Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:- Leer is moeilijk te naaien met een huis-tuin-en-keuken naaimachine, je zult wel een zware naaimachine nodig moeten hebben anders verbrand je de naaimachine. En idd moet je ook betere naalden gebruiken.
- Sky wil wel, maar dan moet je sky gebruiken die ze ook nemen in Vrachtwagens en in cafe's voor barkrukken. Maar dit is ook zeer duur spul om te gebruiken en ook zeer stug. Leer is wel beter maar is dan ook weer (veel) onderhouden nodig om het soepen te houden anders gaat het scheuren.
- Ook is het belangrijk dat wanneer je wilt gaan naaien dat je het wel de juiste stiksels + draad neemt. Wanneer de afstand tussen de steken niet juist is met de juiste draad zal het hier ook (weer) gaan scheuren en is het werk voor niets geweest.
jokari schreef:hihi die is echt grappig geworden Joyce. Idd druk genoeg, zonder extra versiering. Maak je nog een foto met paardenhoofd in ?
Bonjoy schreef:jokari schreef:hihi die is echt grappig geworden Joyce. Idd druk genoeg, zonder extra versiering. Maak je nog een foto met paardenhoofd in ?
Ja die komt ook nog, ik moet alleen even een stofschaar zien te krijgen, want fleece knippen met een botte schaar wil niet
Bonjoy schreef:Om het topic maar even tot leven te wekken, hier even een update van m'n 'Flower Power halster'. Hij is zo goed als klaar. Er moet alleen nog een laagje fleece aan de onderkant. Ik vind hem best mooi geworden. Ik heb het qua versiering rustig gehouden, omdat de bloemenband ook al lekker vrolijk is
.
http://i110.photobucket.com/albums/n95/ ... tje002.png
CSAArabians schreef:Bonjoy schreef:Om het topic maar even tot leven te wekken, hier even een update van m'n 'Flower Power halster'. Hij is zo goed als klaar. Er moet alleen nog een laagje fleece aan de onderkant. Ik vind hem best mooi geworden. Ik heb het qua versiering rustig gehouden, omdat de bloemenband ook al lekker vrolijk is
.
http://i110.photobucket.com/albums/n95/ ... tje002.png
WAUW!!
Die is echt onwijs gaaf geworden zeg!!![]()
Heb je al een "slachtoffer" in gedachten die model moet staan?
JENNx schreef:Wat bof je toch met de creaties van Joyce..
Je arabieren zijn al echt wauw,maar met een halster van Joyce zijn ze natuurlijk helemaal af.
[joyce ik zag jou ook!]