[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thirsa_

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:20

Melina; knappe merrie heb je! Kwijl

Elma: leuk onderschrift Haha!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:20

hihi, het is wel toepasselijk op mij Bloos

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:27

Leuke foto's komen er weer voorbij! Allemaal prachtige paarden!

Worden de paarden bij jullie ook weer lekker wollig? Kiya heeft al weer een flink vachtje en plukjes uit haar oren steken Haha! Vind het altijd een heel lief gezicht en die transformatie naar shet in de winter is altijd heel grappig om te zien. En dan in het voorjaar komt er weer een prachtig paard tevoorschijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:17

Elma_ schreef:
missfcdb jij hebt ook een leuk vosje! Ja
Wat doe je daar allemaal mee? Haha!

Hoi,
Wat doe ik eigelijk met vosje dat is een goeien vraag Haha!
Ik knuffel de hele tijd met haar als ik bij haar ben. Ik borstel haar vaak en ik kreeg gisteren tehoren dat ik haar te veel verwende Bloos Dat zij mijn mama ik zo ik nee hoor haha Bloos Tong uitsteken
Ik doe eigelijk niet zo heel veel met haar op moment gaat ze lekker het land op met de anderen pony's. We zijn met vosje verhuist ze stond eerst in Rosmalen en nu staat ze in Sint miechel gestel bij een boer Haha! Lekker het gras op Haha! Knipoog
Vosje vindt het leuk als je haar aandacht geeft maar dat moet niet te klef en te lang zijn daar heeft ze geen zin haha. Dadelijk van de zomer gaan we weer lekker veel wandelen. En haar laten dekken en dan hopen dat het gaat lukken allemaal. Haha! Knipoog
Hier wat filmpjes van haar nieuwe huis (vosje op de wei)

http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/vosjenewhome003.jpg

http://s477.photobucket.com/albums/rr13 ... ome006.flv

http://s477.photobucket.com/albums/rr13 ... ome007.flv

En ten slote race hihi Duivel

http://s477.photobucket.com/albums/rr13 ... ome008.flv

Hier nog wat foto's van de laatste week in rosmalen.

http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3468.jpg?t=1228907118
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3470.jpg?t=1228907171
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3488.jpg?t=1228907355
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3474.jpg?t=1228907295
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3497.jpg?t=1228907401
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/DSCN3498.jpg?t=1228907435

En onze Rendier Diesel Bloos Knipoog
http://i477.photobucket.com/albums/rr137/Missfcdb/dieselkerst006.jpg?t=1228907702

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:23

hihi dat is leuk!
Hoe oud is ze?
En je rijdt niet op haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:43

Elma_ schreef:
hihi dat is leuk!
Hoe oud is ze?
En je rijdt niet op haar?

Hoi,
Onze dame is 18 jaar.
Rijden doen we niet wel geprobeerd maar vindt ze niks. Of je moet een hele goede zorgverzekering hebben haha. Ik heb het zelf onder vonden hihi moest een keer naar het ziekenhuis en moest ook nog blijven haha. We hebben bitloos met haar gereden en met bit en bij alle 2 hield ze het maar 2 weken vol.
Ons meiske vindt het niks aan en daarom laten we haar in dat gebied ook met rust. Als ze gewoon op 3 jarigen leeftijd was ingereden was het een plaatje voor dressuur lopen kan ze echt onder het zadel. Ze had het waarschijndelijk met een goeien ruiter ver geschopt. Ik moet wel zeggen als er iets met je gebeurd tijdens het wandelen dan draait ze een knop om.
Ik heb mee gemaakt dat ik ging wandelen en en ik struikelde over iets en ik had een hele zeren enkel. Ik probeerde veder te lopen maar het deed zo zeer dat ik hinkelde toen keek vosje mij zo raar aan en ook tegelijk lief aan. Ik dacht we moeten veder maar vosje stond stil op een gras veld stil en ging met beide knieen op het gras en ze deed met haar hoofd allemaal zwaaien. Echt zo van nou vooruit kruip erop. Ik wist niet wat ik zag en kroop er gewoon op er had toen van alles kunnen gebeuren maar ik vertrouwde haar ze wandelde op haar dooien gemak terug naar stal (De manege) Een goeien vriendin van stal zag mij aankomen en zij zo zo is ze bij gedraaid ik zo ik heb au. Er reden ik weet niet hoeveel auto's enzo langs ze gaf geen kick, ik had alleen een halster en een halstertouw bij. Sinds die tijd gaat het met vosje en mij zo goed we hebben z'n sterke band, en voor mij geen ander ras meer dan de volbloed arabier. Als ik hieraan terug denk krijg ik tranen in mijn ogen. Er is geen enkel ras die zo hartveroverend is als de av zo slim zo moedig zo betrouwbaar zo meedenkend Ze hebben mijn hartje gestolen. En niet alleen mij maar van velen die gebonden zijn met dit ras.

marit_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:51

Ik had hier een tijdje al niet meer gekeken,
maar wat een onwijs gave foto's zijn er gepost! =O
Echt super mooi! Haha!

marit_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:54

@missfcdb

Wat een mooie gebeurtenis!
je paardje houd volgens mij heel veel van je, en vertrouwd je blindelings!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:01

Vic ik ben echt blij voor jullie dat je nu op een nieuwe lokatie staat waar je het naar je zin hebt. Geef Vosje een lekker dikke knuffie van ons en een hele speciale voor Diesel van Jade en Nikky.

Op naar vlg jaar (ik ben zoooooooo benieuwd naar jullie veulentje in 2010) Vingers aflikken

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:05

missfcdb schreef:
Er is geen enkel ras die zo hartveroverend is als de av zo slim zo moedig zo betrouwbaar zo meedenkend Ze hebben mijn hartje gestolen. En niet alleen mij maar van velen die gebonden zijn met dit ras.

... en zo is het maar net .... Knipoog Pling

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:34

Toen ik Charan kocht werd er tegen mij gezegd: Eenmaal een arabier, altijd een arabier. Ik dacht eerst dat het een mooi verkooppraatje was, maar er is geen woord van gelogen. Het is gewoon een geweldig ras. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:54

sherif schreef:
Vic ik ben echt blij voor jullie dat je nu op een nieuwe lokatie staat waar je het naar je zin hebt. Geef Vosje een lekker dikke knuffie van ons en een hele speciale voor Diesel van Jade en Nikky.

Op naar vlg jaar (ik ben zoooooooo benieuwd naar jullie veulentje in 2010) Vingers aflikken

Tanks iedereen Haha! Knipoog
Natas ons monstertje heeft iets nieuws bedacht, die slimmerik. Gisteren viel hier wat natte sneeuw met regen wat doet die kleine monster ze begint te hoesten en dan niet gewoon maar heel erg dat de boer schrok en haar binnen had gezet. En raad eens ze hield op ikke Dana gebeld helemaal over de lalala van ze hoest wat moet ik doen het is heel erg. Nou Dana mij geholpen en goede tips gegeven. Blijkt onze monster het te doen omdat ze het niet zo fijn vondt om daar in die natte sneeuw te staan. Want vandaag deed ze het helemaal niet die gekkie Knipoog Haha! echt een Duivel
Echt natas wij staan nu zo heerlijk hier lekker rustig geen geruzie ik kan lekker mijn ding doen. De kids van de boer helpen met alles mee echt zo lief. Het aller belangrijkste vindt ik dat ons meiske het naar haar zin heeft Bloos Knipoog Haha!
Natas wij zijn ook zooooo benieuwd naar het veulen in 2010 en ben ook zo benieuwd in 2009 of ze drachtig wordt van die enorme bewegings monster die jullie hebben gevonden. Natas als dat de combi wordt en daar een gruwlijke hengst of merrie uit komt dan knuffel ik jullie net zo lang tot een van jullie met een wit vlaggetje begint te zwaaien haha.

Maar even een vraag vinden jullie dat vosje er goed uitziet Bloos Haha! Knipoog
Ben zo benieuwd Haha! Haha! Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:54

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:32

Missfcdb, door welke hengst gaat vosje nu gedekt worden? ben heel benieuwd Haha! en ze ziet er goed uit hoor!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:49

Hafeedah en onze nieuwe aanwinst, Sunday, zijn na een week dikke vriendinnetjes Lachen Klik op de foto voor meer

Afbeelding

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:51

missfcdb wat onwijs mooi dat je dat doet Ja, veel mensen zouden niet eens aan zo'n pony beginnen..

Arabianranch dat is echt een leuk kerstkaatje!
Destiny onwijs leuke beestjes Haha!

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:44

Geweldige foto's van Hafeeday en Sunday Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:33

[quote="Elma_"]missfcdb wat onwijs mooi dat je dat doet Ja, veel mensen zouden niet eens aan zo'n pony beginnen..

Hoi,
Klopt, Ik heb hiervoor een dierbarevrend verloren een haflinger merrie. Sinds die tijd wil ik niet meer rijden en het was al helemaal niet de bedoeling dat we een pony zouden nemen. Vriendlief was weer eens lekker eigenwijs en had me meegenomen naar een paar paarden en toen kwam de liefde voor het paard / pony weer terug. We waren al naar een paar wezen kijken maar mocht niet zo zijn en toen kwamen wij bij dana en bob uit. Geweldigen mensen ik werdt meteen verliefd op vosje en op haar dochter Moshana.
Maar koos voor vosje want die had me toch net iets meer geraakt. De click was er meteen maar we zijn toch nog voor dat we de beslissing hadden genomen een paar keer terug gegaan en dat beviel ons prima en nu hebben we vosje.
we komen zo ie zo graag bij Dana en Bon over de vloer.
Vosje blijft bij ons tot ze haar laatse adem heeft geblazen.

Arabianranch Ik zie dat je crea bea bent geweest Knipoog
Eind resultaat is wel leuk Haha! Knipoog

katjamanny Ik ga de hengst niet verklapen Bloos , hellaas pinda kaas Bloos Ik kan je alleen zeggen dat die onwijs gaaf is en de bloedlijnen zijn om u tegen te zeggen. dankzij mijn dierbare vrienden Natas en wouter heb ik deze kans kunnen krijgen. Zij hebben oog voor kwaliteit en wisten precies wat wij nodig hadde en danzij hun heb ik deze kans met beide armen aangenomen. wij gaan nieuw stoom in nederland blazen Bloos Hopelijk wordt het een monster combi in iederengeval dat wordt er wel van verwacht. wij mogen dan ook met trots zeggen dat wij de enigen zijn in nederland, europa, vs ect die deze kans als eerste hebben gehad. Hopelijk blijft dit en daarom maak ik niks prijs Bloos Duivel Duivel Duivel
Jullie horen het als wij ook meer weten en als het is gelukt Haha! Knipoog

Destiny02
Wat een enigen foto Bloos Haha! Knipoog

Dankjewel allemaal voor de complimenten Knipoog Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:44

missfcdb schreef:
Ik ga de hengst niet verklapen Bloos , hellaas pinda kaas Bloos

Je hebt het mij volgens mij al een keer gezegd Tong uitsteken (maar ik houd mijn mond hoor) Knipoog

Wij willen volgend jaar ook met een lekkere 'vent' dekken.
He is bay, beautiful and very very extreme in type Vingers aflikken
Maar nu eerst nog 1,5 mnd wachten, dan bevalt ze eerst van haar veulen (wel vroeg in het jaar brrr). We zijn heel benieuwd allemaal weer, spannend !

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:48

HIHIHI missfcdb dan moet je m ook even uit je profiel halen he Knipoog

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:06

Elma_ schreef:
HIHIHI missfcdb dan moet je m ook even uit je profiel halen he Knipoog

Het is niet G Basgier Knipoog

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:07

Er staan er 2! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:45

ArabianRanch schreef:
missfcdb schreef:
Ik ga de hengst niet verklapen Bloos , hellaas pinda kaas Bloos

Je hebt het mij volgens mij al een keer gezegd Tong uitsteken (maar ik houd mijn mond hoor) Knipoog

Thanks Bloos Haha!

Wij willen volgend jaar ook met een lekkere 'vent' dekken.
He is bay, beautiful and very very extreme in type Vingers aflikken
Maar nu eerst nog 1,5 mnd wachten, dan bevalt ze eerst van haar veulen (wel vroeg in het jaar brrr). We zijn heel benieuwd allemaal weer, spannend !

Zeker spannend
Nee geen van beide uit mijn profiel alhoewel beide kanjers zijn en ook een veel belovende combi's zijn.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:47

haha, ik ben nu wel erg benieuwd wie het wordt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:32

Anne_Sea Ik zal je niet teleur stellen. (Dat is beloofd)
Isabel jullie combi's zijn ook om te kwijlen Kwijl Kwijl