Dankje Letizia! En bedankt voor je reactie Shanna, ik vind haar spikkels ook erg leuk en ze worden elk jaar meer! Ik ben erg benieuwd hoe ze er over een paar jaar uitziet
Barcelano
Geplaatst: 08-04-13 16:40
Mooie foto's...als ze straks helemaal lekker in de lijf zit kwa bespiering is het plaatje compleet
Ben blij dat het voorjaar eindelijk begint te komen...voel ik me meer mens
Strakies weer lekker naar de paardjes..zal eens kijken of ik een foto kan maken met Hengst aan zijde van de Merrie
ja echt super verbaasd, ze viel bijna van Reem af.
Barcelano
Geplaatst: 08-04-13 20:34
Mijn Arabjes hebben weer een heerlijke tijd los gestaan. Weer naast elkaar. Super genieten als je een hengst en Merrie samen lekker ziet staan. neus aan neus, geen poeha. Gewoon samen sociaal paarden contact Bijna gingen ze schofje krabben...maar toen zag Mirka gras
Vreetzak Mirka, hahaha! Eten is natuurlijk belangrijker dan mannen he! Hihi!
Vandaag weer te heerlijk getraind met Daya! Zijn rugspieren en bilspieren gaan zo goed sinds zijn nieuwe zadel! Hij is helemaal soepeltjes en blijtjes Hij wordt alleen soms een beetje pissig van moeilijke oefeningen Dan gaat ie bokken, hahaha. In zijn hele jonge carriere heeft hij dat nog nooit gedaan, dus elke x als hij dat doet, krijg ik helemaal de slappe lach. Tot ergernis van meneer Sheikh (zoals mijn vriend hem noemt), want hij wordt alleen maar bozer omdat ik hem dan uitlach.. Zo snel op zijn teentjes getrapt
Barcelano
Geplaatst: 08-04-13 20:44
Super dat het goed gaat en je nu zo snel verbetering ziet
Ze kan ook niet zonder Mo want zodra ik hem op stal zette, schreeuwde zij de boel bij elkaar
Mooi! Ik vind trouwens zo'n sportcoupe heel gaaf staan
Sieltjuh
Geplaatst: 08-04-13 23:15
Letizia schreef:
Ik vind trouwens zo'n sportcoupe heel gaaf staan
Je krijgt niet opeens rare ideeën hè?
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 09-04-13 05:32
Prachtige foto's van je mooie stippelmerrie Katja!
Letizia
Geplaatst: 09-04-13 08:45
Sieltjuh schreef:
Letizia schreef:
Ik vind trouwens zo'n sportcoupe heel gaaf staan
Je krijgt niet opeens rare ideeën hè?
Set_Elkol
Geplaatst: 09-04-13 10:37
haha, die sportcoupe is niet eens de bedoeling. Ik heb haar wel eens expres een gemillimeterde coupe gegeven vanwege onze urenlange buitenritten, maar dit was vanwege hele plukken eruit. Ze staat in een groot weiland met bomen dus ze kan doen wat ze wil en dat zag er zo lelijk uit met plukken eruit
Ik vind deze tussenfase maar matig, ze mogen wel weer lang worden
Lang:
Sportcoupe millimeter: (vind ik best gaaf maar dat moet je dan echt goed bijhouden)
En dankje, CSA Arabians
Annikab
Geplaatst: 09-04-13 10:51
Wat een mooie foto's komen er voorbij! Mooie vliegenschimmel (dan kan ik schimmels wel waarderen ) Ook mooie foto's van Djuun op het strand, wat gaaf dat jullie dat zo dichtbij hebben!
Jessica, wat fijn dat jullie nieuwe plekje zo goed bevalt. Waar staan jullie nu? Fijn dat je 2 paarden zo heerlijk naast elkaar kunnen staan en dat je hengst zo toch sociaal contact heeft!
Hier is het best druk, valt toch een beetje tegen, 2 paarden op verschillende locaties. Op sommige dagen haast ik me rot! Kan niet wachten tot ze over 2 maanden op dezelfde stal staan!
Dostawa gaat erg goed. Het is zo'n fijne merrie, ben erg blij met haar! Ze past erg goed in de groep waarmee ze buiten staat en iedereen die langskomt wordt standaard hinnikend begroet Verder is ze zo braaf dat ik zonder zorgen m'n vriend (die nog niet zo lang met paarden bekend is) ermee aan de gang laat gaan
Met Ely een kleine terugslag helaas... Ben er woensdag na een flinke rodeo hard afgeknald. Weer een flinke deuk in m'n vertrouwen Nu is het zaak om mezelf een flinke schop onder m'n kont te geven en de weg naar boven weer te vinden...