[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:51

set_elkol schreef:
mijn inbox geeft foutmeldingen, als ie het weer doet zal ik pb's beantwoorden.

Haha wordt je overspoeld :P

Illoon ik heb Umoyo in zijn huispakkie gezien....en ik vind het zelf een gave hengst :j
Zelfs niet in show conditie.
Kwa bewegen etc :j

En nu dank zij Mo en zijn paps toch een zwak gekregen voor deze lijn :D

Het is inderdaad mening en de een kijk anders naar fokken dan de ander.

Ik probeer het vaak ook zo genuanceerd mogelijk neer te zetten iets...maar soms best moeilijk :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:52

I love you!!!! Y;(
Niet weg gaan hoor! :oo

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:53

Voel je je alsjeblieft niet aangesproken als nieuwkomer, want zo heb ik het absoluut niet bedoeld :n
Ik vind de sfeer vanavond, nu het ter sprake is gekomen, ook gelijk weer een stuk beter :) Ik bedoel meer, net als Joyce, dat het allemaal zo serieus er aan toe gaat af en toe :+ En ik ben meer van de gekkigheid, zeker op een forum, dan moet het niet allemaal te serieus hoor (en natuurlijk mag het óók serieus, want kijk, net zo'n verhaal als Amy bijvoorbeeld, daar leef ik heus wel enorm met mee, echt waar) :)

En misschien komt het wel, omdat we met zoveel zijn tegenwoordig en zo ongelooflijk hard gaat, dat je niet alles meer goed kan bijhouden etc. Ik weet het niet :)

Nu verwacht ik echt niet dat iedereen uitgebreid gaat reageren op de laatste 10 pagina's en dat hoeft ook absoluut niet in mijn ogen. Maar ik word wel vaak door dezelfde personen genegeerd.
Dan ben ik heel makkelijk, dan ga ik ook niet meer op hun reageren, want zeg nou zelf, genegeerd worden is toch niet leuk? :+ Maar zoiets maakt het er niet gezelliger op zeg maar :)

Kan het ook moeilijk omschrijven hoor, maar het is meer een gevoel en als meerdere mensen dat hebben, vind ik wel dat we misschien moeten kijken of we er wat aan kunnen doen, gezien ik het echt jammer zou vinden als ze daardoor niet meer reageren :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:54

:(:) Lisa je moet gewoon blijven :D ik ben soms gewoon wat te eerlijk maar zo voelt het voor mij! Iedereen is en blijft welkom.
Veel mensen die hier op aan gesproken worden voelen zich meteen weggejaagd, maar het is toch gewoon een kans om erop te letten? :)* ik vind het gezellig hier met iedereen. Lekker ouwehoeren :j
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 22-06-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:54

Nee joh, het gaat mij niet om mensen persoonlijk of om die Umoyo opmerking, echt niet. Gewoon ff wat minder stellig, denk gewoon dat dat gezelliger is :D Allemaal lekker blijven!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:55

Ik bedoelde niemand specifiek toen ik zei dat er recent veel nieuwe leden bij zijn gekomen en dat de sfeer heeft veranderd. Ik denk dat je het alleen toch altijd blijft houden als er veel mensen in 1x bij een topic in komen dat de sfeer verandert, en dat is niet per se negatief, maar gewoon anders.

In dit geval was het een topic dat heel lang heel stabiel was qua mensen die meepostten en toen in een paar pagina's er een heel aantal vaste leden bij zijn gekomen. De meesten daarvan vind ik wel heel aardig, en mag ik oprecht! Heb ook een paar van jullie inmiddels in het echt gezien en vind ik gewoon heel lief.

Feit is wel dat inderdaad er minder over ditjes en datjes wordt gekletst en meer over fokkerij, hengsten, shows enzo. Dat mis ik wel een beetje :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:56

wow...ik moet gewoon vanaf pagina 1 beginnen met de updates...wordt een lange nacht :O

Nogmaals ik begrijp het, heb in een van de vele vorige topics veel mee getikt en daar was het ook meer praatje pot, alleen zodra het over fokken, show en sport gaat wordt ik wakker zeg maar ;) Wellicht in de toekomst een apart topic voor openen

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:58

Yildiz en woogy het is absoluut niet op jullie bedoelt maar zijn wel vaak een paar mensen die maar op mijn Posts reageren terwijl ik vaak savonds ga zitten om op iedereen te reageren maar geeft ook niet maar gad nu al 2 keer gepost zijn reactie en dan voel ik mij wel een beetje overlopen
Vind dat dingen ook bespreekbaar gemaakt moeten worden zonder dat mensen weggaan wand dat is absoluut niet mijn bedoeling

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:59

Rondom shows etc en dekkingen (even uit ervaring) wordt het gewoon best druk.
Ik bijv probeer dan zoveel mogelijk mee te lezen...

Na de show bijv even een dip kwa gezondheid.

Dus dacht ik lees wel even bij...haha maar we gaan zo hard dat ik wel een ellelange pagina kreeg op het geven van een reactie :o :+

Ik geniet zelf dagelijks van ieders verhalen.

En een pittige discussie over fokken etc vind ik ook niet erg....zoals gezegt ieder zijn eigen visie....
Hier wordt het teministe niet opgedrongen :P
En kwa afkraken vind ik het ook mee vallen :j

Soms raak je gewoon verhit :+

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:02

Vind dat altijd zo goed van jou Joyce, dat je op iedereen probeert te reageren! :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:04

Ilona doe jij toch ook
Ik verwacht dat ook niet hoor maar als het keer op keer gebeurt dan voel je je wel genegeerd

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:08

Je hebt helemaal gelijk Joyce :)
Ik zei laatst nog tegen Letiets (in het echie, want ik zie haar wel eens in het echie :') ), dat ik het altijd zo knap vind dat je op iedereen kan reageren en daar duidelijk uitgebreid de tijd voor neemt :j
Ilona trouwens ook :)

Zo goed doe ik dat ook niet hoor :o Zit heel vaak op mijn werk bij te lezen in de pauzes op mn telefoon, en dan heb ik 's avonds pas weer een laptop aan ofzo en dan vergeet ik wel eens op mensen te reageren :o

Ik vind fokken én shows trouwens ook enorm interessant hoor, dus dat hoeft voor mij niet persé in een ander topic :) Vind het interessant om verschillende meningen te lezen, maar heb er gewoon weinig verstand van, dus kan er niet bepaald over meepraten altijd :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:10

Ik vind alles leuk :D en idd respect voor sommige meelezers! Ik merk wel dat veel van de oude groep meelezers wat verdwijnen, Brenda, Miranda, Ellen, Baukje, Conny..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:10

Mijn pb-box is trouwens ook dood :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:11

set_elkol schreef:
Ik vind alles leuk :D en idd respect voor sommige meelezers! Ik merk wel dat veel van de oude groep meelezers wat verdwijnen, Brenda, Miranda, Ellen, Baukje, Conny..

Ja en Kathinka ook, zie daar ook weinig updates van op FB. Ben zo benieuwd naar haar Mo-veulen in de maak!!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:12

oh ja Kat ook, die merrie is nog steeds niet bevallen!

mijn inbox wil niks en ik heb er 3,,pff

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:13

Ja, stond ook al een bericht op FZ zag ik erover :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:13

Ik weet niet of ik beschouwd word als iemand die te weinig reageert op anderen. Ik probeer er wel op te letten, want ik weet dat het een issue is.
Mijn probleem is dat ik vooral mobiel bok, waardoor ik wel alles kan lezen, maar bij het posten niet makkelijk kan terug scrollen en zo, en ik vergeet heel snel wie wat ook alweer zei. Meestal pik ik er dan wat dingen uit om op te reageren.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:14

Jij bent populair Kat! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:15

ja hoe zou dat komen :+ ik reageerde hier weer lekker bot _O- ben een beetje de flapuit lomperik hier :Y)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:17

Tieneke, het gaat echt over zijn algemeenheid :) Vat het echt niet als iets persoonlijks op :) Ik vind het hartstikke leuk om over je mannen te lezen :)

Joh Kat, je brain-to-mouth-filter is soms beetje verstoord toch ~~}>

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:18

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen probleem als mensen niet met van die lange bijleesposts reageren hoor :) Kost een hoop tijd en ik verwacht helemaal niet dat iedereen die heeft. Heb ik zelf vaak ook niet, dus ik doe dat ook maar zelden.

Ik probeer altijd wel even op de meest recente en/of belangrijke berichten te reageren en daar dan ook iets nuttigs over te zeggen :)

Haha Katja word je in pb op het matje geroepen? :P

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:19

set_elkol schreef:
Klopt Siel zo voelt het wel he de laatste weken (maanden?)

Siel en ik moeten niet alleen dagelijks mensen accepteren op fb,we krijgen ook de meest onbekende vriendschapsverzoekjes _O-

Jes ik wil wel bakken voor 2 hoor :D

Haha ik ook! Vandaag nog en geen idee wie het is. Heeft wel arabieren en fokt ze ook geloof ik.. vraag me af hoe die mij kennen :+

Jammer joyce, maar ik snap het wel. Zodra het over show of fokken gaat weet ik ook niet meer hoe daar over mee te praten. Maar ik doe me best on dan na 3 dagen bij te lezen :')

Is ook lastig want ik ben soms ook een week weg maar dan hou ik het niet meer bij en over show en fokken kan ik inderdaad minder mee kletsen. Ik vins de alledaagse dingen ook het leukst!

Gefeliciteerd met shief nog! Wat is ze toch knap!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:21

Haha volgens mij kennen die mensen je ook helemaal niet hoor! Ik krijg ook telkens facebook uitnodigingen van allerlei arabierenfokkers en -eigenaren :') En dan denk ik van "wie is dat nou weer" en dan hebben we 30 gemeenschappelijke vrienden ofzo, allemaal arabierenmensen :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:24

geen idee, ik wil de pb's best lezen maar bokt houd me voor de gek :D