Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CounTree schreef:nope weinig dawra members...of doe je ook mee glenn haha. Zuidelijker ga je het nooit krijgen hoor. Ze zoeken nog een reiner, zelf doe ik niet mee, te druk programma voor June, maar zet me er wel voor in.....Hopen een diverse onderdelen NK waardig.
Ben trouwens wel blij met het opeens verlaagde tarief...scheelt ons gezin mooi 65 euro.
raven schreef:Hihi oke ik biecht op. Wij hebben idd n heel knap ventje gekocht. Hij heeft Forelocks Yacky Chan. Het is n vosje. Geboren 28 maart 2013. Zijn vader is Yack F honorrs x yakima x nizjni. En zijn moeder is Yubilea F SA Movin Star x Yafit x Abakan. Foto zal ik morgen eens gaan proberen te plaatsen. Dat lukt niet vanaf mijn mobiel.
CelestaT schreef:raven schreef:Hihi oke ik biecht op. Wij hebben idd n heel knap ventje gekocht. Hij heeft Forelocks Yacky Chan. Het is n vosje. Geboren 28 maart 2013. Zijn vader is Yack F honorrs x yakima x nizjni. En zijn moeder is Yubilea F SA Movin Star x Yafit x Abakan. Foto zal ik morgen eens gaan proberen te plaatsen. Dat lukt niet vanaf mijn mobiel.
Ja echt leuk!'
Ik verzorg Yta Donna en Yzy ook 2 dochters van Yakima!
Yackie Chan is echt een leuke!
Veel plezier met hem!