ik dacht al dat ik iets gemist had...begon al helemaal aan mezelf te twijfelen...korte termijn geheugenverlies?? Gelukkig heb er weleens last van, maar dit keer dus niet. pfffff.
Oke mijn ogen gaan achteruit.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

claudiaM33 schreef:Hahahaha! Ja je focus is er af zo he, met zo een talentvolle dochter!!
Echt NIET vervelend!
Laat mij maar lekker aan de kant gezet worden I love it

Een vriendin uit Zwitserland is deze week in Nederland en wilde dol graag dagje mee én zij is fotograaf!
Happy we!
Hier een kleine foto spam dan maar, de rest staat op facebook

Wiiiieeeeeeee!!!
Lol spat er weer vanaf!

YildizArabs schreef:Op het arabforum
, zodat de hunks er allemaal tussen zitten
zoals foto 5, 10 en 43
....Dus wij eerst een deken om Scarlet doen, zodat peps aan onze outfit kon wennen. En in de tussentijd die dondersteen in de gaten houden en ja hoor HAP deken uit de kruiwagen en een lol dat meneer ermee had...stoeien met dat ding....hoppa in de modder en trap trap met die voorbenen en hap hap
....Gelukkig kon ik de deken nog net op tijd redden voordat ie vermoord werd....lollige DONDERSTEEN!!!
Toch best knap als 150 cm stokmaat onder een draadje door duikt van hoogte 90 cm
....whahaha Nu staat die clown dus maar weer achter 2 draadjes...Oelewapper.
30 cm van de grond af is echt te laag voor onze limbo danser....
Gelukkig is de erfgrens van ons perceel omheint met schaaldelen van een hoogte van ca. 1.20....dat houdt hem wel tegen. Rije schreef:Ben je nou nog steeds aan het zweven Jes?![]()
Geintje hoor, geniet ervan, dit is pas het begin van een veelbelovend duo als ik het zo lees allemaal!!

!!