Ja ze heeft in haar onderschrift twee website, die ene is de 'creabea site' en die andere gaat over de tassen. Heb net zelf weer even zitten kijken en ze zijn wel erg leuk!
Heb nu trouwens een nieuw ideetje voor op m'n halster. Ik maak op de neusriem 3 plastic bloemen (soort van sticker), die naai ik vast en in het midden doe ik een diamantje. Wordt wel mooi!
Haha nee. Ik kan het lastig uitleggen. Ze zijn zegmaar van hard plastic. Als het halster af is (wat nog méga lang gaat duren) zal ik de foto's plaatsen, dan zie je het wel.
Bij de Xenos heb ik hele leuke soort schuimbloemen gezien, die kan je ook zo op een halster monteren. En ook vilt onderzetters, die zijn uit verschillende bloemen, die kan je losknippen en ook gebruiken.
Oh, ja, en die kaurieschelpen onderzetters heb ik bij een winkel voor kook en eetspullen gekocht, maar je kan ook bij winkeltjes met schelpen dingen kijken. Kijk gewoon goed om je heen. Ik vind ze wel essentieel voor een traditioneel arabisch halster.
ja inderdaad alle halsters en borsttuigen zien er erg goed uit, mooi gedaan allemaal
ik ben ook weer bezig geweest , heb weer een andere manier geprobeert nou door te waven, hij is alleen een beetje mislukt , ik heb het patrooon niet goed gemaakt
maar goed hier vast een paar foto's zonder paard
hier was hij nog niet af, maar je ziet hier wel goed hoe het partoon is
hier zie je wat er verkeerd is, links is goed en rechts is fout
heeft iemand toevallig die fotos die ik hier allemaal op het forum heb gezet van de showhalsters nog voor mij. door een fout ben ik al mijn fotos en bestanden kwijt geraakt! als iemand die heeft wil je ze dan sturen???(email adres via PB verkrijgbaar) ik hoop echt dat iemand ze heeft gekopieerd en ze dan naar mij wil sturen
Laatst bijgewerkt door Mri op 07-12-12 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Opverzoek ts aangepast