[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:07

Super gave hengst hierboven! Helemaal mijn type!

Brenda van harte gefeliciteerd! Echt geweldig voor jullie!

Leuke foto's van jou Katja met de paardjes! :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:51

Ja, mooi hengst!
Er zijn heel veel mooie hengsten, al hoef ik me daar verder niet druk om te maken. :P

Kat, leuke foto's!
Jij hebt toch een dazenval?
Hier weinig dazen, maar met buiten ritten hebben we er wel last van. :Y)

FF denken, zit op m'n mobiel...
Oja, Joyce, wat schrikken zeg, paard in de sloot.
Gelukkig gaat het nu goed met hem.

Nicky, leuk hoor dat je weer bezig kan!

Tja, ik heb net gereden, ging heel lekker, toen ik begon dacht ik het wordt niks, zo traag.. :')
Maar we hadden een uitdaging. :P
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:03

we hebben een dazenval en die zat ook goed vol steeds maar toch nog last.. :(

Papa van Mas is inderdaad zoooo gaaf, vind ik wel wat voor Set :P

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:07

Tja mooie mannen kijken is altijd leuk op een mooi dagje op het strand zijn ze immers ver te zoeken tegenwoordig :D .

Zijn zeker wel veel mooie hengsten te vinden maar ze moeten natuurlijk ook goed fokken. Als je wat luxer wilt zijn vaak de polen erg mooi voor al de Ekstern lijnen kunnen behoorlijk verbeteren in type. Egytisch kan ook heel mooi uitpakken dat word natuurlijk ook veel gedaan om de russen wat luxer te maken maar dan toch met behoud van body en beweging (als je mazzel hebt natuurlijk :D).

Ja hier nu toch ook wel veel dazen jammer genoeg thuis valt het wel mee voor de paarden maar op het land niet. Wel weer thuis tegen het einde van de avond van die rot steek vliegjes dus ook vandaag ze maar binnen gezet ik heb het idee dat ze dat wel fijn vinden.

Jeetje Miranda jij word nog het meest fanatiek met rijden hier ik verwacht je gewoon op de arabisimo hoor volgend jaar kom ik ook. Gewoon lekker lol met je knol :D .

Jeetje wat schrikken dat raven in de sloot heeft gelegen ja sneu als ze hun vriendjes kwijt zijn ik hoop dat er een oplossing komt van de winter voor ze.

Ja das moeilijk he Nicky om alles goed te omschrijven nou zit de stap er al vast in voor de Z nu de rest nog :D .

Nu Sjaak zijn ijzers er af zijn verwacht ik niet dat hij helemaal goed gaat lopen aangezien hij hiervoor ook al zonder liep. Maar met ijzers werd hij nog slechter dus ik hoop wel dat hij weer word zo als hij was en dan zijn we weer gewoon terug bij af. Zelfde verhaal helaas voor Noor had gehoopt dat het door het bekappen kwam maar ja we zijn nu ruim twee weken verder en het verbetert niet. Bloed onderzoek is denk ik wel iets wat we gaan doen foto,s maken ???? ook al is het hoefbeen gekanteld wat er wel dik in zit kunnen we ook niet meer voor haar doen als nu alleen ja maar kijken of het zin heeft of we met haar door gaan..........................Op dit moment laten we het maar even zo.

Wel weer heerlijk gereden op het land met Dibah en Sil en weer zo genoten van ons tweetal wat weer heerlijk aan het spelen was. En dan ze zo lekker naast elkaar te kijken met die heerlijke koppies en dat maakt de dag toch weer een stuk aangenamer :D .

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:11

Gaaf hoor hengsten kijken. Heerlijk zulke voorpret. Ik vind die hengst die Victoria plaatste wel gaaf zeg! Maar snap idd dat ie te zwaar is voor Tie.

Misschien mis ik iets, maar waar mag ik Brenda voor feliciteren? :P

Haha hoe cool Miran. Wie kan nou zeggen dat ie met z'n paard in de achtertuin springt? :D

Dayem heeft vandaag een nieuw kunstje geleerd :O :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:14

Brenda heeft op facebook gezet dat ze een babygirl verwachten :D

haha Dayem! _/-\o_

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:55

Dayem de luiaard!
Leuk! :))

Gelske, niet leuk hoor, twee van je paarden in de lappenmand. :(:)
Gelukkig ook nog wel leuke dingen, hopelijk gaat het langzamerhand toch wat beter met ze.
Arabisimo wordt vast niet relaxed voor ons, haha, van mij hoeft dat ook niet, vermaak me prima zo lekker zelf! :D

Oja Kat, op het filmpje ziet Ilya er gewoon normaal uit idd. :j
En echt irri dan die dazen. >;)

Joyce, was jou nog vergeten, mooie kudde heb je toch.
En Azi zo lekker hinniken, gezellig trutje!
En wat een klein hoofdje heeft hij dan, Fu past zosja's halster wel qua neus maar niet qua kaak.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:22

Brenda, ook hier nogmaals gefeliciteerd!

Ik ben het toch wel een beetje met Victoria eens, ze zullen misschien verstopt staan, maar ook ik kan in Nederland weinig/geen goede hengsten vinden, of in ieder geval niet wat ik zoek. Maar ja, nu is het voor mij met SE's misschien ook nog lastiger dan met andere lijnen.

Pff raven, dat is schrikken! Gelukkig gaat het inmiddels weer beter met hem!

Gelske, wat enorm balen toch van Sjaak en Noor :(:)

Yildiz, hoe was je dagje hengsten kijken? Nog iets gevonden voor Tie?
Wat vond je van Lahabbi, en Al Sa'eedi, heb je hem ook gezien?

Nu heb ik ook zin om weer eens een rondje hengsten te gaan kijken, maar ik heb geen hengst nodig de komende tijd :+ Eerst zaterdag maar eens stallen gaan kijken (heb al 2 modellen op het oog, maar wil ze even in het echt zien voordat ik de definitieve order plaats), en dan op de terugweg even langs Forelock's, daar zijn we dan vlakbij en ben er nog nooit geweest, dus als we dan toch in de buurt zijn moeten we maar eens even gaan kijken :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:57

Allereerst: Van harte gefeliciteerd Brenda (nogmaals :D )! Wat gaaf n meidje!!! Hoe voel je je? Ben toch zo benieuwd! <3

Wat betreft de rest, ik ga er morgen voor zitten, nog maar net terug van mn Tour de la Belgique. Was waanzinnig leuke dag, veel gezien (nee helaas niet meer die van jou Roma), heeeeel veel gezien en vooral van 1 hengst in het bijzonder, de fokker ontmoet, moeder, nakomelingen. Echt heel speciaal. En...kippenvel...

ga er nog even nachtje over dromen, maar weet t eigenlijk al wel... <3

En ja in Nederland staan ook gave hengsten, helaas dat ik deze niet kan gebruiken :P
(sneak preview shoot vanochtend)

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:02

ooooh ben heel benieuwd welke hengst Yildiz.. pb? O:)

degene die je nu zelf plaatst is ook wel heeeeeeeeul gaaf :D <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:06

Cool Yil, zag hem op fb, ben benieuwd naar de rest! *D

Roma, stallen kijken is ook leuk!

Leuk he een nieuw penny meisje op komst! :))

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:25

Heb weer eens een nieuwe ava gemaakt! :))
Wilde eigenlijk deze nieuwe pasfoto van Fu, maar die kwam niet zo mooi uit in het klein.
Afbeelding

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:38

Haha die is echt geweldig Miranda, maar je nieuwe avatar nu is ook erg mooi! :) Knap paard is Fuego!

En Yildiz is dat Yanour zelf?? :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:35

Wat raar Michelle ik heb jouw posts helemaal gemist :') ga straks even kijken

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:03

oh grapje je had niet zoveel geplaatst :P

omg haha die foto van Fu _O-

wat een harde wind, ze waren helemaal gek hier (stopte helaas iets te vroeg met filmen)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:08

Michelle komt vaker op fb voorbij! :))
Dank je, ik dacht een rijfoto is ook wel leuk.
En wat een kop hè die Fu, hij zat me ook zo uitdagend aan te kijken en dan gekke koppen te trekken. _O-

Kat, ja, jammer dat je die actie van Set er niet op hebt!
Onze paarden stonden gewoon te vreten, geen tijd voor geintjes. :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:14

Hahaha wat een gekke meiden! :D Super leuk! Ja dat ken ik wel te laat, te vroeg, geen camera in je hand om supermoves vast te leggen grrrrr.... >;)
Maar we krijgen zo een goed idee van die maffe meisjes hihi!

@ Joyce, we hadden natuurlijk al geappt, maar hoe gaat t nu met Raven? Wat betreft Mini is echt wel heel jammer... Zou tof zijn als ze komende winter in de bak samen kunnen spelen! Gewoon regelen hoor! +:)+

Mooie avatar Miran! Die van Fu is echt weer hilarisch! Moest meteen denken aan zon pasfoto voor je paspoort; je mag niet lachen alleen met je ogen...Fu is the master of smizing!! _O-
Hoe heeft ie "de uitdaging" gehandeld? :D

Hier ook steekvliegen en dazen en blegh. Bij Nour, ondanks dicht bij de bossen, weinig last. Tie heb ik wel in dr burka gehesen want die zit binnen mum van tijd onder de bulten.

Afbeelding

Zahra heeft last van dr ogen door die vieze vliegbeesten maar durf haar toch niet goed een halster met vliegendraadjes om te doen aangezien zij 24/7 buiten blijft bij dat jonge wilde spul dat er vast aan gaat lopen trekken...

@ Gelske, heb dorie, wat een balen zeg met je tweetal... Je kunt eigenlijkj niet meer doen dan gaan uitsluiten en dan hopen dat er iets uitkomt waar je wat mee kunt. Hoop dat er echt binnenkort duidelijkheid komt voor jullie..

Hahaha, die Dayem! En vooral die Nicky, want jij leert m die dingen, hihi! Heerlijk! Je hebt straks een tweede Mr Ed! :D

Joyce, je hebt een prachtige kudde en een heel mooi mannetje met mooie pedigree. Maar idd ben niet zo van de vossen, bij gelijke paarden kies ik liever voor een andere kleur. Maar...een goed paard heeft geen kleur. Verder moet ik echt kippenvel krijgen van een paard en dorie dat heb ik gister gehad! :):)
Ben er wel uit! :D

@ Roma, hengsten kijken is altijd leuk toch? Ook al zoek je niet echt iets... ;)

@ Miran: de rest van de pics zijn te vinden op [ITP] GGK AV hengst Yanour Hayati voor de lens van...

@ Mies: Hey hoe is het? :wave: Was je toen in Ermelo helaas misgelopen. Vertel es...hoest met Jet Raket? :D
En ja, that's the one and only hihi. Maar begrijp je wel, ik vind m namelijk steeds meer op zn vader gaan lijken naarmate hij ouder wordt. <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:35

Owh leuk Yil, ga ik even kijken! :))
Fu deed deze hindernis met gemak, zou eigenlijk wat hoger moeten, maar ik ben te lui om de hele tijd af te stappen. :')
Tie.. <3
Bij Zos had ik vorig jaar sliertjes in zijn voorpluk gevlochten, dat hielp ook!
Nu nog niet gedaan maar wil ik eigenlijk wel weer doen, want hij heeft er ook weer last van.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:45

Hihi, ken t, daarom is springen nooit iets geworden of trail, doe ik ook niet, want dan moet je sjouwen.... :O :=

Bedoel je lossen sliertjes en dat in de manen vlechten zeg maar? Tja, TT heeft natuurlijk al behoorlijke lokken zeg maar, zou dat nut hebben?

TT vandaag (jullie gaan nog gek worden van al die foto's hihi, sleep dat ding echt overal mee naartoe :P )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:48

wauwieeee! Join the club, ik maak toch ook overal foto's van :P heerlijk. Pas maar op volgende week <3 oooooh ventje wat heb ik hem gemist, dat worden 1000000 foto's <3 Ilyaaaaaaaa <3

duidelijk? :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:39

Super leuk filmpje Nickey, knap hoe je t 'm aanleert zég!

Alles goed hier hoor Yildiz, flink fanatiek momenteel in de Endurance zoals je wist met Jet en sinds twee weken ook dressuurmatig wat wedstrijdjes gestart. Laatste wedstrijd ging erg lekker en hebben we 2 winstpunten mogen verdienen :) Erg trots op mijn veelzijdige merrietje.

Jetje begint momenteel echt te spikkelen! Vind het zooo gaaf hé, lijkt wel of er iedere week meer bij komen..

Afbeelding

Afbeelding

Nog ff een dressuurplaatje van ons.. hihi ik zit alleen beetje naar voren, was hier wat uhhh.. gespannen :P

Afbeelding

Knappe TT hoor! En vind Yanour helemaal geweldig! Knap beest!!

Hahaha Katja, ik had enkel gereageerd, verder niks zelf geplaatst ;) Maar super leuk filmpje van Set en Blue, lekker rebels ;)

Miranda, klopt kom vaker op fb voorbij, maar dacht laat ik hier ook maar weer eens een kijkje nemen hihi

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:04

Ooooh wauw ze ziet er goed uit Jetje! <3 Vind haar echt n dame nu, niet meer n meidje. Veulen heeft haar goed gedaan!
En gaaf zeg die spikkels! Vind dat toch wel heel mooi bij schimmels!
Dressuurpak staat jullie erg goed!
Leuk he zo divers bezig zijn?

Haha, ik ben benieuwd Katja! :):) La ma komme! :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:10

Mooie Jet! Love the spikkels, bij Set vind ik ze ook heeeeeeeelemaal geweldig!

Hoe gaat het eigenlijk met Magiya, is ze nou verkocht of staat ze nog daar?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:13

Katja
Paarden in de groei hebben inderdaad echt hun lelijke periodes hé Katja _O- Ben ook benieuwd hoe het jonge grut van nu er over 5 á 6 jaar uit ziet! Al moet ik zeggen dat ik de jonge jaren wel erg leuk vind. Dingetjes aanleren, het spelen etc. :)
Zoefzoef Setje&Blue!

Gelske
Jawhar el Than is een halfbroer van Hamdhani, dus 'oom' van Azi! :D

Michelle
:wave: :wave:
Zie inderdaad altijd leuke foto's en updates van jullie langskomen op FB! Mooie spikkels! Jij had ook nog een oudere merrie toch? Ook een schimmeltje?

Nicky
Haha, wat een luiaard die Dayem!

Miranda
Hij heeft een heel klein hoofdje inderdaad! :D
Gesprongen met Fu? En mooie Ava!

Yildiz
Mooie foto van Nour! Is die uit de shoot met je nichtje, waar je dat halster voor had gehaald? :) Oh! Zie linkje naar topic, even spieken!
Citaat:
Joyce, je hebt een prachtige kudde en een heel mooi mannetje met mooie pedigree. Maar idd ben niet zo van de vossen, bij gelijke paarden kies ik liever voor een andere kleur. Maar...een goed paard heeft geen kleur. Verder moet ik echt kippenvel krijgen van een paard en dorie dat heb ik gister gehad! :):)
Ben er wel uit! :D

Bedoel je Joyce, als in mij? :D

En leuk hé, fotograferen. Heb mijn camera alweer verscheidene jaren, en heb hem bijna altijd wel bij me. Uiteraard niet op de momenten dat ze een mega show weggeven _O-

As we speak, uiteraard alleen maar mijn telefoon bij de hand, maar Azi had er zin in gisteren! :):)

Afbeelding

Als ik tijd en zin heb nog even een filmpje van het dametje maken! Ben nog steeds vreselijk blij met haar en een heel trotse 'oma' <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:21

Ooooh zie dat poppetje es gaan!!! <3 Genieten he, hier ook n trotse (overgroot)oma hihi!
Doh, ik haal weer twee dingen of in dat geval dames door elkaar! Jullie hebben beide mooie kuddes maar bedoelde onze nieuwbakken mama, Brenda! Y;(