Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), terwijl Leen inschreef bij secretariaat.
reacties hihi. Opsturen naar de "playgirl" voor een paar nietjes in zijn buik
Als blikken konden doden...hihi. Liever hoor ik van jullie hoe ik een volwassen kerel kan drogeren maar toch fris blijft tonen, Hahaha. Nee, Bram kan t allemaal zo weinig boeien. Ach ja..
We hebben het overleefd met weer wat behoorlijk domme momenten erbij
Ach jaa.. Tis toch voor het eerst zo' n serieuze double judged wedstrijd, dus nog genoeg tijd om verder te leren
.. maar we houden vol!) en ging flink de mist in met haar backup tussen de balken. Maaar wel nog als 6e geplaatst
Nadesh deed het eigenlijk van begin tot eind helemaal super! Hij begint echt zijn rust in de trail te vinden, zo leuk om te zien. Wij zijn als 2e geplaatst!
(van de 6 deelnemers totaal).

. Ik ben hier wel geplaatst. Één keer als 2e en één keer als 3e. Desh viel wel 1 sprong terug uit galop, maar verder ging het best netjes
) En Robina een 3e en een 4e plaats van de 11 starts in totaal
.
Gefeliciteerd!!
. Veel respect voor het op pad gaan met 2 paarden. Daar wordt je echt knettergek van!!! De ene blijft koel de andere zoekt heel de dag zijn maatje.....oftewel 1 vd 2 rijdt voor "spek en bonen". Ik heb het lang geprobeerd met June en Nirvana. Nirvana was koel, June dacht maar aan 1 ding....WAAR is Nirvana nu weer??? Moet ik in de gaten houden!! hieperderpieper de stuiter stresss pffffff. 
Toevallig kwam onze mams mee om te kijken en kon ze soms even een paard vasthouden (zo'n held is ze namelijk niet met paarden
) en jij Nanc ook nog bedankt met vasthouden!
Maar normaal zijn we altijd maar alleen, das toch wel lastig. Vooral nu het wat kouder wordt met warm stappen en toch tegelijkertijd in de gaten houden wanneer je moet, snel opzadelen na de IHT, pattern lopen.. Poeeh hoop gerace
onee...
hihi