Thanks meiden ik heb er inmiddels 2 liggen: een semi-quarter squared skirt en een full-quarter round skirt. Zaterdag komt iemand om te passe
raven
Geplaatst: 26-08-13 11:11
@Jolindaa Vriendin van mij heeft ook nog een hele mooie en woont niet zo ver weg mocht je intresse hebben. Is een garland met Gel zitting zgan past niet op haar paard, is een kort zadel. T is jammer dat het nog lang duurt voordat ik hem dan zou kunnen gebruiken. Weet niet wat je uitwilt geven.
Heb net de stoute schoenen aangetrokken om me in te schrijven voor zadelrubriek op de Nationale in Raalte.......oooowww vind t nu al super eng maar wil zooo graag met mijn cluppie DAWRA ook eens parmantig in de rondte rijden op show!
Wij zijn er ook in Raalte met 3 toppers van stal. Daantje moet helaas thuisblijven, maar ik verheug me nu al op een dagje Arabjes! Vooral veel plezier Claudia, het is altijd een plezier om naar jullie te kijken
Sowieso leuk weekendje op komst trouwens: zaterdag horse event en zondag raalte, jeuj
claudiaM33
Geplaatst: 31-08-13 10:42
Druk weekend Marije!!!
Thanks Yildiz......jaaaa liters bach gaan er doorheen!!! (kan dat niet in een likeurtje geleverd worden?Bach likeur.. )
Wordt heel leuk in Raalte volgens mij..100 paarden! Ouderwerts gezellige drukke show!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-13 20:14
Zo... 100 horsies, klinkt goed! Tof! Ga er helaas niet bij zijn, te ver en ik ben al zo veel van huis. Morgen dan weer wel naar t NK! Zon zin in! Behalve Nance en Jes nog meer hier die er zijn?
Bimmetje
Geplaatst: 01-09-13 19:59
Ik heb een top dag gehad!! Wow, wat ben ik trots! Hoe zenuwachtig en gestresst nada ook was, hoe ze zo haar best deed voor mij in de show ring!! Echt top! Alle onderdelen waren dubble judged, dus 2 uitslagen. Tijdens de pleasure waren we 1x geplaatst en werden we 5e. Horsemanship zijn we 2x geplaatst met 2x een 6e plaats. en als kers op de taart..... Reining amateur/open, zijn we 2x geplaatst op een 1e plek! Met 2 mooie scores van 66 en 65 punten. Hier werden we dan ook Dutch Champion DAWRA 2013!!
ooooh wat ben ik toch trots op me meisje. Ik zit op roze wolkje en blijf daar nog even lekker zitten!
en even een fotootje van mn moeder
Verder was het een super leuke dag, leuke nieuwe mensen leren kennen ook!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-13 20:23
Goed gedaan Jes! Top om jullie zo te zien genieten! Was idd leuke dag en weer zo voorbij, weer te weinig bij gepraat maar ach... We komen elkaar strakjes toch weer tegen! Als ik iedereen dan weer zie rijden begint t wel te kriebelen hoor haha! Hopelijk volgend jaar of t jaar erop toch weer van de partij. Yanour heeft vanochtend weer volop lopen fencen (leipo) haha!
Jes ik heb nog een klein stukje van je reining opgenomen (toen was de camerarol vol van m'n phone), zal ik m op YouTube slingeren met een verborgen code?
Bimmetje
Geplaatst: 01-09-13 20:31
ik vind het prima!! Leuk! Ik heb vandaag idd echt heel erg genoten. Zo fijn!
Waauw jes super!! Waren er uiteindelijk toch nog wel meer deelnemers bijgekomen bij de reining? Vond het super jammer dat wij zondag niet konden komen kijken, zijn zaterdag avond wel even langs geweest. Zag eruit als een gezellige lokatie!
Wie doen er trouwens allemaal mee met de Fallshow? Ik ben van de partij met Deshie! Helaas wel zonder zussie en zonder doggie Die zijn met paps en mams op vakantie.
Ik ga proberen of ik kan komen mits ik vervoer heb, anders denk ik dat ik wel ff kom kijken
Bimmetje
Geplaatst: 02-09-13 19:56
Canisia, er staat niet voor niets een bij in het verslag hihi Wel jammer idd dat jullie niet konden afgelopen zondag. Maar ik ben zo ontzettend blij met mijn score in de reining en dan te bedenken dat dit pas onze 2e officiele wedstrijd was. haha zooooooo trots ben ikke!! en met wat we hebben gewonnen in de HMS en in de pleasure, HMS en Pleasure was zelfs pas onze 1e keer officieel!!
Inderdaad heerlijk blijven door zweven daarboven!! Echt super gedaan hoor!
claudiaM33
Geplaatst: 04-09-13 08:46
Goed hoor!!!! Mooi resultaten weer!!! Kon dr helaas niet bij zijn omdat dat ik zo nu en dan ook nog even de moeder moet uithangen maar hoop jullie allemaal op de fall show weer te zien!!!
CounTree
Geplaatst: 04-09-13 14:33
Zo eindelijk ff de tijd om hier iets te plaatsen. Ook wij zitten hier nog op een roze wolk. Wat enorm veel complimenten hebben we dagelijks in ontvangst mogen nemen. Over de geweldig mooie en leuke combinatie, "wat een plaatje, wat zien ze er geweldig uit" June die geadoreerd werd door haar schoonheid en maar wat graag werd geknuffeld. Ze genoten zichtbaar beide en als ze niet geplaatst werd, kon het de pret niet drukken. Als een vis in het water voelde Cyann zich thuis op het NK. Sochtend vroeg op en laat naar bed, 3 dagen lang, maar geen moment shagrijnig en June ook niet.
Deze resultaten hadden wij niet verwacht van de jongste ruiter die meedeed!!! De uitslagen: WRAN Rookie L2 Hier werd telkens een opgetelde plaatsing omgeroepen van beide judges, dus de score sheets bekeken voor de plaatsingen per judge. Showmanship at Halter, 2x 2e plaats en Zilver (4 starts) Trail, 3e en 4e plaats en Brons (8 starts) Horsemanship, 7e en 8e (13 starts) Reining, 2x 7e (9 starts) score 119.5 Helaas 2x gestopt op de marker en dat leverde totaal 4 extra penalties op.
NRHA Youth 13 and under Reining, dq uit reflex op 2 handen gepakt (1 starts). De enige keer dat ze echt baalde en zich liever even wegcijferde van het NK terrein.
FNW Young Riders (tot 19 jr) Hier kregen we wel de plaatsingen te horen per judge, dus ook dubbele linten. Bizar moeilijke patterns allemaal!! Schrok me rot toen ik deze zag..oeps duidelijk boven haar kunnen en dat tegen jeugd die grotendeels al meermaals NK is gestart. Toch laten starten want elke ervaring is er een. Showmanship at Halter, 2 x 2e plaats en zilver (5 starts) Scheelde echt weinig met nr. 1. Trail, DQ June weigerde 3x het hek waardoor Cyann los moest laten, toen uiteindelijk hek naar zich toe gehaald (niet gepusht) en dat lukte. 1 combinatie werd geplaats vd 4. Horsemanship, 2x 2e plaats en zilver (3 starts) Ze stond als eerste met de proef maar miste het met railwork (niet genoeg los). Zo knap hoe ze deze proef deed! Als enige liet ze de gevraagde vliegende wissel zien vanuit de contra, de rest deed drafpassen of kreeg paard niet in contra. Reining, netjes gereden maar niet bij de eerste 5. score 114. Tja...er deden genoeg reining kanonnen mee waaronder ook Giomani.
Reserve Champion Youth bij 1 jury.
Tja en dan ik...ja ik deed ook nog mee...had er weinig zin in, medelijden met June, die had net reining gelopen en daarbij deden de NRHA kanonen mee bij de L2 Senior, dus kansloos op plaatsing whaha. Score 129.5 met iig 2 mooie wissels. Stops en spins lieten te wensen over.
CounTree
Geplaatst: 04-09-13 14:44
Jessica, was een hele mooie Run van de reining!! De rest heb ik helaas niet gezien, omdat Cyann telkens tussen door moest starten en ik dus in de voorring gewenst was. En die pleasure 1e!!! Das ff kick!! whaha schrijf jij je nog eens ff bij . Moet je vaker doen. Scores, plaatsingen en aantal gestartte combinaties, welke wedstrijd (WRAN DAWRA DRHA NK) etc wel bijhouden voor je paard hoor. Je weet nooit waar het nog voor kan dienen i.v.m. ROM, Prestatie Predikaat etc.
Van Harte Gefeliciteerd met dit geweldige DAWRA debuut!!