuntje van youtube onder gezet, als het goed is zou ie het nu moeten doen....
Poeeh wij zijn ook weer thuis! Wat een dag.. Liep niet bepaald op zijn soepelst vandaag, maar oke laten we het vooral op stress, spanning en een strikt tijdschema van de doorman houden We hebben het overleefd met weer wat behoorlijk domme momenten erbij Ach jaa.. Tis toch voor het eerst zo' n serieuze double judged wedstrijd, dus nog genoeg tijd om verder te leren
Maar ik denk dat we zeker niet mogen klagen met het eindresultaat!
Op de Showmanship at Halter zijn we wel beide gediskwalificeerd, ik vergat door gehaast en gestress me back-up en Robina had het zwaar met een Shamit die stond te dralen en naar Nadesh aan het lonken was. Ze kwam vervolgens als een volleerde trippelende arabier terug naar de line up gestuiterd..
De In Hand Trail ging gelukkig al stukken beter. Shamit tikte bij Robina helaas wel wat balken aan (in betwijfel of zij oooooit haar benen gaat leren optillen .. maar we houden vol!) en ging flink de mist in met haar backup tussen de balken. Maaar wel nog als 6e geplaatst Nadesh deed het eigenlijk van begin tot eind helemaal super! Hij begint echt zijn rust in de trail te vinden, zo leuk om te zien. Wij zijn als 2e geplaatst! (van de 6 deelnemers totaal).
Bij de Trail vonden ze beide de brug, met opstaande randen, errrrg spannend.. maar allebei na wat aarzelen toch eroverheen! Voor Desh was dit de eerste keer ooit met een écht hek en hij probeerde het heel dapper. Ik kon hem perfect openen, maar helaas begon hij het erna toch erg spannend te vinden, dus eromheen gegaan voordat het té geforceerd werd. Volgende keer beter We hebben de andere niet kunnen zien rijden, maar schijnbaar ging het niet zo goed, want van de 5 starts waren alleen Robina als 1e en ik als 2e geplaatst
Ook bij de horsmanship waren veel diskwalificaties. Voornamelijk omdat er veel vanuit de galop door raceden en ze niet op tijd weer in draf en vooral niet op terug tijd naar stap waren. Helaas gebeurde dit ook bij Robina . Ik ben hier wel geplaatst. Één keer als 2e en één keer als 3e. Desh viel wel 1 sprong terug uit galop, maar verder ging het best netjes
De pleasure was behoorlijk chaotisch, Shamit was zich aardig aan het opblazen om Nadesh in de gaten te houden, dus Robina moest hard aan het werk. Desh liep waaaanzinnig in zijn jog en galop.. Totdat we in galop op elke lange zijde een haflingertje hadden die voorbij gestormd kwam en dan in de hoeken weer heel rustig ging.. Helaas werd dit na 2 rondjes achter elkaar toch wat te veel voor hem, dus we verloren onze concentratie en hij viel een aantal keer terug naar draf. Helaaas pindakaas Toch nog één 5e plaats gekregen hihi (voor de moeite ofzo? ) En Robina een 3e en een 4e plaats van de 11 starts in totaal .
Enn als top van de dag, bleek dat ik ook nog eens met Nadesh 1 maal Allround Champion ben geworden en 1 maal Reserve Champion L4
Ooh en waauw super hoor van Cyann! Ziet er zo netjes uit op het filmpje! We hebben nu weer even kunnen zien hoe het wél moet Gefeliciteerd!!
Tof zeg, dat het allemaal nog goed is gekomen. Zoveel prijzen mee naar Brielle Wauw!! Eiland wordt zo nog bedolven . Veel respect voor het op pad gaan met 2 paarden. Daar wordt je echt knettergek van!!! De ene blijft koel de andere zoekt heel de dag zijn maatje.....oftewel 1 vd 2 rijdt voor "spek en bonen". Ik heb het lang geprobeerd met June en Nirvana. Nirvana was koel, June dacht maar aan 1 ding....WAAR is Nirvana nu weer??? Moet ik in de gaten houden!! hieperderpieper de stuiter stresss pffffff.
claudiaM33
Geplaatst: 08-10-13 20:26
Wow meiden goed hoor!! Ik ga ook noooit meer op pad met 2..........
JA die 'kleine" Cyann...goed hoor!!!
canisia
Geplaatst: 09-10-13 14:54
Hihi nouuu normaal gesproken heeft Shamit er niet zoveel mee, zodra je aan de slag gaat is ze dan met jou bezig. Alleen als ze of hengstig is, of als jezelf te gestrest bent.. Jaa dan kan ze er wel een potje overdreven gestuiter van maken
We waren wel erg jaloers op Cyann en haar 2 grooms hoor! Toevallig kwam onze mams mee om te kijken en kon ze soms even een paard vasthouden (zo'n held is ze namelijk niet met paarden ) en jij Nanc ook nog bedankt met vasthouden! Maar normaal zijn we altijd maar alleen, das toch wel lastig. Vooral nu het wat kouder wordt met warm stappen en toch tegelijkertijd in de gaten houden wanneer je moet, snel opzadelen na de IHT, pattern lopen.. Poeeh hoop gerace
De 19e nog 1 endurance wedstrijdje van 23km en daarna is het klaar! Eerste weekend november nog weekendje Veluwe en in december even lekker vakantie voor de pony's onee... hihi
Bimmetje
Geplaatst: 10-10-13 09:57
Ik heb eindelijke een HET bit gevonden die zo in mijn hoofd zat, die ik zo graag wil hebben! Hopelijk verzenden ze naar nederland! Ik wil m ik wil m ik wil m!!!
ZIEN!!! Die je nu te koop hebt is ook mooi trouwens...
Bimmetje
Geplaatst: 10-10-13 10:03
Ja vind ik ook, maar ik heb voor nada helemaal geen poort bit nodig, daar is ze te gevoelig voor. Het gaat prima, zoals het nu gaat en dus zonde om dit mooie bit maar ongebruikt hier te laten hangen voor weet ik het hoeveel jaar! Dus als ik er iemand blij mee kan maken....
Dit bit wil ik graag hebben: Heb geen groter plaatje helaas.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-10-13 10:12
Die is ook prachtig ja!
Wetsernfriek
Geplaatst: 10-10-13 20:15
Super Nancy, Cyan en radical baskalena met haar eerste show, ze is echt knap en het ging allemaal vlot met deze jonge dame!! Dikke proficiat!
Dikke proficiat Canisa met Nadesh en Shamit die gaan ook super zo te horen!
En nu snap ik welk soort bitje je zocht!! Echt heel gaaf zal Nada wel knap staan!
Zal gave kalender worden!!
mvg Glenn
Bimmetje
Geplaatst: 11-10-13 19:54
Ik heb zo'n pech!! Ze hebben het bit wat ik zoooooo graag wil, niet op voorraad en zal voorlopig ook niet zo zijn. Heb ik eindelijk gevonden wat ik al zo lang zoek en dan word het weer niks! De zoektocht gaat weer verder.....
Wetsernfriek
Geplaatst: 11-10-13 20:23
Oei wat Zonde Jessica, misschien, kom je hem tegen via tweede hands in de us ofzo?, altijd goed eens opzoeken of aan de verkoper mss vragen voor tips! Je weet nooit! Geen bit, maar wel al ander bling stuff hey dat maakt het al iets beters
mvg Glenn
Bimmetje
Geplaatst: 11-10-13 20:48
Bedankt voor de tip glenn, heb het even gevraagd aan hen. Gevraagd of ze tips of adressen weten waar ik zulk soort bitten kan vinden.