Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ben ook heel blij dat ze zon fijn thuis gaat krijgen. Maar voorlopig blijft ze nog lekker bij ons. Volgende week scan en Fingers crossed voor een volle zus van Nyhla!

van mij die kun je wel gebruiken nu.
moest vanmiddag nog aan jullie denken, bah

ik volg dat topic van Kehdra, dat vertelde ze.
, maar tentamens, nieuwe huisje en even ellende met Raff.. had er niet de puf voor. Wel trouw mee gelezen hoor!
Hopelijk knap jij ook snel op! Ook paardjes gaan helemaal goed en worden top verzorgd, fijn hoor! Scheelt je in elk geval kopzorgen.
Die houden we erin hahaha. Wat een waaanzinnig tof showhalster heb je voor Nour! Dat worden chique foto's!!
(sollyyy
) super goed bezig!!
En wat een bikkel is Dayem zeg, hij doet nog zo goed overal zijn best voor. Gelukkig heb je nog even fijn kunnen genieten van het zwemmen.
Zwelling nam na een week geleidelijk iets af, maar was zeker nog niet helemaal weg toen we voor de 2e keer richting kliniek gingen.
Het overgebleven restje zwelling zou wellicht kunnen blijven, de peesschede zal altijd ietsiepietsie stugger zijn, maar voor geen verdere nadelen zorgen. Alle pezen waren tiptop in orden en hij liep helemaal rad*\o/* Groen licht om alles weer te mogen doen. Totaal niet verwacht en besefte het echt pas paar dagen later.
__Nicky schreef:Voor wie het interessant vindt..... De reacties zijn rood omcirkelt. De nauwe wervels spreken voor zich![]()
[ [url=m/ci8Pzh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Rbl1y.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Wat verkleurt je dametje al zeg had ik niet verwacht zo met dat donkere velletje lekker koppie heeft ze.