Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hiihihi.
Overigens geen idee hoe lang dat gaat duren..

. (en de mijne) We zijn niet gewend om op "hout" te rijden......oei oei ai ai ai.
En ach als ze gaan, lekker laten gaan....ze stoppen vanzelf wel een keertje.
Aangezien dit dus ook de merrie is waar ik vanaf destijds vanaf viel (ook al kon ze daar niet zoveel aan doen, maar toch, de rem heb ik nooit echt gevonden op haar
)

Maar ook alleen maar omdat Desh volgens de jury niet lekker liep, dus ik zal me maar niks in m'n hoofd halen
Deed ie zomaar toen Marijke voor de gein even de zweep met 't plasticje eraan pakte
Ze had idd een vraag over percentages volbloed en het NK. Je mag ook gewoon weer komen kijken hoor, altijd leuk!! Ik ben ook bij de Snuffeldag
, vind zichzelf 200% AV hengst. Alleen mist meneer een procent of 3 en is aantoonbaar 50% AV omdat alleen zijn vader bekent is.. Dan kan ik wel bij de DAWRA rijden, maar voor het NK (als we daar ooit komen) kan dat met hem nooit voor de DAWRA, want dan moet hij 100% zijn..
Rije schreef:....want bij onze 'gewone' shows ben je dan wel welkom, maar op het NK opeens niet meer? Hmmm.