. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
(zijn allemaal cob-maten, dus dat moet wel passen) Wie weet kan ik er nog geld uit slaan.

. Maar de laatste 4 wel. Die geel gevlochten, rode, zwarte en die met bloemetjes
. Die zijn wel heel erg sterk. De gebloemde vind ik nu nog het mooiste. Heel sterk en ook mooi afgewerkt etc.
. Nu doe ik dat steeds op losse blaadjes, en die raak ik kwijt. Nu heb ik een schetspotlood, gum, puntenslijper, set van 24 kleurpotloden (Bruynzeel) en een schetsboek met 50 velletjes

)
(Als jullie dat willen)
Dus ik " hoe, vind je dat teveel dan ?". Bleek ze het te weinig te vinden. 

buster4ever schreef:hoe maak jij die roze en blauwe bollen zal ik maar zeggen?hierbij de mijne op me knol...
ben zelf van mening dat mijn halster iets hoger mag en de frontriem iets meer naar benede
Iemand in dit topic had een animatietje ervan, weet alleen niet zo snel meer wie
paarden115 schreef:buster4ever schreef:hoe maak jij die roze en blauwe bollen zal ik maar zeggen?hierbij de mijne op me knol...
ben zelf van mening dat mijn halster iets hoger mag en de frontriem iets meer naar benede
zo doe ik t in ieder geval..

jokari schreef:leuk setje buster4ever ! Daar zal je ook wel even mee zoet geweest zijn, met al die klosjes.
maar vond t totaal plaatje wel leuk die klosjes waren nog niet zo erg..lizatje schreef:hoe hang jij die 2kleuren vast aan elkaarDe mijne is bijna klaar!
Zo is hij voorlopig:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TPTAU3RZ.jpg
Ik moet nog 2 klosjes maken zoals je kan zien op de foto.
De uiteinden van de vlechten laat ik zo.![]()
En natuurlijk de ringen en de kettingen bevestigen.
. Mijn wol komt echt van allerlei winkels, markten etc.