Brenda van harte gefeliciteerd! Echt geweldig voor jullie!
Leuke foto's van jou Katja met de paardjes!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
).
.
.
. 

Eerst zaterdag maar eens stallen gaan kijken (heb al 2 modellen op het oog, maar wil ze even in het echt zien voordat ik de definitieve order plaats), en dan op de terugweg even langs Forelock's, daar zijn we dan vlakbij en ben er nog nooit geweest, dus als we dan toch in de buurt zijn moeten we maar eens even gaan kijken
)! Wat gaaf n meidje!!! Hoe voel je je? Ben toch zo benieuwd!
Knap paard is Fuego!
ga straks even kijken
Super leuk! Ja dat ken ik wel te laat, te vroeg, geen camera in je hand om supermoves vast te leggen grrrrr....

Was je toen in Ermelo helaas misgelopen. Vertel es...hoest met Jet Raket?
)

heerlijk. Pas maar op volgende week
oooooh ventje wat heb ik hem gemist, dat worden 1000000 foto's
Ilyaaaaaaaa 
Erg trots op mijn veelzijdige merrietje. 

Maar super leuk filmpje van Set en Blue, lekker rebels 
Ben ook benieuwd hoe het jonge grut van nu er over 5 á 6 jaar uit ziet! Al moet ik zeggen dat ik de jonge jaren wel erg leuk vind. Dingetjes aanleren, het spelen etc. 

Oh! Zie linkje naar topic, even spieken!Citaat:Joyce, je hebt een prachtige kudde en een heel mooi mannetje met mooie pedigree. Maar idd ben niet zo van de vossen, bij gelijke paarden kies ik liever voor een andere kleur. Maar...een goed paard heeft geen kleur. Verder moet ik echt kippenvel krijgen van een paard en dorie dat heb ik gister gehad!![]()
Ben er wel uit!