Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bimmetje schreef:CounTree schreef:Mijn idee: Voor het NK aparte mix cq halfbloed klasse (voor min. 50% arabs, zijnde niet volbloeds) uitschrijven.
Is de betreffende mix rubriek niet NK waardig, dan gaat de rubriek niet door.
Dat vind ik idd wel een goed initiatief.
nenaavdw schreef:IK STEM VOOR!!!
als ik dan nog lid ben
Al doen er 100 mee en je bent eerste in bv de Versatile....das dan pech dat heeft geen EK titel, staat niet in het "groene" boekje.
Dat EK is duidelijk niet met zijn tijd meegegaan....

zo gezellig! 
CounTree schreef:als ik dan nog lid ben
Het is in Ermelo, precieze tijden, programma en kosten komen er nog aan.
En ik mezelf ook een beetje. De bedoeling van dat ik de trail alleen in hand zou doen, maar toen ik er na de PL en de HMS toch nog op zat, dacht ik: laat ik 's kijken hoever we komen. Als ik de bibbers krijg, spring ik eraf en ga ik gewoon aan de hand verder. En we hebben gewoon het matras, twee opsprongen + afsprongen en de brug onder het zadel gedaan!
Wát een braaf dier is het toch! Zelfs de wipwap gedaan. Wel aan de hand, want dat vond ie nog niet echt een succes, maar hij deed het wel! Zo'n knap Danebeest! 
Vertel vertel vertel Canisia!! 

Basgier merrie??...en dan niet ff vertellen welke?? Mijn nieuwgierigheid is weer gewekt..... 
. En mocht ik me opeens bedenken, dan is weer lid worden zo gepiept. 
En tadaaa! Volgend jaar trippelen jullie tweetjes zo door het parcour heen! Je zag in Huis ter heide met de in hand echt alweer zo'n verschil met vorige keer! 
Zooo geweldig ging het nou ook weer niet hoor! Bij de ssh merkte ik dat veel mensen kleine details niet wisten of niet serieus namen. Voornamelijk met hun eigen houding of plaats t.o.v. hun paard, dus daarop heb ik denk ik de meeste puntjes gescoord. Mijn eerste opstelling bij de start ging overigens dramaatisch, want er stond opeens een shetlander (jaa een shetlander deed mee met ssh) naast haar en ze begon te snuiven en te dralen joh! Kon haar blik niet van die shettie afhalen!
Gelukkig was dit voordat ik geknikt had en deed ze de rest voorbeeldig. Ookal zal shamitje nooit zo mooi zijn om aan de hand te showen als al die gespierde quarters
maar hoefde haar tenminste niet vooruit te sleuren of terug te trekken
.. Maar buiten dat, ging de rest vrijwel foutloos. (overigens in het regelboek staat bij een lope over van 2 balken parallel dat de afmeting 2m moet zijn, hij lag nu bij ons op 1m...
) Uiteindelijk zijn we met zijn 3tjes geplaatst van de 15 deelnemers, de rest allemaal gediskwalificeerd..
En zelfs nog een 5e plaatsing! Bij de pl en hms lag het niveau overigens wel weer redelijk normaal. Tijdens de Hms was ik bijna te laat
en daardoor werd het meer een gestreste race door me pattern hahaha, maar toch ook een 6e plaats! Pl en hms waren iets rond de 23 deelnemers geloof ik zo.
Volgend weekend is Robina er ook weer bij en gaan we met zijn jut&jul in Woubrugge een double judged starten.. Ben benieuwd.. Het niveau zal dan verwacht ik wel een stukkk hoger zijn
Rije schreef:Geeft niks![]()
Ik ben ook errug benieuwd naar het eindproduct