[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 17:04

Zolang je Dayems hoofd maar omlaag doet! :P
Goed nieuws Nicky, mooi zo! +:)+
En idd, trainen is het beste, lekker soepel over de rug houden. :j

Mijn internet wil niet op de PC dus zit maar ff op de mobiel te priegelen. :')

Zebra strepen?? Weer eens wat anders. :D Dan heeft ze ook minder last van dazen. :P
En een nieuwe trailer, nou nou, die paarden gaan weer luxe op pad. Brave Nour!

Annika, dat is heel anders he, zo'n babyritme, zolang je je daaraan aanpast ben je vast weer snel de oude! Is Enzo een beetje lief? :))

Roma, over de deur gesprongen?? :oo
Fu was ook heel bang voor het halster maar door de sluiting achter zijn oren te gebruiken ging het makkelijker, dan komt het niet zo voor hun ogen, misschien werkt dat?
Fijn zeg, dat je vader de stal helemaal naar je zin kan verbouwen! :j

Hier helemaal fanatiek in de regen gereden! :))
Afbeelding
Vrijdag nog een buitenrit gemaakt, hadden nog wel een spannend momentje toen hij om wilde draaien bij een stuk waar prikkeldraad stond.. :Y)
Maar gelukkig niks gebeurd als scheelde het niet veel.
Stomme draad moet afgeschaft worden. >;)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:20

Dat zou het zeker Miranda ik snap ook echt niet dat het niet verboden is. Lekker nog aan het rijden goed hoor ik zie een startkaart voor volgend jaar ;) .

Dat is fijn te horen Nicky ik vind het echt super van je dat je zo positief er over blijft en er voor de volle 100% er voor gaat het moet gewoon dan toch wel goed komen met Dayem.

Bij jouw gaat het ook al niet lekker Roma met je paardjes. En Amir wat een boef soms hebben ze dat gewoon even lieve veulentjes veranderen dan in kleine monstertjes :D . Spanend voor Mausi prachtige buik en wat fijn dat het ook goed gaat daar binnen in de buik van Aziza.

Lekker een nieuwe trailer ja inderdaad soms is het goed koper een nieuwe te nemen. De strepen heb ik ook nog nooit gezien dat die beleven heb ze wel vaker gezien bij schimmels maar uiteindelijk verdwijnt het toch.

Ja dat is het nieuwe leven Annica wel fijn dat het goed met jullie gaat .

Vandaag lekker even gereden met Dibah op het land Man lief even gevraagd om wat foto,s te maken en ja het word weer eens tijd voor wat les :D .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 16:33

Nou dat ziet er goed uit hoor!! :))

Ik zei tegen Fu, we moeten wel blijven trainen voor de wedstrijden! :D :')
Dat wordt niks, op vreemd terrein kunnen we alleen achteruit. _O-

Manon_S

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 19:03

Gave merrie heb je onder je kont! Ziet er toch goed uit? Lekker ontspannen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:04

Bikkel Miranda :))

Ziet er goed uit Gelske. Ze geniet duidelijk van het goede groene leven :=

Vanavond zo enorm genoten van m'n vriendje. Heerlijk wat quality time en weer eens de vrijheidsdressuur opgepakt. De berggeit vandaag erin gekregen :D

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:07

@Roma, geeft niks toch, gaat af en toe langzaam en dan weer snel en vaak moet ik ook vanaf Phone en dan vergeet ik ook de helft, solly... Y;( Maar vind het persoonlijk super leuk om steeds wat van je te horen!
Wat betreft die strepen denk ik zelf niet dat ze gaan blijven, maar Lisanne, de nieuwe eigenaar zou t heel tof vinden en ik ook, de schetser was overtuigd, we zullen het zien...
Balen zeg van Fardani zn slokdarmverstopping... hoe gaat het nu met m? Heb je nog verder doorgezet met zn inrijden? Ik vind het toch zon gaaf dier, benieuwd hoe hij onder zadel t doet!
En oh oh Amir, wat n boefje hihi! Super grappig die selfies waar hij zo ongeveer de camera inkruipt!
Super spannend je bolle dames! Mausi begint te korten. Heb je ze nu 24/7 buiten staan ivm de renovatie (wat een lieve, betrokken papa heb jij zeg <3 ) of gaat ze straks s nachts wel naar binnen?

@ Nicky, joehoe wat een goed nieuws *\o/* !!! En weer lekker oppakken, wat n goed nieuws zeg! Bewonder je vastberadenheid en je positiviteit! You go Girl!! *\o/* *\o/* *\o/*

@ Miran, ja geen duur antidazenpak hihi :+ Maar hee, ik ben niet zo rijk he, ik heb geen nieuwe trailer hoor, maar een "nieuwe" trailer haha voor MIJ! Lees: stik oude trailer, maar wel wat jonger als mn oldtimer die ik had, helemaal polyester, kei hard en alhoewel anderhalfpaards (zodat ik er mee mag rijden met mn B rijbewijs) kan ik er met het verwisselbare en op maat gemaakte tussenschot wel twee van mn powns in vervoeren (KWPN te smal). Ben er echt super blij mee! :o

Ben trots op je, gewoon die hard in de regen trainen! +:)+ Is dat K draad trouwens niet verboden? Ik dacht van wel?
Nou ja, ondingen zijn t, vind het ook altijd zo eng als ik er langs moet rijden op rit. :n

@ Gelske: I loooooove Dibah....... <3 <3 <3 <3 <3 Wat n gave merrie is dat! En wat heerlijk ontspannen en fijn ziet jullie combinatie eruit! Wil je wil weer met haar starten?

@ Miran, dan toch western, heb je die back up alvast in de pocket! :P

@ Esme; hoe is het nog afgelopen met de dekking van je paardjes? Wanneer moet ze gescand worden?

@ Kat: lekker gechild op het festival? *\%/*

Hier vrij weinig nieuws. Vandaag heerlijk met de jongeman pleasuretraining gedaan in de miezerregen (goed voorbeeld doet goed volgen he Miran! ;) )
Ging echt heel fijn. Natuurlijk moet er nog hard gewerkt worden aan cadans en ritme maar waren prachtige overgangen, super scherp op de hulpen en mooie rustige lope dus trots op mn ventje.
Ook weer geoefend met fotografie op n gewillig slachtoffer. En gadsammedoriedrie maak ik zon mooie foto en dan is de achtergrond scherp, baal ik verdorie echt van! |o Maar hou vol hoor, kwestie van veel doen, luisteren naar mensen die er verstand van hebben en passie en dat soort dingen meer...

Maar goed dit was dus de foto die mislukt was maar die ik toch wel spannend vind en nog n paar van Nyhlakind die wel redelijk waren...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 21:21

Oke poging tot..

Wat een verhaal Canisia! Gelukkig nu tijd voor weer leuke dingen :D

Leuke foto van Mish :)

Gaaf Manon ging de shoot goed?

Wat een gave foto's maak je toch Gelske, wauw!

Gefeli Yildiz met de dracht :D
Qua schoudermarkings zou het wel kunnen dat je het bij het schimmelen heel erg lang blijft zien maar over heel veel jaar echt niet meer lijkt me..'
beetje waardeloos voorbeeld:
http://www.whitehorseproductions.com/im ... _song2.jpg

Annika ik kom gauw bij jou en je droombaby kijken <3

Wat vervelend van Fardani en zijn slokdarm, alles weer ok? Amir is leuk maar wat een boef :D je hebt wel een lieve papa zeg!

Nicky wat een goed nieuws zeg! Jullie zijn echt doorzetters samen +:)+

Goed bezig Miran, rijden in de regen :D

Veel oefenen Yildiz en dan komt het met de foto's wel goed!

Ik baal een klein beetje dat ik al heel lang geen foto's van Il heb gezien maar gelukkig ga ik er volgende week zelf heen <3
verder alles zn gangetje, ik rijd nog niet echt maar geniet gewoon van het hebben van mijn dames (let niet op de moeilijke blikken)

festival was leuk ja! even helemaal soort van niks :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:18

Lekker bezig Nicky! :)
Ik denk dat het ook wel een stukje rust geeft nu je weet wat er scheelt?
En je kan ook gericht iets gaan doen. :j
Dat bekkie van 'm. :=

Yil, ja, maakt toch niet uit, tweedehands is ook nieuw!
Tenminste, hier wel! :D
Goed hè, ik heb je geïnspireerd om in de regen te rijden! :))
Moet zeggen dat ik dat minder erg vind dan die hitte.
Haha, met die foto's, ik baal ook altijd zo, dat die ene dan nét niet goed is...terwijl je natuurlijk niet altijd alles gelijk goed kunt doen.
Met zulk weer is het ook lastig hoor, met het zonnetje gaat het veel makkelijker! :j
Ze is wel heel leuk hoor, echt zo'n meisje. :D

Kat, je dames zien er goed uit!
Gelukkig al snel weer naar je kleine man! :))

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:02

Sorry weer een lange tijd niets gepost!
Nu helaas geen hele bijleespost gezien m'n phone en bokt en bijleesposten niet samen gaan ofzo haha!toch een probeersel:

-Gave foto's met dibah! Ik vind het er super uit zien!
-Nicky wat fijn zulk nieuws! Hoop dat het ondanks alles helemaal goed komt met jullie en jullie eindelijk heerlijk samen kunnen genieten.

-Miranda, bikkel dat je bent!
-Ik hoop echt dat sjaak en Noor er ook bovenop komen!
- toffe poown heb je manon! En welkom bij het topic.
-annika late reactie gefeliciteerd met je zoontje! Balen dat het zo vervelende bevalling was maar fijn dat nu alles goed gaat!

Yildiz, het dekken ging in eerste instantie niet zoals gepland en verwacht maar uiteindelijk is het toch goed gegaan, maandag de 18 dagen scan dus we houden het nog even spannend!

Fijn die nieuwe trailer! En die zebra strepen zijn geweldig! Ben benieuwd of ze die zal houden. En natuurlijk weer genoten van de heerlijke foto's van je ritten!

Sorry als ik iemand vergeten ben :o

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 12:10

Even een ego post hoor.. heb maar een uur geslapen vanacht. Mijn hoofd maakte overuren. Het minipaardje wat ik had staat te koop en ik probeer haar terug te krijgen.. heb van mensen gehoord dat ze niet al te best in conditie is.. Dus was en ben er heel druk mee in mijn hoofd..

Yildiz fotoshoot was leuk! Fotograaf zei dat hij niet kon afzien dat het mijn eerste keer was. Hij wil nog een shoot doen met mij maar dan in een andere setting. Foto's heb ik op fb staan, weet niet of je ze kan zien? Kun je naar mijn pagina: manon spijkerboer.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 13:05

Lekker Katja, gewoon genieten en je hoofd leeg maken. Je dames zien er goed uit al trekken ze arrogante bekkies hihi!
Leuk vooruitzicht! Dan komen die foto's straks alsnog goed!

Spannend Esme! Zag het naderhand ook op FB, grappig dat ik t me net daarvoor afvroeg. Zal voor jullie duimen +:)+ , houd je ons op de hoogte?

Manon ik heb je n vriendschapsverzoek gedaan want zie niks op FB? Super zon reactie! Nu helemaal nieuwsgierig naar de pics! :))

Ga morgenochtend heul vroeg maar weer oefenen met pics, al vond ik deze, juist door de regen, wel cool!
Afbeelding

Thx, lief! :o
Ben ook heel trots op dat meidje, ze is echt zo goed gelukt! Heel benieuwd naar haar volle broer of zusje!

Morgen ook leuk uitje in t vooruitzicht! Ga hengsten kijken samen met Stijn. Wordt gezellig! Heel veel zin an! :):)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 13:08

Edit: Manon heb ze gezien!!! Ze zijn waanzinnig! :wow: Wat ben jij een mooie vrouw zeg!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 13:32

Ik moest een arrogante rijke vrouw voorstellen zeg maar haha. Dankjewel! Ja zeker leuke reactie, had ik niet verwacht!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:36

<3

Afbeelding

Afbeelding

Wat een naarling

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:53

Ja Yildiz, die spetters zijn heel mooi, met die Spetterpoowny in het midden! :D
Succes morgen en veel plezier!

Esmé, we duimen!

Ik wil ook foto's zien van Manon, waar zijn ze??
En weet je al wat van de mini?

Kat, hij lijkt wel wat schraal?
Komt vast omdat ie mega aan het groeien is! :))

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:24

Ja ik heb bericht gehad. Ik mag haar in de week van 24 augustus ophalen. Dan is haar veulen afgespeend. Vervoer wordt alleen lastig, ik heb geen auto met trekhaak en ook geen trailer, zij kan haar ook niet brengen... dus dat is nog even een obstakel in de weg.. ik hoop dat ik iemand kan vinden die met mij er heen wil en terug die auto en trailer heeft :) woon zelf in Zwolle en paardje staat zo'n 1,5 uur verderop.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:28

Is vast wel een oplossing voor het vervoer, fijn dat het gelukt is om haar terug te krijgen!
Heb je foto's gezien hoor, mooi zeg! :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:41

Ergens anders zeiden ze dat ook maar ik vind het eigenlijk onzin. Maar ik vind dat zo'n jong paard niet te dik mag zijn. Van de zijkant zie ik het sowieso niet en van voren vind ik het zelf ook meevallen.hij zit ook erg mooi in zijn vel.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:52

Zo, ik leef ook nog hoor! Heel druk, en heb eigenlijk niet zoveel bijzonders te melden :D

Joyce
De lange manen staan Asal goed!
We hebben nu ook drie gelijke namen in het topic. Assie (Asal), Asi (Asiyah) en Azi (Azibaijirah) :D

Yildiz
Fijn dat Yentl weer onder het zadel is! Helemaal klachtenvrij? :)
Mooie foto's van Nyhla, klein showdametje!
Er is inderdaad een nieuwe Jurassic Park film, Jurassic World. Heb hem ook al gezien, vond het een gave film! Ook gek op de JP films :D
En gefeliciteerd met de dracht van Jazzy!! Helaas van Yentl, maar volgend jaar een nieuwe poging? Wie was de aanstaande vader ook alweer?

Leonie
Welkom! Is je nieuwe aanwinst toevallig ZK Vahir? Knap kereltje!
Dit zijn mijn paarden, op mijn site staan nog meer foto's :) http://www.ymj-arabians.nl
Afbeelding
Yusraa, inmiddels 20jarige merrie.

Afbeelding
Haar dochter en tevens mijn eerste zelfgefokte veulen, YMJ Azibaijirah Bint Yusraa.

Afbeelding
Tameri Munir, hengst van inmiddels ruim een jaar. Vorig jaar als veulentje gekocht en ken hem ook vanaf dag 1 :D

Afbeelding

En wat doe ik zoal met mijn paarden... vooral opvoeden en veulen ABCtjes aanleren :D

Annika
Oei, wat een verhaal van de bevalling! Fijn dat het je weer wat opknapt! :D

Miranda
Mooie foto van Zosja tussen de blauwe bloemetjes! :D
https://farm1.staticflickr.com/332/1943 ... 0a6d_c.jpg
En wat fanatiek, jullie wandeling! Ik vind wandelen aan de hand eigenlijk net zo leuk als rijden. Heb hier ook een heel mooi, vast rondje van zo'n 8,5km. Heerlijk!
Ik hou er ook niet van om langs prikkeldraad te moeten rijden. Ze zullen maar net even schrikken en de verkeerde kant op hupsen.

Nicky
Wat een ellende allemaal, knap dat je nog zo positief erin staat! Hopelijk kan Dayem nog zo lang mogelijk pijnvrij door het leven :) En Quality Time is heeeel belangrijk, lekker genieten!

Manon
Heerlijk die zwemfoto's! Mooie merrie is het ook!!
Wat sneu van je mini! Volgens mij kan ik mij haar nog wel herinneren van foto's. Fijn dat je haar weer kan ophalen!

Katja
Helemaal uitgewaaid op het festival, is ook wel even lekker! Geen verplichtingen etc.
Dames zien er goed uit! En die kleintjes kunnen beter iets te schraal zijn, dan te vet!

Canisia
Ik had het een en ander meegekregen van Raff, dat is even schrikken!

Gelske
Wat een tegenslagen met Noor en Sjaak. :(:)
Wel prachtige foto's in de zee, wauw! Rijfoto's zien er ook goed uit!!

Eline
Wat een schattige foto van Mish! Glimoogjes :D

Roma
Ook wat tegenslagen las ik, hoe gaat het nu?
Leuke selfies! Munir is bang voor mijn telefoon, dus selfies en foto's zijn een beetje lastig _O-
En je mag alvast weer aftellen, ben benieuwd naar het veulen!

Ik ben zondag nog naar Ströhen geweest. In mijn eentje, met de TomTom, en direct goed gereden! Bijna 400 km totaal heen/terug. Was een leuk dagje paarden en dieren kijken. Prachtige locatie ook, de gehele entourage eromheen maakt het een mooie show! Als het kan, ga ik volgend jaar weer heen! Heb ook veel foto's gemaakt, maar die moet ik nog even uitzoeken. Ook nog een mooi showhalster gekocht. Had eigenlijk in de planning om eentje voor Munir te kopen, maar het is toch een volwassen maat geworden _O- Het is een Foxridge halster. Goud/cremekleurige versiering op mooi bruin leer.. blij mee!

http://www.ymj-arabians.nl/uploads/3/8/ ... 1_orig.jpg

Afbeelding

En nog wat kiekjes van de afgelopen weken:
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=56145615

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=564E03FC
Daarom heb ik bijna nooit volledige foto's van Munir, hij doet nooit normaal :=

Afbeelding
Munir past in een jaarling halster van Hamilton. Maar hij past zijn Shetland halster ook nog _O- Klein koppie.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 19:58

Hey Joyce! :wave:
Leuk wat van je te horen! Super gave pic van jou en de meisjes en mega handig zon klein koppie fits all hihi! Weer mooie halsters geshopt cool! Jij kon toch zelf ook hele mooie maken?
En ja, Tie loopt weer super zowel op harde als zachte maar ik houd me aan schema van DA en elke week 5 min uitbreiden, half jaar lang. Better safe then sorry!
Weitje wel wat groter gemaakt voor d'r nu.
En ja soms moeten dingen gewoon niet zo zijn, volgend jaar nieuwe poging, nieuwe hengst. Wel wat ideetjes maar nog niks definitiefs. Vandaar lekker hengsten kijken. Mochten jullie suggesties hebben? Geen justice, geen CA/scid dragers, hoogbenig, geen straight russian, Bey Shah/Bask, Ali Jamaal of Marwan al Shaqabloed ja graag!, budget ongeveer 3.000€ en verdorie iets wat kan lopen! Zoek een hengst die haar hoofd verbeterd, dus kort en dishy. Niet te kort in de rug. Karakter vind ik ook super belangrijk. Reacties/suggesties via PB mogen altijd! ;)

Katja hij ziet er goed uit! Jaarlingen zie ik ook liever wat schraal, Zahra is nog veel schraler nu maar glanst als een spiegeltje. Das t voornaamste!

Oh jee had er beetje overheen gelezen! Wat fijn dat je haar terug kunt halen. Rij soms ook wel eens voor anderen tegen 0,60 p/km maar naar Zwolle vanuit Brabant wordt dan toch n te dure grap denk ik. Wellicht op FB berichtje plaatsen? Zijn vast wel mensen te vinden?

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 20:29

Sterker nog; mijn paps wil niet eens meer op vakantie :D Als hij met mooi weer op stal aan het klussen kan heeft hij al vakantie zegt ie :')

Nicky, fijn dat de scans van Dayem zijn benen in ieder geval positief zijn! Nu lekker voorzichtig in beweging houden, dan komt het hopelijk weer helemaal goed met hem.

Miranda, ik betwijfel of Amir bang is, het halster doe ik ook altijd al met de gesp achter de oren vast. Ik heb meer het idee dat het grotendeels koppigheid is. Hij is laatst een keer weg geraced, toen ik het halster nog net niet vast had, en sindsdien krijg ik hem niet meer. Dus heb het idee dat hij nu gewoon even denkt/weet :') dat hij de slimmere/sterkere is.
En een normaal veulen zet je dan op stal en doe je in een hoek een halster om, maar Amir springt er dan dus uit |o Maar ach, komt allemaal vanzelf weer goed :D

Wat fanatiek, rijden in de regen! :D En dat prikkeldraad zouden ze idd af moeten schaffen, wij moeten ook altijd langs zo'n stuk, en laat dat nou ook net het stuk zijn waar ze dan het liefst stom gaan doen. Dat voelen ze ook gewoon aan volgens mij, want daar durf je ze meestal ook net iets minder aan te pakken.

Gelske, ik vind het er goed uitzien hoor! Je hebt haar lekker ontspannen aan het lopen!

Yildiz, Fardani is inmiddels weer helemaal oké, ik heb hem net voor het eerst weer gewoon brok gevoerd en ook dat ging goed. De laatste 2 weken weer even wat minder met hem gedaan en gisteren dacht ik de stoute schoenen eens aan te trekken en hem met zadel te longeren, aangezien aan de hand stappen en draven met zadel op helemaal super ging.. Helaas vond hij het aan de longeerlijn een heel ander verhaal.. Laten we maar zeggen dat ik dit zadel niet meer hoef te gebruiken (gelukkig gebruik ik voor dit soort dingen altijd een heel goedkoop zadeltje). Dus nu eerst maar weer even een stapje terug met hem, longeren met dekje+singel daarna ging wel gewoon super :)

De paarden staan hier in de zomer eigenlijk altijd 24/7 buiten, vanaf april tot eind september zo'n beetje. Maar als Mausi straks bijna moet bevallen gaat ze wel 's nachts op stal hoor. Het scheelt, de stallen staan dus niet tegen de buitenwand aan, omdat het daar eerst veel te laag was, dus de stallen zijn nog gewoon intact.
Dat is dus ook waarom we het dak omhoog aan het brengen zijn, er zit nu achter de stallen een 'gang' van zo'n 1,70m breed waarvan het laagste punt 1.70m was en waardoor het een totaal onbruikbare ruimte was. Nu wordt het laagste punt 2.20m, en gaan de stallen dus die 1,70m naar achter, tegen de buitenwand aan. Dan krijgen ze ook allemaal hun eigen deur naar buiten.

Mooie foto's van je meisje in de regen! In de regen foto's maken is altijd lastig, omdat de camera soms ook de regen gebruikt om op scherp te stellen, dus dan is het paard altijd wazig. Maar lekker door oefenen, dan komt het helemaal goed!

Lekker Katja, even helemaal niks! Dat moet af en toe gewoon ook even om lekker in je vel te blijven zitten :) Je dames zien er goed uit, lekker rond. Volgende week weer naar Ilya, leuk! :D Hij ziet er goed uit, wat schraal, maar dat hoort ook bij een jong paard.

Esmé, jammer dat het dekken niet helemaal zoals gepland ging, maar fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is. Ik voor je duimen tot maandag!

Manon, wat naar van je mini, fijn dat je haar terug kan halen! Ik hoop dat je vervoer kan regelen! Ik weet hoeveel kopzorgen dat kan geven, ik heb er helaas ook weleens één in slechte conditie op moeten halen..
Ben benieuwd naar je foto's!

Yildiz, waar gaan jullie hengsten kijken? Altijd leuk hengsten kijken, en super gezellig met Stijn :)

Joyce, wat een prachtig showhalster!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 20:39

Ja Foto,s in de regen maken je maakt het je wel heel moeilijk Yildiz. Maar ondanks toch wat mooie plaatsjes van je kleine meid. Leuk hengsten kijken dat vond ik ook altijd erg leuk heel soms spookt het nog wel eens door mijn hoofd voor Dibah als ik een leuke kerel voorbij zie komen maar de nadelen zijn toch groter :D . Voor nu weet ik niet of ik volgend jaar ga starten eerst maar eens kijken hoe het dan gaat met de ziekenboeg die verslinden heel veel energie op dit moment,

Mooi halster joyce en wat dapper helemaal alleen daar heen. Je wilt munir nog steeds niet echt delen he met ons ;) .

Leuk dat je haar terug kunt halen manon er zijn ook paarden Taxi,s mischien eentje die daar dan uit de buurt haar op kan halen en bij jouw kan brengen??

Je jochie weer Kat fijn dat je weer naar hem toe kan is ook niks he zo ver weg van huis. Je dames staan er lekker bij

Dat word duimen voor de 18de Scan phoe altijd zo spanend .

Weer lekker aan de slag met Dayem goed zo Nicky hij ziet er goed uit.

Gewoon op wedstrijd Miranda kom op zeg :P .

Vandaag is Sjaak verlost van zijn kwel ijzers heb hem lekker met Noor op stal gezet de bak was toch wat nat en nu kunnen ze lekker droog slapen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:02

Haha ja, echter was het als veulen heel moeilijk een passend halstertje voor hem te vinden! Alles was te groot _O- Ik maak zelf ook halsters inderdaad, maar het ontbreekt mij momenteel een beetje aan tijd. Wil het eigenlijk wel heel graag weer oppakken, want ik heb ideeën genoeg :D

Fijn dat ze in ieder geval weer goed loopt, is weer een stapje de goede kant op! En inderdaad, weer rustig opbouwen :D.

Azi voert via Hamdhani ook Ali Jamaal bloed <<)
http://www.allbreedpedigree.com/ba+hamdhani

Gelske; Haha, ik doe wel steeds pogingen om hem mooi op de foto te zetten, maar hij staat er gewoon te idioot op, dat het niet plaatsbaar is _O-

Afbeelding

Azi lijkt toch te gaan schimmelen, eindelijk een paar witte haartjes gevonden! :D Gaat wel even duren voordat ze wit is.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:02

Hopelijk knapt Sjaak nu op zonder ijzers!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:04

lekker klein koppie heeft Munir ook!

Roma je hebt zo'n mooi plekje voor je paarden en je vader is echt een held!

Manon succes met de overname van je mini! Fijn dat ze terug komt :j

Wat fijn voor Sjaak Gelske

Hier een paar seconden Ilya, geeft een beter beeld dat hij niet echt schraal is