Wanneer begin je met ki?
Even een fotootje van mijn vriendje... hij is inmiddels helemaal gewend in de opfok!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yousra schreef:Oke, maar ook al ben je de eerste die die hengst gaat gebruiken hoeft het nog steeds niet iets apart te zijn ofzo
Maarja, hopelijk is jouw vosje in één keer drachtig
yousra schreef:Oke, maar ook al ben je de eerste die die hengst gaat gebruiken hoeft het nog steeds niet iets apart te zijn ofzo
Maarja, hopelijk is jouw vosje in één keer drachtig
missfcdb schreef:Anne_Sea Ik zal je niet teleur stellen. (Dat is beloofd)
Isabel jullie combi's zijn ook om te kwijlen![]()
Anne_Sea schreef:missfcdb schreef:Anne_Sea Ik zal je niet teleur stellen. (Dat is beloofd)
Isabel jullie combi's zijn ook om te kwijlen![]()
haha, okeeWanneer krijgen we het te horen?
ArabianRanch schreef:Het WK is al weer gewonnen en Pianissima heeft een monsterscore neergezet.
Eén gaf 19,5 op typede rest allemaal 20 op type en hoofd en hals. Tja... dit was natuurlijk al voorzien dat zij met de titel naar huis gaat !
missfcdb schreef:ArabianRanch schreef:Het WK is al weer gewonnen en Pianissima heeft een monsterscore neergezet.
Eén gaf 19,5 op typede rest allemaal 20 op type en hoofd en hals. Tja... dit was natuurlijk al voorzien dat zij met de titel naar huis gaat !
Ik ben echt fan van die merrie.
I love Pianissima heeft iemand de link naar de live streams![]()
Or marc was er ook toch?
Ze heeft 470,5 mooie score (Pianissima)
ArabianRanch schreef:Het WK is al weer gewonnen en Pianissima heeft een monsterscore neergezet.
jazz-fan schreef:Evenals zn stalgenootje FS Magnums Madonna. ...
jazz-fan schreef:Deze paarden hebben een zeer goede marketing gehad. Veel eigenaren hebben hun senior hengsten thuis gehouden. aangezien er maar 1 rubriek senior hengsten is. Zegt genoeg...