Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:09

oh haha nu zie ik het, :o ik dacht al dat ik iets gemist had...begon al helemaal aan mezelf te twijfelen...korte termijn geheugenverlies?? Gelukkig heb er weleens last van, maar dit keer dus niet. pfffff. _/-\o_ Oke mijn ogen gaan achteruit....

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:25

_O- _O- _O-

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:56

Goed van Cyann!!!!
Hahahaha en dan dat kleine zinnetje onder aan je topic Nancy......: Tja en dan ik...ja ik deed ook nog mee...had er weinig zin in, medelijden met June, die had net reining gelopen en daarbij deden de NRHA kanonen mee bij de L2 Senior, dus kansloos op plaatsing whaha.

Hahahaha! Ja je focus is er af zo he, met zo een talentvolle dochter!!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:00

gaat ie weer..... _O- _O- _O-

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:05

Dikke proficiat aan alle dawra leden op het nk! Dikke proficiat NADA en Jessica, wat gaat het super met jullie beide! Mooi combi ook met je hele uitset!!

Dikke proficiat aan Cyann, die gaat er echt voor, die streeft iedreen nog voorbij op haar jonge jaren!!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:06

Thanks glenn!
Ja nada is niet makkelijk, maar ow wat probeerd ze haar best te doen voor mij door haar angsten heen haha. We hebben stiekem al veel overwonnen zo en dat met haar pas bijna 2 jaar onder het zadel. Ben zo blij me haar! We hebben nog een hele toekomst voor ons. :D

Hier nog een duidelijkere foto van ons in uit outfit haha
Afbeelding
Krijg nieuwe chaps, die wil ik tijdens de sale kopen bij adje en wil ook een nieuwe hoed. :+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:59

Super dat het zo goed gaat, geniet er maar van. En leuk nieuwe chaps en hoed, andere kleur? of vorm?
is mooie set staat Nada stoer
mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 10:51

Ik vind je nu al mooi Jes! Enneh, wat doe je met je oude chaps? En wat voor maat...? O:)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 11:17

claudiaM33 schreef:
Hahahaha! Ja je focus is er af zo he, met zo een talentvolle dochter!!

PRECIES! Aan de kant genieten van onze toppertjes is veeeeeeeeel leuker!!! _/-\o_ Echt NIET vervelend! :D

Vroeger naar Giomani (Puts) kijken toen ze klein was, was al zoooo gaaf, maar dit is nog veel en veel leuker <3 :P :j Laat mij maar lekker aan de kant gezet worden I love it :+ :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:38

Glenn, ik wil graag een hoed die me echt goed past!
Aangezien ik nogal een klein koppie heb is het nogal moeilijk een fijne hoed te vinden. Heb nu een kids maat. pfff haha
Aangezien we nu toch wat meer wedstrijdjes gaan rijden,wil ik graag een mooie, van goede kwaliteit en goed zittende hoed. ;)

Er schijnen chaps te bestaan die wat soepeler zijn. Dus daar wil ik dan ook voor gaan. Schijnen wel aan de dure kant te zijn, maar ja als ze dan eenmaal fijn zitten, kun je er natuurlijk ook jaren mee doen! Chaps wil ik wel zeker zwarte hebben.

Marije, Bedankt. :o
Chaps gaan dan wel de verkoop in ja hahaha en ik geloof dat het maat L was.
Aangezien mijn benen echt wel dikker zijn als die van jou, zullen ze je wss wel niet passen...... :roll:

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:49

Waah de zussen hebben ook koetjes gevangen!!! Doe hier ook eens foto's??!!!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:03

Haha jaaa koetjes vangen was geweldig!! _/-\o_ Een vriendin uit Zwitserland is deze week in Nederland en wilde dol graag dagje mee én zij is fotograaf! :D Happy we! *\o/* Hier een kleine foto spam dan maar, de rest staat op facebook :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar waaaauw nancy, wat heeft Cyan het goed gedaan!!! Echt suuuper resultaten!! En jes, lekker zoveel mogelijk op pad met je meissie! Ookal zijn het baby stapjes, ook tante miep wordt ooit bomb proef! :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:14

Soow zie Nadesh gaan! :D Wiiiieeeeeeee!!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 17:03

Gave pics dames!!!!! *\o/* Lol spat er weer vanaf!
Wij zijn de 28ste weer aan de beurt, heb er zoooooo veel zin in!

Afgelopen zaterdag ook weer gestart met de Parellilessen bij mijn trainster met Nour. En boy oh boy daar valt nog heel veel te halen! Daar zijn we dus wel weer zoet mee.
Verder me ingeschreven voor een clinic rechtrichten in december. Is in Dongen, misschien nog meer liefhebbers, kunnen we gezellig samen gaan?! :D

Oh en er kan weer gestemd worden voor de DAWRA kalender he! Wat een prachtige pics zijn er weer ingestuurd! <3

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:44

Waar staan de fotos van de kalender? :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 19:53

Op het arabforum

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:16

Ik heb mijn stemmen net door gegeven! :D

Clinic rechtrichten. Heb je daar meer informatie over yil?

Canisia, jullie waren echte cojbojs haha! Toppers.
En erg leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is bevallen. Ik mag met nada ook weer de 28e.
Heb er ook weer erg veel zin in!

Ik heb vandaag het filmpje van het NK reining gekregen. Erg leuk om terug te zien!
Kan ik meteen zien waar ik aan moet werken. Waar ik me het meest aan stoorde waren de stops, er moeten echt plates onder :P
Maar zoals canisia al zei, stapje voor stapje...... ;)
Verder kan ik echt zien dat ze moe was. Ze was niet meer zo heel super voor het been, maar heee wat zeur ik! haha ik ben nog steeds heeeeeeeel trots! :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:49

Ben je nou nog steeds aan het zweven Jes? :P

Geintje hoor, geniet ervan, dit is pas het begin van een veelbelovend duo als ik het zo lees allemaal!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 21:42

Jes je hebt n PB!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:46

YildizArabs schreef:
Op het arabforum

whoehoe nou ik heb gestemd hoor. Leuke variatie foto's!! Van alles wat...

Ten eerste UITERAARD op elke foto met kerel :~ :D, zodat de hunks er allemaal tussen zitten :j zoals foto 5, 10 en 43 :P <3 8-)

Vervolgens de nodige met een sport uitstraling cq discipline, zoals foto 1, 3, 33 (in dawra kleuren) en 59 *\o/*

En tot slot nog mooie sfeer foto's, zoals 16, 66 (met dawra embleems!) , 38, 51, 69 :):)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:17

BTW wat is onze hengst Peppy toch een dondersteen eerste klas. Paarden hadden het koud, dus wij vandaag in de zeikregen naar de wei met kruiwagen gevuld met waterdichte winterdekens. Leen in knal oranje jas en in in knal geel. Peppy moet daar niets van hebben, mensen in rare jassen blijft ie bij vandaan :wow: :roll: ....Dus wij eerst een deken om Scarlet doen, zodat peps aan onze outfit kon wennen. En in de tussentijd die dondersteen in de gaten houden en ja hoor HAP deken uit de kruiwagen en een lol dat meneer ermee had...stoeien met dat ding....hoppa in de modder en trap trap met die voorbenen en hap hap -:(- ....Gelukkig kon ik de deken nog net op tijd redden voordat ie vermoord werd....lollige DONDERSTEEN!!! _-:(

Je blijft lachen met dat beest....
Van de week ook weer....hij stond samen met scar achter 1 schrikdraadje en meestal is dat geen succes...idd ging paar dagen goed, ze waren ontsnapt dus Leen zet ze weer achter die ene draad, dan kan je wachten dat ie er weer uit komt, maar zoooooo snel?? Hij doet de heining dicht, knippert met zijn ogen en hoppa een snoekduik en meneer was er weer uit. LOL OMG }:) := Toch best knap als 150 cm stokmaat onder een draadje door duikt van hoogte 90 cm >;) :roll: ....whahaha Nu staat die clown dus maar weer achter 2 draadjes...Oelewapper. _O- 30 cm van de grond af is echt te laag voor onze limbo danser.... :') Gelukkig is de erfgrens van ons perceel omheint met schaaldelen van een hoogte van ca. 1.20....dat houdt hem wel tegen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:03

Rije schreef:
Ben je nou nog steeds aan het zweven Jes? :P

Geintje hoor, geniet ervan, dit is pas het begin van een veelbelovend duo als ik het zo lees allemaal!!

haha nee hoor marije, dat is nu wel weer over. Maar blijf wel heel trots op mijn arabierenkind ;)

Yil, bedankt!

Ow die Peppy is een echte draak hahaha
Maar je kan er zo smakelijk om lachen! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:33

Nancy doe jij met june niet mee in belgie bij lyda stables?? (die locatie waar je vorige keer van sprak) destelbergen is volgend weekend futurity! ze hebben daar sinds kort echt zo een heuse reiningbak zoals in de us!! (ken de eigenaar) en dacht volgende week zondag eens te gaan kijken! om de reiningkanonen te bekijken maar zou leuk zijn ook een reiningarabkanon (a la june )te zien ;-)!!
http://belgiumfuturity.com/

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:55

Hoi Glenn,
Nee daar doe ik niet mee, Wanroij is voor ons net zo makkelijk aan te rijden. Maar ken wel vele die er naartoe gaan. Misschien komen we ook wel kijken, er zijn behoorlijk veel inschrijvingen las ik op http://www.westerntoday.nl . Wel gaaf dan die nieuwe bak, wist ik niet....das dan wel weer interessant.....toch die lokatie nog maar eens overwegen misschien ...

Net ff de paid warm up bekeken....de kanonnen zijn weer aanwezig zie ik. De EK champs en reserve champs vandaag in Italie en volgende week daar. hmmm ff met hubbie babbelen, best een leuk uitje voor de zondag :D :j

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:10

@Glenn,
Die nieuwe bak, is dat niet die buiten bak met die overkapping die jij bedoelt? Die doet idd americaans aan, maar brrrrr in de winter.
Het nadeel van Destelbergen vind ik dan ook dat je vanuit een binnenbak naar buiten moet om daar de wedstrijd te rijden.
Of hebben ze inmiddels nog een bak?