...nee, die turboshet laat ik mooi aan mijn dochter over!
Lekker vroeg op iedere keer..als je echt wil trainen is dat wel de beste optie!
Ik heb trouwens de resetknop niet kunnen vinden.
Nikita gaat vlakbij op school, de gymschool,
samen met een jongen uit haar klas waar ze al veel mee omgaat en veel andere kids kent ze ook van de bovenschoolse plusklas, ook is ze al vaker naar die school geweest om proefjes ed te doen, dus lekker vertrouwd.Ze zitten maar met 11 kinderen in de kas!
Ze zijn daar om 3 uur klaar, dan heeft ze nog wat tijd over voor de berg huiswerk die ze gaat krijgen!
Kat, die smoel van Blue..
Gelske, door het warme weer is je brain een beetje gebakken, dan vergeet je dat soort dingen.

Bren, zo zeg jouw leven staat op het moment in de achtbaan..
Vervelend dat je moet verhuizen, maar je hebt gelukkig toch een fijn plekje voor de paarden.
Sterkte!
Aleeneh, op elke plek is ook wel wat hoor, dus het blijft een beetje schipperen.
Wel fijn dat de dokter ook denkt dat het wat beter lijkt te gaan, het kost ook tijd.
En haar hoeven gaan dus ook weer beter!
Fu was heel bang voor water, maar nu vind ie het zelfs stiekem wel leuk en stopt de slang in zijn mond, dan laat hij het aan de zijkant er uit spuiten.
Nicky, ik ga ff kijken, had 't natuurlijk op fb ook al gezien.
Heerlijk he, met dit weer!
Wij zijn vanmiddag dus ook naar het meer geweest, mijn man was zo lief om foto's te maken!
Ik ga een topic maken, zal de link straks ff doorgeven!

Ja, daar is ie!
[ITP] Onze watertraining vanmiddag!
Maar of dat ouderdom is? Ben zo geboren vrees ik hihi
Heeeeeeerlijk! Geniet met je gave pics en filmpje toch zo een beetje mee!
.
kan niet wachten!

.
Aan de ene kant verklaard het alle klachten en vage dingetjes, maar toch.... Het is goed te managen met correct trainen van de rugspieren. Maar laat rechtsvoor nou ook roet gooien in dat trainen.... Na monsteren en buigproeven tot de conclusie gekomen dat rechtsvoor zeker verbeterd is ten opzichte van de vorige keer, maar nog altijd niet 100%. Na het uitverdoven was enige verbetering te zien, dus ja, daar speelt ook nog steeds iets. De vinger kan er nog niet opgelegd worden. Mogelijk toch banden/diepe buigpees. Volgens de arts is dit niet goed te echo'en, alleen MRI kan duidelijk maken wat er aan de hand is. Die MRI is in Utrecht onder algehele anesthesie en kost maar liefst €1200 

Ik denk dat het voor mij gewoon werken in dienstverband wordt als ik een leuke plek kan vinden. Misschien volgende zomer nog een leuk reisje maken ofzo
Ik vind het echt wel schrikken man