En Barcelano heeft ook erg mooi beeld van de standen op die foto

Ben ook heel benieuwd wanneer komt de hoefsmid weer ben dan benieud hoe het er dan uitzieten wat die gedaan heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Mijn bokken hebben wel bokkepootjes aan alle vier!
MirandaFuego schreef:Staat dat paardje op de wei?
Want in deze tijd met de vorst en zon in het fructaan megahoog!
Dus als ie daar gevoelig voor is..
MirandaFuego schreef:Nou er zijn er wel die een béétje doorslaan idd..ik noem geen namen..![]()
Ik had er een stuk of 4 en dat was toch wel prettig had je altijd wat schoon liggen, hij droeg toen ook rondom bandages.
Toen trainde ik ook heel fanatiek, dus had vaak een bezweet paard.
En ik hou heel erg van kleurtjes, mijn huis is ook alle kleuren van de regenboog..![]()
Nu met Fuego heb ik er twee maar hij draagt bijna altijd de zwarte en hij draagt nooit bandages.
Ik kom ook zeer weinig bij de ruitersportzaak, scheelt wel een hoop geld!
Letizia schreef:Hier helaas geen zonmaar ook geen (nacht)vorst. Maar het is idd wel een beetje angst die er is...
Ik las idd dat je voorzichtig moet doen met fructaan, maar dat het wel minder schadelijk is dat glucose.
Bren79 schreef:Ik heb dat niet gelezen hoor Miranda dus word echt verrast
joysjuh1987 schreef:mooi??? dood eng. Ik zat een keer op de wc, toen kwam er een spin en ik kon dus niet zo gauw wegkomen toen gingen zijn voorpoten omhoog doodeng en ben x gebeten door een spin dus ik zeg, je mag ze van mij hebben
Letizia schreef:Ik heb geen idee wanneer de smid komt, maar als het zo ver is, kijk ik of wederom een foto kan regelen
Ik heb nog eens gekeken naar bokvoetjes, maar staat hij daar niet veels te laag voor op zijn verzenen? En wat is zo vlug vond op het internet, komt een bokvoetje voor aan het voorbeen, of, laat ik het zo zeggen: ik kon geen bokvoetjes aan het achterbeen vinden.
Sprak de eigenaar nog vandaag en zijn kreupelheid/onregelmatigheid verspringt steeds van been. De osteo is er gisteren bij geweest en vond hem ook erg hard in zijn spieren, alsof hij flink getraind wordt, maar hij staat al weken te niksen. Dus de mogelijkheid dat zijn problemen uit zijn spieren komt (en dan hij toevallig ook gewoon een gek voetje heeft) lijkt mogelijk. Paard kreeg al praktisch geen krachtvoer, maar nu helemaal niks, behalve een klein beetje zemelen met msm en ik meende luzerne.
Het woord PSSM is ook al gevallen als aandoening...
Bedankt trouwens voor het meedenken allen!
MirandaFuego schreef:Toen ik net op het av forum wat zocht zag ik dit van laaaang gelee!![]()
http://arabischevolbloeden.nl/forum/vie ... 24&t=10296
Bonjoy schreef:Je mag je wel eens scheren!
Bren79 schreef:Dat is zeker alweer een poos geleden hahaha enne ik roei nog steeds niet hoor![]()
Helaas zijn de rugklachten inmiddels ook bekend en gaan dus ook niet meer weg