Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 00:41

Update:

Starters op het NK DAWRA o.v.b.
Suzanne van Leeuwen, hunter-pleasure-horsemanship
Jessica Verstegen, pleasure-horsemanship -reining
Anja Diephout, pleasure-trail-horsemanship- western riding
Patricia Bolleboom, hunter-pleasure-horsemanship
Paulette Zorn, pleasure, trail, horsemanship en overweegt Hunter
Xerena Jeu???

Het begint alsnog een aardige groep te worden.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 07:54

CounTree schreef:
nope weinig dawra members...of doe je ook mee glenn haha. Zuidelijker ga je het nooit krijgen hoor. Ze zoeken nog een reiner, zelf doe ik niet mee, te druk programma voor June, maar zet me er wel voor in.....Hopen een diverse onderdelen NK waardig.

Ben trouwens wel blij met het opeens verlaagde tarief...scheelt ons gezin mooi 65 euro.

ik zou wel willen. Maar nog even paardloos, ik tel af tot ii met shameless kan starten, maar zal eerst hier wat rijden en scholen om te zien hoe hij zich gaat gedragen, ps talitha had advertentie gezet dat ze endurance of westernruiter vr myandour zoekt, halfbroer van shameless dus , mss iemand interesse? en baps vroeg aan mij om rond te bellen of te zoeken die westerndemo met arabs willen doen in jan flanders horsexpo, ik dacht onmiddellijk aan jullie, dawrateam, all around western de takken wat te promoten, als iemand interesse heeft let me know mvg glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:48

Update:

Starters op het NK DAWRA o.v.b.
Suzanne van Leeuwen, hunter-pleasure-horsemanship
Jessica Verstegen, pleasure-horsemanship -reining
Anja Diephout, pleasure-trail-horsemanship- western riding
Patricia Bolleboom, hunter-pleasure-horsemanship
Paulette Zorn, pleasure, trail, horsemanship en overweegt Hunter
Angela van Duyvenbode, ook diverse onderdelen, behalve reining.
Xerena Jeu???

Het zou me niet verbazen als er nu nog meer gaan volgen....

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:00

denk dat ik mooi kan fluiten voor de reining.
Hoe zit dat dan als er niet genoeg deelnemers voor zijn? Krijg ik dan mijn geld terug?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 15:17

Ja Jes, normaal gesproken is dat geen enkel probleem en kan je je geld dan terugkrijgen. Ik zou het wel even bij Sheila voorleggen, dat je alleen wenst te starten als het NK waardig is en hoe dat dan zit met het startgeld. Maar vergeet niet er kan ter plekke ook nog bijgeschreven worden door andere ruiters.

Stiekem hoop ik voor je dat Krista ook nog gaat starten en in de reining. Of Anja Diephout. Beide stonden op de lijst op het EK voor Reining. En Krista is gestart en haalde brons...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:40

Maar je kan dus wel gewoon starten, ook al zou ik alleen zijn?

Ik heb zojuist mn inschrijving aangepast.
Ik rij alleen de horsemanship en de reining. Vind dat toch genoeg.

Zaterdag mn eerste les aan huis! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:02

Ja dat kan Jes, dat mag ook.

Zaterdag al les in je eigen bak?? Zo dan, jij laat er geen gras over groeien!! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:40

Hahaha ja precies. Dat gras moet er juist af blijven nu hihi ;)

Mn eerste pleasure les zal een feit worden :D

Bruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:45

raven schreef:
Hihi oke ik biecht op. Wij hebben idd n heel knap ventje gekocht. Hij heeft Forelocks Yacky Chan. Het is n vosje. Geboren 28 maart 2013. Zijn vader is Yack F honorrs x yakima x nizjni. En zijn moeder is Yubilea F SA Movin Star x Yafit x Abakan. Foto zal ik morgen eens gaan proberen te plaatsen. Dat lukt niet vanaf mijn mobiel.

Ja echt leuk!'
Ik verzorg Yta Donna en Yzy ook 2 dochters van Yakima!
Yackie Chan is echt een leuke!
Veel plezier met hem!
:)

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:10

@Celesta T dank je wel zijn ook erg blij met hem.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:46

Zo dan. Ik heb echt super fijn gereden vandaag in mijn eigen bak. Wat een ruimte en wat een vrijheid hihi
Ow zo fijn. Met niemand of niets geen rekening te moeten houden. Ik geloof dat er niemand ooit zo blij is geweest met een eigen rijbak als ikke :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:52

hahaha super JES!!! Jaja het heeft zo echt wel zijn voordelen!! Heerlijk hey.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:46

jessica, is je bak al gefreesd en zand erin? Dit ging super snel! welke mengeling heb je genomen? onderaan, welke korrel, of enkel schelde rijnzand? en reiningbodem?

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:52

Haha nee glenn niks aparts gedaan. Alleen omgefreest en gesleept en met de bodemvlakker rond. Wij zitten op zandbodem, dus we hebben nu geen extra laag zand erover gedaan, het is wel even goed zo. Ziet er goed uit en loopt ook lekker.

Ideaal zo'n zandbodem en ik ben allang blij dat ik nu gewoon lekker thuis kan rijden. ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:19

Zo was het:
Afbeelding

Zo is het geworden:
Afbeelding

Er is ondertussen alweer een paar keer overheen gegaan met de bodemvlakker.
Dus het is nu perfect te rijden! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:15

Ok, dat is snel geklaard en ziet er heel goed uit! amaai de lucht met de wolken is haast een schilderij!! heel mooie omgeving!

Hier zitten we met harde kleigrond dus! hebben al over de 15 containers laten afgraven, want was een helling, om vlak te maken, en moeten er nog 2 af! maar de grond moest eerst rusten, ondertussen is het terug al begroeid met gras en onkruid! dat is het enige dat je niet moet besproeien lol!, dus dan eens uitkijken naar zand enzo! we hebben al verschillende mensen laten komen kijken voor wat het best is dat ze goed het water doorlaat, dat we geen plassen gaan hebben!

ik zal ook blij zijn als die van mij klaar is!
mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 20:04

CelestaT schreef:
raven schreef:
Hihi oke ik biecht op. Wij hebben idd n heel knap ventje gekocht. Hij heeft Forelocks Yacky Chan. Het is n vosje. Geboren 28 maart 2013. Zijn vader is Yack F honorrs x yakima x nizjni. En zijn moeder is Yubilea F SA Movin Star x Yafit x Abakan. Foto zal ik morgen eens gaan proberen te plaatsen. Dat lukt niet vanaf mijn mobiel.

Ja echt leuk!'
Ik verzorg Yta Donna en Yzy ook 2 dochters van Yakima!
Yackie Chan is echt een leuke!
Veel plezier met hem!
:)

Helemaal gaaf die Forelockslijnen, Tie is ook n kleindochter van Yakima! <3

Ziet er goed uit Jes! Ja dan beter een zandbodem dan klei... Maar hee, rots kan ook nog... |o ;)

Vandaag met n Stalgenootje naar Arthur geweest, zon leuke dag gehad! Helemaal geslaagd met zadel, boots, compleet hoofdstel en mooie pad en ik heb me kunnen bedwingen haha! Eerste keer dat ik niets heb gekocht als ik daar ben hahaha! Trots op mezelf! :D
Verder weinig nieuws: veel les aan t geven en weer in het "normale" leven komen nu de kids weer naar school gaan. Hoogtepunt van de week: na 3 jaar zaniken en zeiken, eindelijk hubbie zo gek gekregen om voor de lens van Mariska te gaan staan! Uiteraard nadat het verzoek was gedaan dat er meer mannen op de DAWRA kalender moeten komen. Heb al even mogen blieken en rrrrrr..... :wow: <3 :~
Maar nog even geduld... Dan mogen jullie er eentje uitkiezen en hopelijk wordt ie dan uitgekozen, hihi!

Nog even een vraagje: AF Belarus... Die is weer terug bij de vorige eigenaar? Die was toch van jou Stalberguil?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 20:17

Rots? Dat hebben ze zeker alleen in drunen! hihi :P

Wat goed dat je jezelf zo goed hebt kunnen beheersen bij adje. Dat zal wel niet meegevallen zijn. :D
Ik ben ook reuze benieuwd naar die vent van je! <<)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:21

hahaha die yildiz..jij laat er ook geen gras over groeien...hubbie voor de lens ...tof!!

Glenn succes met je bodem, dat valt niet mee.

Bruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:49

Yakima is een super merrie!
Al haar kinderen en klein kinderen zijn draakjes
Heb gehoord van iemand daar dat Yakima vroeger ook een eigenwijze stoute merrie was! Dus dat geeft ze door Haha!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 22:04

Ja dat is hier zo bij bijna alle mensen in belgië die met klei grond zitten, uitgraven en zond brengen en doen! we zien wel! stuk per stuk!

We zien wel!

mvg Glenn

Dan komt er volgende editie niet enkel cowgirls, maar ook cowboys op de dawrakalender!

en we zijn benieuwd naar Yackie Chan zijn pics!!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:42

Vandaag heerlijk gelest! Jeetje wat een moeilijke oefeningen heb ik gekregen.
Dat is hard werken voor mij en Nada. Wel hele goede! Nada werd er echt rustiger van en werd steeds meer geconcentreerd en ontspannen. Heerlijk. Genoeg huiswerk dus. Over 2 weekjes weer les, nog mooi een keer voor het NK.

Wat een lieve en fijne coaches heb ik toch! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:52

Pleasure of reining? oefeningen?

Super dat Nada er rustiger van werd

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 23:00

Pleasure! Reinen kan ze al! :D Was leuk en tof je nu wat vaker te zien! En wauw! Nada is in real Life echt super knap! <3 Had haar nog niet eerder in t echie gezien! En een diva, geweldig! Hou van dames met pit. Ook veel potentie en niet alleen in de reining! In de pleasure vindt ze weer een totaal andere uitdaging en gaat daar volledig voor, net als t baasje haha! Zo tof om te zien! *\o/*

Ben heel benieuwd hoe Jes en Naatje t gaan doen op het NK!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:34

Ja was pleasure idd glenn. :D
Het is idd een nieuwe uitdaging zowel voor nada als voor het vrouwtje hihi
Veel nieuwe dingen erbij en ik sta overal voor open om mijn paard nog beter aan de hulpen te krijgen. Het is toch weer heel anders als reinen, maar ik ben van mening dat alles elkaar kan helpen voor de juiste performance.

Yildiz levert goed werk als instructeur en ik ben erg blij met haar. Ze is duidelijk (alleen ben ik soms een beetje doof :P ) en ik zie haar ook eens vaker. Wat altijd erg leuk en gezellig is.

Leuk om te horen dat mijn naadjepaard in de smaak valt! *D
Tja een diva is het wel ja, dat heeft wendy vanaf het begin gezegd hihi :o