Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YildizArabs schreef:Hey Joyce!![]()
Leuk wat van je te horen! Super gave pic van jou en de meisjes en mega handig zon klein koppie fits all hihi! Weer mooie halsters geshopt cool! Jij kon toch zelf ook hele mooie maken?
En ja, Tie loopt weer super zowel op harde als zachte maar ik houd me aan schema van DA en elke week 5 min uitbreiden, half jaar lang. Better safe then sorry!
Weitje wel wat groter gemaakt voor d'r nu.
En ja soms moeten dingen gewoon niet zo zijn, volgend jaar nieuwe poging, nieuwe hengst. Wel wat ideetjes maar nog niks definitiefs. Vandaar lekker hengsten kijken. Mochten jullie suggesties hebben? Geen justice, geen CA/scid dragers, hoogbenig, geen straight russian, Bey Shah/Bask, Ali Jamaal of Marwan al Shaqabloed ja graag!, budget ongeveer 3.000€ en verdorie iets wat kan lopen! Zoek een hengst die haar hoofd verbeterd, dus kort en dishy. Niet te kort in de rug. Karakter vind ik ook super belangrijk. Reacties/suggesties via PB mogen altijd!![]()
Katja hij ziet er goed uit! Jaarlingen zie ik ook liever wat schraal, Zahra is nog veel schraler nu maar glanst als een spiegeltje. Das t voornaamste!
Oh jee had er beetje overheen gelezen! Wat fijn dat je haar terug kunt halen. Rij soms ook wel eens voor anderen tegen 0,60 p/km maar naar Zwolle vanuit Brabant wordt dan toch n te dure grap denk ik. Wellicht op FB berichtje plaatsen? Zijn vast wel mensen te vinden?