Joyce, Azi is zo cute!
Dayem en zijn rookworst, hilarisch!
Gelske, super dat het goed gaat met Noor en het eerste buitenritje gedaan!
Joyce, wat goed, gefeli, het is ook een schattig mini'tje!
Dit watertje is vlak naast mijn huis, en er zijn nog wel meer vlakbij.
Yil, wat heerlijk zo met je groom(pje)!
En jij geniet ook maar hè, van die hobby van je.
Ik heb geen idee waar je die dingetjes koopt, ik ben geen prof.

Gister een top ritje gemaakt, wel veel gedraafd en gegalopt, want Fu had veel last van beessies.
Wat doen jullie daaraan met rijden?
Fu heeft altijd zijn eczeemdeken op en daardoor is ie nog wat extra gevoelig..
Zo was mijn uitzicht, mijn man is blij met zijn fietsie, ging super zo!

. Noor ook maar even onder de slang gezet zij is altijd een beetje onrustig als ik alleen met sjaak op stap ga dus was ze ook een beetje bezweet en volgens mij kon ze dat wel waarderen. Haar laat ik ook deze week staan de hoefsmid is gisteren geweest ze staat weer keurig op der voetjes maar ik laat haar daar wel even een paar dagen aan wennen. Gisteren met Sjaak begonnen met draven loopt op zich niet heel verkeert en heeft ook lekker de oortjes erop maar neigt toch wel toch galop aanspringen en in de wending vooral dit keer rechts om wat moeite.
. Maar toen Qaseem klaar was en er van door ging met het hamertje van de hoefsmid moesten we toch weer zo om hem lachen. Het blijft zoon geweldig leuk stel
) voor degene die erom vroegen. Al de hele week druk, gisteren moest het hooi binnen, heb nu inmiddels 325 pakjes en we waren om 22.30uur klaar. Nu over een paar weken nog zo'n 100 en dan hebben we de wintervoorraad weer binnen