[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 17:29

Manon_S schreef:
Ja ik had haar al mailtje gestuurd maar heb geen reactie van dr gehad helaas.

Ze verkoopt ze niet meer dus wellicht idd Flaxman? Vind ze ook echt heel mooi.

Gekke Set! Maar alleen fijn toch met deze hitte?
Ja mis je hier wel hoor... ;(

Nog n Phonepic van gisteren van m'n nichtje. Aan t uitvogelen waar z'n "draai-om-je-voorhand-knop zit :D

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:09

Yanour <3 oke ik kom zo snel mogelijk bijposten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:18

Goed nieuws Roma, zowel dr wondje als de beeb :)

Inderdaad nog late kijkers zeg Yildiz! Leuk, Nour wordt ook nog fashion-fotomodel :))

Gek he dat sommige paarden gewoon in de zon gaan staan met dit weer :roll:

Vanaf 15:30 is hier bewolking gekomen en een lekkere frisse bries uit zee, het is nu echt heerlijk uit te houden. Gister in het water gespeeld, Isabelle was zo lief wat foto's te maken, was weer als vanouds dikke lol met je knol :D Oh hehe, let maar niet op m'n kinky roze Crocs :=

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:16

Hihi thx! Ja doen hoor!
Idd Set ziet er erg in d'r hum uit! Funny selfie, girlies! <3

Ooooooh die is gaaf! :wow: Who needs a waterscooter?!! *\o/*
Heel heel toffe pic! _/-\o_
Haha, nee hoor niksnie fashionmodel, gewoon leuke pics maken en vooral veel voorfun hebben! :D

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:08

Wat heerlijk Nicky wij moeten ook echt maar weer eens lekker naar zee met de paarden. We gaan meestal met een groep en wat fotografen maar het lijkt dit jaar niet echt te lukken samen wat af te spreken.

Ja Kat doe weer gezellig mee wat moeten we zonder jouw posten en vooral gezellige foto,s van je paardjes ;) .

Haha Nour kijkt echt van wat ga je allemaal doen ??? Ahh weer een veulentje erbij zijn er veel geboren bij jouw op stal wel leuk voor de anderen veulens kunnen ze lekker keten. Ik zelf heb de veulens liever in het voorjaar er zijn nu zo veel vliegen enz maar ja als het natuurlijk niet meteen lukt of als je pas later bedenkt een veulen te willen. Lekker dat de jaarlingen buiten kunnen blijven jammer van de anderen paardjes maar ach volgende week word het al weer een stuk koeler.

Die halsters zijn echt mooi wil ik ook nog wel een keertje een of twee van. Leuke merrie komt me bekend voor :P .

Fijn dat het goed gaat met Aziza *\o/*

Is zoon eczeem deken heel warm dan is het natuurlijk wel sneu.

Hier was het wel erg warm voor de paarden thuis vandaag heb ze ook maar FF afgespoten vanmiddag en toen ben ik met ze gaan grazen in het park lekker in de schaduw en de wind. Toen ik terug kwam heb ik ze op het erf laten lopen en ze stonden heerlijk onder de bomen een beetje in de wind. S,midags naar de paarden op het land geweest daar was het heerlijk er stond een koel briesje achteraf had ik wel kunnen rijden maar ja nu ze wel lekker gepoetst en geknuft vonden ze niet erg. Aan het einde van de dag kwam er veel wind en het zag er naar uit dat het weer zou omslaan dus ben ik maar met Sjaak gaan rijden. Ik rij nu op het gras om de Rijbak heen en dat gaat goed lekker rechtdoor maar toch nog een beetje aanleuning van de bak. Links loopt ie echt niet verkeert lekker de pas er in moet zelfs iets terug nemen. Maar rechts toch wel meer moeite maar goed hij geeft nog steeds niet aan het vervelend te vinden dus gaan we nog dapper door. De terug weg had had hij lekker de pas erin ik heb wel het idee dat ie door het draven beter nog gaat stappen. Toen niet meer op de poetst plaats te krijgen want hij dacht ik ga me niet weer laten nat spuiten :D . Hij was ook niet bezweet dus heb ik dat maar niet weer gedaan ;) .

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t35.0-12/11713809_455825557932838_3022641635750727464_o.jpg?oh=60ea5a4ec044f689920ef37c14c7c363&oe=55975A96

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t35.0-12/11713729_455825841266143_1539578995652860271_o.jpg?oh=a4fbcfa4e925473e7fa7d7fe935a632f&oe=5597228C

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:51

Annika nu de felicitaties op Facebook al binnen lopen: ik ben reuze trots op je! <3 :*

Gefeliciteeeeeerd!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:57

Proficiat Annika! *\o/* *\o/* *\o/*
Is alles goed gegaan?
Geniet hard van jullie mannetje. <3

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:08

Van harte gefeliciteerd, Annika! :)

Nicky, wat een knettergave foto is dat zeg :oo Daar mag je echt trots op wezen.

Yildiz, wat een geweldig mannetje heb je toch, die western tack staat Nour zo goed!

Katja, je Setje is zo'n leukerd :) Ben je al weer wat meer met haar aan het doen, qua rijden en dat soort dingetjes?

Ik ben niet zo lekker dus ik laat de uitgebreide bijleespost maar even zitten, alleen even op deze pagina gereageerd :) maar lees trouw mee.

Met Mish gaat het alweer niet zo goed... -O- na de tandartsbehandeling had ze echt bij moeten trekken qua gewicht (ze eet namelijk nu wel weer hartstikke goed), maar ze bleef maar kwakkelen. Dan kwam ze weer aan, dan viel ze weer af... ribben bleven maar zichtbaar... dus toch de dierenarts er maar bij en bloed laten trekken. Er waren bloedwaarden niet goed die duiden op ontstekingen (wellicht wormen oid) en ze had een onregelmatige hartslag. Nu dus op allerlei aangepast en extra voer, antibiotica, wormenspuit extra erin en een vitaminespuit erbij... hopen dat het wat zoden aan de dijk gaat zetten... want mijn kleine guppenpaardje mag nu eindelijk wel eens op gaan knappen...
Ze heeft nu al zo veel pech gehad :\

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:12

Wat rot van Mish... Hopen dat ze nu eindelijk eens opknapt zeg.

Thanks meiden, het is zooo leuk en verslavend, die paarden hebben zo'n mega power in het water! Zaterdag om 6:00 's ochtends liggen we er weer in :D

Annika gefeliciteerd! Lekker genieten van jullie ventje. Wel gauw een fotootje posten he :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:19

Om 6:00 's ochtends! Jij durft :oo dan slaap ik nog hoor :P Veel te vroeg hoor.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 23:58

MirandaFuego schreef:
Owh, Annika vergeten. :P
Je moet de baby uitpoepen, het wordt te warm. :D

Annika, was toch een goed idee hè?! :D
Gefeliciteerd met je prachtige zoon!

Morgen reageer ik weer verder hoor jongedames, nu ff geen zin meer in. :P

YMJArabians

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 01:28

Ook hier van harte gefeliciteerd Annika!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 12:05

__Nicky schreef:
Wat rot van Mish... Hopen dat ze nu eindelijk eens opknapt zeg.

Thanks meiden, het is zooo leuk en verslavend, die paarden hebben zo'n mega power in het water! Zaterdag om 6:00 's ochtends liggen we er weer in :D

Annika gefeliciteerd! Lekker genieten van jullie ventje. Wel gauw een fotootje posten he :D

Hou je wel buienradar in de gaten want er is wel onweer voorspelt!
Mooie foto's zijn het geworden, ziet er heerlijk uit!

Aleeneh, wat vervelend van Mish..in ieder geval wel goed dat het eten lukt, na de extra ontworming en behandeling knapt ze hopelijk snel op. :(:)

Kat, leuke foto's van je mooie dame, ze zit weer goed in de spikkels hè?! :))
Heb je het nu wat rustiger voorlopig?

Fijn dat het telkens wat beter gaat met Sjaak, Gelske!
Het filmen kijk ik straks anders ben ik straks m'n post kwijt. :')

Leuke foto Yil, ik ben zelf ook nog wel eens een knopje aan het zoeken bij Fu, of hij staat in de verkeerde versnelling.. :P

Gister was wel heel extreem..de paarden zijn twee keer onder de douche geweest..gelukkig is het nu wat normaler.
Vanmorgen heeft Nikita met gemengde gevoelens afscheid genomen op school, er gaat een hele nieuwe tijd voor haar beginnen. *D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 13:23

Oke here we go :))

Lekker Miran dat zwemmen met je paardjes en leuk dat ze het beide ook zelf lekker vinden :D Ik heb helaas handen tekort anders zou ik wel met de dames tegelijk naar het meer willen

Euf ziet er echt super uit Annika en zijn halsje is echt chique :D hoop hem deze zomer wel weer een keer te zien

Manon welkom, je hebt echt een knappe lease merrie

Joyce die fiilmpjes van Azi zijn echt briljant :D

Dayem op schriktraining, wel grappig met die rookworst :D hij is wel echt een cool paard hoor, volgens mij ga je daar nog veel mee aankunnen!

Ik vind Yanour in zijn nieuwe halster echt zooooo gaaf! Wauw wat staat hem dat goed!

Wat een stoute jaarlingen bij de hoefsmid Gelske, hihi. Maken je wel weer aan het lachen dan.

Ooh Nicky wat heb je weer lekker gezwommen! Je ziet er zelf ook fit uit :D

He wat balen van Mish.. Gaat jullie ook niet voor de wind zeg! Heel veel beterschap.

Spannend voor Nikita Miran, de middelbare school is een grote en spannende maar ook leuke stap :D

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, ik heb nog niet veel gereden nee want heb het druk en moe en nu vind ik het persoonlijk veel te warm.
Set heeft inderdaad megaveel stippies en zit sowieso echt mooi en tevreden in haar velletje.
Yildiz ik ben nu gediplomeerd uitvoerend brood en banketbakker en begin augustus met zelfstandig werkend banketbakker, net een stapje verder dus.

Gefeli Joyce-Asal met je kleine dame en haar resultaten!

Roma ik heb je verhaal een beetje gevolgd hier en in DB, wat schrikken die bult. Ik denk ook meteen aan een tekenbeet, heb het ook wel eens meegemaakt met een kleinere bult. Teken zitten erg graag op die plek.

Miran wat leuk dat je man een mountainbike heeft!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 13:36

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:09

Hey Kat! :wave:
Als het zo heet is ben ik zelf zo goed als uitgeschakeld, ik kan er erg slecht tegen, anders had ik wel met je mee gewild.
Maar als ik 10 minuten in de volle zo'n moet lopen kun je me wegdragen. :=
Set vindt het helemaal niet erg zo'n lange vakantie! :D
Leuk topic zeg, 't is een soort Noahtje! :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:34

Ik functioneer ook niet naar behoren hoor met dit weer :P

<3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:29

Gelukkig staan ze achter een dranghek! :D
En als het filmpje is afgelopen krijg je even wat armpithair te zien in een reclame! _O-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:09

Yeah Katja is back!!! *\o/*
leuk filmpje van de merries. Dat orenspel van Blue spreekt boekdelen hihi en Set die dr allerchamantste gezicht op zet! <3

Miran, zal wel spannend worden voor Nikita, hele overgang. Waar gaat ze nu precies naar toe? Gaan er meer uit haar klas?
kan Zos geen ligbed voor jou trekken hihi? Uiteraerd versierd met roze bloemen! :P

jeej, Eline wat een pech.... Hoe komt dat toch steeds dat kwakkelen? Is haar start niet ok geweest, weet je daar iets van?
Hoop echt dat t betert, verdienen jullie geen kopzorgen meer maar eens gewoon genieten van elkaar wetende dat alles goed is :(:)

Gelske zie geen filmpjes alleen kont jes! :D

Duik zo mn mandje alweer in, lol, net n oud wijf (goh :P )! Vanochtend weer om 5 uur rise and shine en 6 uur lekker trainen met Nour. Was echt fijne temperatuur. Moest de knoppen wel weer ff programmeren ( Miran gewoon de resetknop indrukken :') )
Was ff zwaar irritant met aanspringen galop en het steeds willen meedenken wat die wijsneuzen zo graag neigen te doen. Maar we zijn er toch super uitgekomen. Blij en voldaan.
Morgen moet meneer weer springen, heb beetje gezeurd om echt heel vroeg te kunnnen komen, moet toch weer op de trailerd en springen kost ook veel energie, beter in de koelte.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:55

Ohja Yildiz Nour krijgt nog een kusje van blue :D

Afbeelding

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 22:19

Haha leuk Bleu heerlijk filmpje ook bij ons is dat ook zoon verschil hoe ze kijken als je met iets lekkers staat :D .

Das vroeg Yildiz maar wel zo fijn overdag is het gewoon niet fijn om te gaan rijden zeker niet als je echt traint met ze. Waren ook alleen twee foto,s hoor Yildiz geen filmjes. Leuk springen met Nour ja morgen schijnt het heel warm te worden en dan weer s.avonds onweer en regen.

Ahh ja dat zal net gemakelijk zijn voor Nikita maar toch ook wel weer spanend nou ja eerst lekker vakantie toch?

Nogmaals van harte Annica we horen vast hoe het is gegaan maar dat zal wel even duren lekker genieten van je ventje.

Jammer dat het met Mich niet beter gaat soms blijf je maar sukkelen.

Ik word denk ik echt oud of het is toch te warm. Ging vandaag uiteraard weer met Sjaak rijden en ik had hem in de padock opgezadeld. Erwin ging gezellig mee met Noor prima allemaal. Toen ik terug kwam zag ik in ene he mijn Cap hangt nog aan de bak rand we hadden alle bij niet eens door dat ik hem niet ophad :D .

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 09:01

Hier ook even kleine update van mijn kant maar eerst!

Gefeliciteerd Annika met jullie kleine man geniet ervan en post maar als jij er weer aantoe bent, wat word euf een knappie!
En ook Joyce gefeli met je zwangerschap hopenlijk zonder al te veel kwaaltjes lekker genieten hoor en leuk dat je met je kleine dame naar show bent geweest.
Eline wat balen van Mish hopelijk is dan nu toch alle ellende voorbij en gaat het vanaf hier alleen nog maar beter en geen zorgen meer, ditzelfde geldt ook op stal hoop dat alles naar tevredenheid nu gaat.
Roma de volgende beeb zal ook niet lang meer op zich laten wachten ben benieuwd en is je andere dame alweer aan de beterende hand?
Kat dikke knuf denk goed om jezelf hoor en gefeliciteerd en leuk dat je verder gaat komen zulke gave en lekkere creaties voorbij en dan post je nog niet eens alles, en wat een gaaf kleurtje heeft je stoere vent die echt op een paradijs staat, blue word ook met de dag knapper en wat kan ik genieten van je onbevangen omgang met haar super dat je zo kan opstappen, en Set is toch door de dracht en veullie helemaal volwassen geworden wat een wijsheid straalt zij uit love it.
Yil fijn dat yentl ook weer de goeie kant opgaat en ow ben heel benieuwd straks met die shoot met noor dat zullen echte droomplaatjes worden. Wij hebben wat dekkingen doorgeschoven naar volgend jaar zodat mocht het niet direct pakken er nog een heel seizoen is, ook is het nu moeilijker om plots op pad te moeten omdat wij het net te druk hebben en willen het wel graag zorgvuldig zijn.
Gelske gelukkig gaat het met jullie paarden ook eindelijk de goeie kant op wat een pech hoor bah, en haha met dat jonge grut is het dagelijks weer een heel vermaak met wat ze weer voor grappen en grollen uithalen.
Nicky toch maar wel zelf aan het bakwerk, je kan t zo leuk maken als je zelf wilt en t blijft voor vele takken van sport een basis.en jaloers hoor dat zwemmen in de zee heerlijk.
Welkom nieuweling leuke leasemerrie en je verhalen zijn zeker welkom altijd leuk!
Joyce lekker aan het genieten van je leuke trio, alles oke met mamma heeft ze niet teveel zorgen om racekever azi hihi en naarling valt ook erg mee knap ventje
Miran jij woont ook toppie hoor met zuidlaardermeer dichtbij, super dat het buitenrijden toch steeds beter gaat, en vind t genieten dat je zo creabea bent!

Heb niet op iedereen gereageerd maar veel heb ik ook op fb waar ik ook updates lees, daarnaast lees ik hier ook mee natuurlijk.

Het gaat hier naar omstandigheden wel redelijk komt nog een drukke periode aan oa dat wij gaan verhuizen ( huis wat we huurden is verkocht) en wij gaan weer terug naar drenthe helaas de paarden niet meer aan huis maar zij gaan weer in pension maar ook weer lekker aan het bos ( wat ik stiekem ook gemist heb hier) ook besloten Quest weer actief in de verkoop te zetten hij verdient meer aandacht die ik hem niet kan geven en hij moet gewoon lekker aan het werk en baasje die hem dit kan geven, dus als iemand wat weet, eventueel hou ik ook andere opties open daar hij bv ook geschikt zou zijn voor de endurance....
Met andere zaken die ik niet online zal zetten gaat het op zich ook iets beter maar zijn er nog lang niet en ook hoe hiervan de toekomst zal gaan is nog erg onzeker maar gaan van het beste uit, dit is wel een behoorlijke klap voor ons geweest, maar kunnen ons nu wel meer berusten in de situatie, maar leuk is anders wie meer wil weten stuur maar berichtje via messenger fb (praat iets makkelijker)
Ook nog een ander wel leuk nieuwtje dit zal ik tzt wel online zetten maar hiermee ook nog enkel even via prive.
Verder gaat het goed met de horsies en puppy op fb zijn de foto's van de shoot terug te vinden zal nog wel topic maken ;)
Zal wel wat vaker meereageren mits de tijd en zin er is maar zo toch even beetje update dat ik jullie zeker niet vergeet

Heb heel wat mensen vergeten daarvan lees ik meeste updates op fb.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:06

Haha Miranda, heb je de paarden lekker onder de douche gezet? Met dat warme weer is dat vast ook wel fijn voor ze. Genieten ze er zelf ook van?

Katja, wat een geniale foto's van Bloe :D Ze is echt geweldig grappig. Wat goed dat je je diploma hebt! Wil je later een eigen bedrijfje ermee gaan beginnen, of wat zijn je plannen precies?

Wat leuk dat topic van Rayna, vind het een schitterende merrie en leuk om eens zo'n andere kant van sport te zien.

Jeetje Yildiz wat staat je wekker vroeg, 5 uur al :oo Fijn dat het zo goed ging, wijsneusjes zijn het allemaal wel inderdaad. Als ze eenmaal denken te weten wat je van ze wil... :P

Brenda, succes met de tijd die eraan zit te komen, verhuizingen hakken er wel in. En dan ook de paardjes niet meer bij huis, dat lijkt me ook wel wennen zeg. Vind je dat niet jammer? Of is het eigenlijk misschien ook juist wel weer lekker? Kan me voorstellen dat het een hele verantwoordelijkheid is om ze bij je te hebben staan namelijk.
Jammer dat Quest weggaat, maar ik snap je keuze wel, die dieren fleuren zoveel op van lekker veel aandacht, en het is gewoon mooi als ze dat kunnen krijgen. Ik hoop dat je een top baasje voor hem vindt en zal mijn ogen en oren zeker open houden.
Leuk dat je even een update stuurt en dat je er misschien weer vaker bent :D

Dank jullie wel voor de lieve reacties over Mish. Brenda, lief dat je nog wist van stal. Het gaat op stal nu een stuk beter, heb het idee dat we een hoop moeilijkheden doorstaan hebben en dat het nu weer een stukkie beter gaat. Zijn wat oplossingen gevonden enzo die toch wel gaan helpen :) En het blijft gewoon een supergezellig plekkie, dus dat scheelt!
De dierenarts vond wel dat het al een stukje beter gaat met Mish. Hopelijk slaat de antibiotica enzo ook aan. Pfft, heb het nou wel gehad met de pech hoor... scheur in hoef, diastasen bij tanden, schimmel op stal, en nu dit. Wil nu inderdaad weer gewoon gaan genieten zonder kopzorgen :)
Als het goed is kan ze over een paar weken wel weer van de ijzertjes af, dat is ook wel weer fijn :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:26

Je beestjes zien er gelukkig uit met dit weer Kat ;)

Spannend Miran de middelbare school! Het is in het noorden ook goed heet he? Hier valt het steeds (gelukkig) wel mee.

Haha oud wijf wordt je Gelske :P

Wat een hoop kopzorgen Brenda... Hoop niet al te ernstig :(:)

Ik duim voor je Eline, het mag nu wel eens over zijn! Staat ze nu wel weer lekker veel op het gras?

Vanmorgen was echt genieten! Het was nog fris dus heerlijk opgeknapt ervan. [ITP] Ochtendbaantjes trekken in zee met zonsopkomst

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:39

Wat een heerlijk topic, Nicky! Genieten als je zo vlakbij het strand woont!

Mish staat op dit moment ochtenden op de wei, 's middags in de paddock. Kan ik wel mee leven. Ze moeten nog hooien van het grote grasland, daarna wordt die ook beschikbaar om eventueel de paarden op te zetten, dan is er meer gras en kan ze evt ook langer op de wei.