Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer dat het uiteindelijk niet in de punten beloond werd. Volgens mij is Asal zo'n gave verschijning in de ring

Want als ik een heerlijke buitenrit heb gemaakt, telt dat niet als volwaardig AV-liefhebber ofzo
We moeten dagelijks meerdere leden toevoegen en zijn hard op weg naar de 500 leden. (Kat en ik hadden het er al over gehad om daar wat mee te doen, maar we weten niet precies wat.)
Het gaat om het gehele plaatje. En ja, het blijft een jury-sport, maar ik zou ook niet graag in de schoenen willen staan van juryleden.

set_elkol schreef:Klopt Siel zo voelt het wel he de laatste weken (maanden?)
Siel en ik moeten niet alleen dagelijks mensen accepteren op fb,we krijgen ook de meest onbekende vriendschapsverzoekjes
Jes ik wil wel bakken voor 2 hoor
) en een beetje het topic binnen komen vallen maar ik doel zelf op niemand persoonlijk hoor. Iedereen is welkom, toevallig gaat het de laatste tijd veel over fokken en shows hier. Voorheen was het een heel hecht groepje die over ditjes en datjes kletste. Ik verzaak ook wel eens om op mensen te reageren
Haha, prachtig die versiering!
Maar wat goed dat ze daarna zo braaf was!
Maar begrijp wel wat je bedoelt... Ik reageer vaak met "leuk" of "fijn" merk ik maar dat is echt omdat ik dan gewoon ff geen ander woord weet te typen
en ik vind het oprecht leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen met jullie paarden. Maakt dit topic ook gezellig en wat intiemer! Hoe moet ik het zeggen? Sommige dingen kunnen misschien anders gezegd worden... Misschien wordt het niet zo bedoeld maar zoals gisteren of eergisteren over dekken met Umoyo "omdat ie een leuk kleurtje heeft" vind ik niet zo leuk om te horen. Ik (wij) zijn oprecht trots op Moyo en hebben daar oprecht goed over nagedacht (schreef ik ook maar daar werd niet op gereageerd) dat je het geen mooie hengst vindt is natuurlijk prima, iedereen heeft recht op zijn mening maar dat kan ook anders gebracht worden... (denk ik dan) Soms gewoon ff wat minder kribbig, vind ik veel gezelliger!
Nobody loves me!
) ga ik het van mijn kant uit luchtig houden