Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YildizArabs schreef:En niet alleen van Yackie he? Volgens mij las ik ergens dat jouw hubbie ook nog op de kiek ging? Herman stond er ook al op dus ik stem voor een DAWRA hunk calendar, goed voor de verkoop, haha!!![]()
Vandaag Nour weer eens n bitje en singel omgedaan. Wat is t toch n braverd, wat grondwerk gedaan. Hij vindt het allemaal zo leuk. Genieten!
Iedereen beetje voorbereid op het NK? Joyce kom jij zondag ook?
Nog steeds zo'n last van je rug, balen zeg!
Mijn ruin is een enorme zeur met zadels, maar eigenlijk gaf hij geen problemen bij dit zadel. Ik heb er even in gezeten en wat zit het toch heerlijk 

Indien passend, zou ik het ongelofelijk gaaf vinden om dit zadel over te nemen. Ze hebben het in Kapelle a/d Ijssel gerestaureerd aan bepaalde onderdelen zodat het weer jaren mee kan.
Ik kon aan de voorkant mijn hand (met lichte druk) onder het zadel door halen. Hoort dit gemakkelijk te gaan? Want dan zou het evt iets te smal zijn aan de voorzijde. Er lag nu een dunne pad onder, maar ik zou er graag een wat dikker pad onder hebben : een mattes bv. Het ligt 4 vingers boven de schoft en drukt daar dus niet. Aan de achterzijde - na het zitvlak, steekt de boom nog een stukje uit. Dit deel komt voorbij de 18e rib. Het zitvlak blijft er netjes voor. Toen ik erop zat, kon ik zo mijn hand eronder schuiven aan de achterkant, dus het zal daar niet of nauwelijks dragen. Is dit de bedoeling?