[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:26

Aleeneh schreef:
Haha volgens mij kennen die mensen je ook helemaal niet hoor! Ik krijg ook telkens facebook uitnodigingen van allerlei arabierenfokkers en -eigenaren :') En dan denk ik van "wie is dat nou weer" en dan hebben we 30 gemeenschappelijke vrienden ofzo, allemaal arabierenmensen :P

Ik heb de laatste twee weken ofzo echt mega veel verzoeken op FB! Maar echt niet normaal: van 5 tot momenteel 10-15 verzoeken per dag!!! Hebben jullie dat ook? Het is echt opvallend

Tieneke

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:27

Ik heb dat sinds ik mijn paarden gekocht heb en dat bekend werd op de FB-pagina van Nadine Koo. Ineens hoppa, redelijk wat mensen uit de Arabische landen die me hebben toegevoegd en ik ken ze van haar nog pluim. Maar ja, als je de liefde voor de paarden kan delen, fijn toch :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:28

Nee, dat heb ik niet! Typisch :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:29

Ik heb trouwens ook maar even een verzoekje gedaan bij die FB-pagina, dus.... :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:30

Oh kijk, en met dat ik het hier zeg, is het al in orde :D Haha!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:33

Ja haha, Siel en Kat zijn dag en nacht online :')
Ik kan tegenwoordig ook mensen toevoegen via FB op mobiel, dus zit het nu ook in de pauzes op het werk te doen. Komen gemiddeld denk ik 5 mensen per dag erbij :') Ben blij dat ik het al een tijdje niet meer alleen doe :oo

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:34

Ben je toegelaten hihi?! :) Je hebt echt gave mannen Tieneke! Jammer dat ik je afgelopen weekend heb gemist...

Ja leuk veel vrienden, maar laat die liefdesbetuigingen maar achterwege, blegh.... :')

Sadira

Haha Siel ja was helemaal niet zo'n gek idee om Katja in te lijven volgens mij :P

Set_Elkol

haha ja Siel we krijgen echt veel meldingen!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:36

Kreeg pas wel verzoek van een kerel had ook Arabieren uit weet ik veel waar dacht hun engert verwijderen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:36

Yildiz, je hebt me niet gemist, je weet gewoon niet dat ik het was, haha, maar ik wist het weeeheeeel :+ :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:39

Ik voeg die lui die ik niet ken ook gewoon niet toe hoor :')

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:41

volg jullie wel zo nu en dan :o maar is op moment zo druk hier en me gezondheid zit ook niet helemaal mee . en vaak temoe om alles te lezen en reageren met senna gaat goed nog steeds drachtig laat jullie uiteraad wel weten als ze eindelijk bevallen is :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:42

Graag Kath :) Ben enorm benieuwd :D
Zag wel dat je een foto had geplaatst op KAV, mooie damesbillen :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:44

spannend Kat succes met je gezondheid

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:52

Ik dacht er net trouwens aan (en heb het gechecked voor de zekerheid) dat ik de initiatiefnemer was destijds voor dit AV-subforum. Wel grappig eigenlijk. Daarna een tijdje dit deel onder m'n hoede gehad als mod, waar is de tijd. Tijden veranderen toch wel en zeker HK-topics hebben op die jarenlange duur toch wel als eigenschap dat mensen komen en gaan. En waar mensen samenkomen, krijg je ook problemen :+ Ik persoonlijk til er ook niet zwaar aan dat mensen reageren hoe ze willen. Uiteindelijk kan het ook niet de bedoeling zijn dat je iets zegt om maar iets te zeggen. Het is natuurlijk niet leuk als je keer op keer (toevallig) genegeerd wordt, maar niemand doet dat doelbewust. Dat je er een naar gevoel van krijgt, lijkt me helemaal niet de bedoeling, maar dat bepaal je een beetje zelf denk ik, door hoe je er tegenover staat. Ik heb gisteren ook een link gepost naar mijn ITP-topic en er is bijna niemand van hier die er iets over gezegd heeft, ja jammer, maar whatever ;-) Volgende keer beter.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:56

Ik heb je ITP wel met veel plezier bekeken hoor, Tieneke!

Ik vind je twee mannetjes zo ontzettend leuk, vooral Fin spreekt me aan :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:57

Ja ik geen 15 maar zeker wel 5! Echt bizar maar hoe zie ik dat voor me? He, die heeft ook een AV. Maten! :')

Ja dat heb ik ook hoor Tieneke. Maar ik denk dat het er bij mij ook aan ligt dat ik niet altijd even actief ben. Sorry iedereen! Ik doe me best haha :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:01

Aleeneh schreef:
Ik heb je ITP wel met veel plezier bekeken hoor, Tieneke!

Ik vind je twee mannetjes zo ontzettend leuk, vooral Fin spreekt me aan :D

Aan hem heb ik in elk geval het meeste werk!

Adje is als Falco, ik denk dat ik daarom met hem meer connectie voel. Fin is enorm terughoudend, maar dat geeft dus wel een hele uitdaging. Ik merk wel dat ik mentaal een beetje uitgeput ben (drie ongevallen sinds augustus, Falco's dood na onze vakantie, nieuwe job, grote problemen met de auto...) en dat in combinatie met m'n fysieke niet-zo-beste-toestand maakt dat ik het niet altijd kan opbrengen. Gelukkig zijn ze nog lekker jong en heb ik op zich alle tijd van de wereld. Enerzijds helpen ze me er bovenop, maar ik heb anderzijds wel zo'n onrust op me hangen, zo van wat als ze ook plots er niet meer gaan zijn en zo... Ik wil weinig momenten missen, maar ik maak het mezelf soms onnodig druk.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:05

Naja, dat is dus een typisch voorbeeld van op mn mobiel bijlezen Tieneke, want ik heb het inderdaad wel gezien je topic, ook bekeken, maar ik vind op mijn mobiel reageren dus inderdaad irritant, zal zo je topic weer opzoeken, want ik had me inderdaad wel voorgenomen te reageren :+ :=

Kan me voorstellen dat je mentaal uitgeput bent, het is ook niet niks allemaal :\

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:08

:D Voel je vooral niet verplicht hoor :D

Weet je, mijn persoonlijkheid heeft toch een beetje een deuk gekregen. Vorig weekend bv was ik totaal niet spraakzaam en ga ik over in observeermodus :+ Te veel indrukken moeten verwerken denk ik, en allemaal lieve mensen om me heen die me willen opbeuren, maar er is precies een stukje "weg" vanbinnen. Dunno, klinkt misschien als vage emotionele oliebol haha :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:12

Tieneke heb hier niet gereageerd maar wel meteen daar! vind je beide hengsten erg gaaf :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:12

Je kan je niet 24/7 goed voelen Tieneke :) En dat hoeft ook niet.
Ik heb ook dagen dat ik totaal geen behoefte heb aan bokt hoor, dan lees ik wat, maar geen zin om te reageren :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:16

Nee, ik stel wel altijd veel eisen aan mezelf en dan denk ik dat anderen misschien een verkeerde indruk van me hebben :+
Het is ook niet echt een kwestie van dag tot dag, meer van weken/maanden. Ik had het al lastig, maar ik het gemis van Falco lijkt alleen erger te worden. Ik spreek er bijna niet meer over, want anderen hebben daar geen boodschap aan, maar het verdriet zit heel diep.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:22

Toch zou erover praten kunnen helpen Tien :) Dat andere niet altijd weten wat te antwoorden, betekend niet dat ze niet met jou meeleven. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel diep zit, maar het verdriet zal misschien niet minder worden, maar het word uiteindelijk echt makkelijker :)
Dikke knuf voor je meid! :(:)