Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zaterdagmiddag kwam de osteopaat voor Dos en Ely. Ik vind het wel fijn om ze weer even gechecked te hebben voordat ze aan het 'werk' gaan. Ely was helemaal in orde. Dos had wel een blokkade rechts achter dus die is opgelost. Zo super om te zien hoe relaxed ze werd van de behandeling. Dos is altijd wat op haar hoede, zeker als het om mannen gaat. Maar nu werd ze zo ontspannen, ik denk dat ik haar nog nooit zo ontspannen heb gezien 
Vind het heel jammer dat ik haar moet verplaatsen want ze heeft echt haar plekje gevonden, en ze heeft een maatje waar ze onafscheidelijk mee is. Die twee grazen hoofd-aan-hoofd. Ik probeer vooral een plekje in de buurt van Enschede te vinden, maar als ik niet een plekje vind dat minimaal net zo geschikt is in die buurt, dan laat ik haar lekker staan waar ze nu staat. Dan maar wat verder weg.
maar voornamelijk toch ook gewone pensionstallen.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb mijn paard nog wel bij mij maar we zijn door de dingen die er afgelopen jaren gebeurd is elkaar even kwijt. En het rijden mis ik idd ook niet maar het samen trots zijn dat mis ik. raven schreef:Tieneke, ik heb je wel gezien hoor op de show, bij Yil der paarden haha maar yil is af en toe een kip zonder kop went vanzelf![]()

YildizArabs schreef:raven schreef:Tieneke, ik heb je wel gezien hoor op de show, bij Yil der paarden haha maar yil is af en toe een kip zonder kop went vanzelf![]()
Wat zeg je me daar?!!!![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Priska is niet meer drachtig helaas
dus we zoeken vrolijk verder. Een daarvan is een opfok waar we wel welkom zijn, de andere drie zijn pensionstallen met veel weidegang. We zullen wel zien wat het wordt.
ik zag het voorbij komen op facebook, echt leuk. Aleeneh schreef:Ach ja ik heb al weer afspraken staan met vier (!) andere stallen voor maandagdus we zoeken vrolijk verder. Een daarvan is een opfok waar we wel welkom zijn, de andere drie zijn pensionstallen met veel weidegang. We zullen wel zien wat het wordt.
Ja, Joyce, van harte gefeliciteerd met de dracht van je miniik zag het voorbij komen op facebook, echt leuk.

Wie weet komt ze er ooit nog op terug.

Gelukkig staat ze tot nu toe gewoon nog lekker fijn 
Goed dat je alles even heb laten checken 

Nu ik nog fatsoenlijk leren zitten en dan gaat het nog wat lijken..
Paard was fijn en braaf
Ik heb voor mezelf ook wat punten om aan te werken, met name gericht op mijn zit. Je bent nooit uitgeleerd wat de paarden betreft, hihi!
Hopeloos verliefd, was helaas niets meer tegen te doen, haha!