Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig valt de schade mee. Gaaf dat het DAWRA weekend zo geslaagd was!

.
Heel benieuwd, maar die fries kan niet hoor! Kunnen ze Jazzmeen niet charteren hihi?

.
. En dan ons wel mee laten geniet natuurlijk
.
.
De regen doet de natuur nu wel ff goed. Is jullie gras nog goed?
ik zie een heel knap chique schimpies meisje
wijs besluit van Tie! Hopen dat ze gauw er weer bovenop is, kan je wel mooi je puntjes halen in de endurance
housekeeping in een hotel, verdient prima dus helemaal blij!
!
Fijn dat ze weer een en al energie uitstraalt en de rest lekker aan het rennen krijgt. Al weer bijna 3, jee de tijd vliegt....
Wat n kracht en elegantie straalt die foto uit, echt heeel gaaf!
Ga idd maar eens hard aan de oefen, wil ook zulke pics maken hihi.
Aan de ene kant 'fijn' dat je nu weet wat de oorzaak is van al zijn vage klachten, maar dit is wel pittig vooral op zo'n jonge leeftijd. Ik hoop dat jullie een modus vinden dat jullie toch lekker aan de gang kunnen blijven!
weinig spannends te melden dus haha
Time will tell...
), naar m'n maat gereden (was ie ook nog nooit geweest), op de trailer gezadeld (ook nog nooit gedaan maar deze is pak breder dus hop handig), gelost, direct opgestapt en heerlijke rit gemaakt.
Ben ik weer, ik heb in tussentijd wel weer grotendeels mee gelezen, maar ik kan jullie echt niet altijd bij houden met reageren!
Ik hoop dat ze toch snel weer wat zullen verbeteren.
Aan de andere kant heb je nu in ieder geval een diagnose, en weet je waar je bij hem op zal moeten gaan letten. Ik hoop dat jullie alsnog een mooie toekomst gaan hebben samen!
Op het land lukt het niet, en afgelopen week stonden ze op stal, omdat Aziza nog een laatste keer gescand zou worden, dus toen dacht ik hem daar zijn halster om te doen. Maar nee, meneer zag dat niet zitten, dus hij sprong over de staldeur heen
Ach ja, komt vanzelf wel weer goed, ze hebben allemaal wel eens zo'n puber-periode, alleen Amir wat erger dan de rest

Zoals sommige van jullie wel weten hebben wij vorig jaar een stuk land + stal (schuur) gekocht, en mijn vader is de schuur stukje bij beetje aan het renoveren, helemaal in zijn eentje. Dit jaar was de lage zijkant aan de beurt, deze was 1.70m hoog, en moest omhoog gebracht worden naar 2.20m zodat er stallen onder kunnen komen.
Lekker ritje, zag de foto's op fb!